Viina ei nouse päähä ???

Suoraan sanotusti rupee jo vituttaa tää vaiva ku ei nouse alkoholipäähä join viimeviikonloppuna 6lasii boolia. ja baarissa lisää viinaa kyllä tuntu siltä että selvipäi olisi. miks mulla ei käy viina päähän ? olen käyttänyt vuoden e-pillereitä ekana diiane nova sit vaihdettiii minipillerii noitten aikanakaa ei käynyt viinapäähän joten aattelin tämän johtuvan e-pillereistä. noh päätin lopettaa pillerit.. noin vähä yli viikkoo en ottanut pillerii ja lähdin juomaa tota 6 lasia boolia ja baarii ei mitää selvänä ku mikä.. ? noh mulla rupee niinku keino loppuu että miksi en tulee kännii vaikka haluaisin olla humalassa ! vaikuttaako masennuslääkkeet? mulla kyllä paino noussu ? hmm...... Monta pulloa viinaa pitäisi juoda varmaa ykkösellä alas koko pullo :DD joku tässä mättäää......

13

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rivien välistä

      Kusipa tuntuu nousevan sitäkin tehokkaammin!

    • Pillerit purkkiin

      Hei daami, oletko humalassa vai muuten vain pihalla. Kysy jotain toiselta, oletko humalassa - siltä ainakin vaikuttaa....
      Pillereillä ei ole vaikutusta asiaan, elleivät ne tule väärästä purkista.

    • HELLOSUOMILEHMÄ

      Ettet vaan lähdevettä ole vahingossa ostanut... tai sit vaan oot niin läski että ei tehoa suhun mitkään alkoholijuomat.

    • Jon Haimer

      Osta litran leijona viina puhallus mittari juot litran about 60 min ja puhallat vartin päästä juotuasi pullon, luulempa että reillu 1.5% tulee. Jos ei NIIN syytä ostaa toinen pullo ja toistaa kuvio. Loppujen lopuksi olet pihalla kuin lumiukko, sammut alta 2litran... Paitsi jos oot vetäny kuukauden ennen sitä.

      • höpöhöpöhöpö

        Älä puhu paskaa, siitä tulee ainakin 3 promillea.


    • Kohtuus vain

      On kaksi eri tapaa juoda, toiset juo pelkästään päihtyäkseen mitä tahansa ja maulla ei ole merkitystä, kunhan pää menee sekaisin, kuulut niihin.
      Toiset juo kohtuullisesti, ei päihtyäkseen.
      Heille juoman maku on se juomisen tarkoitus, maistella erilaisia alkoholijuomia ja vertailla niiden makuja, kunnes löytävät sen suosikin.

      En ymmärrä niitä, jotka juo niin paljon, että juomisen jälkeen tulee huono olo ja seuraus on oksentaminen ja pahoinvointi.
      Useimmat vieläpä sanovat, että en enää koskaan ryyppää, kun on niin hirvee olo.
      Huono olo menee ohi ja kohta taas sama toistuu.

    • kysellään nyt

      Mitä pakenet, kun haluat saada pään sekaisin?

      • Ihan vain haluaa pitää hauskaa, kuten vaikkapa minä.

        No mikä sopii parhaiten tilanteeseen, että tulee saada nopeasti pää sekaisin. Itselläni toimii se että 6 vahvaa lonkerotölkkiä (yli 5%) juotuna nopeasti, eli noin tunnissa. Tämän jälkeen ylläpitoa kaljalla :)

        Itsekin aloitin juomisen vasta viime vuonna, ja tuntuu että nyt alkaa jo vähän "sopeutumaan" eli juuri millään en mene oksennuskuntoon, tai että muisti pätkisi oikein kunnolla.

        Tehokkain känni mitä itse oon saanut oli 50% chiliminttu, puoli litraa. sitä voi maun puolesta juoda raakana, ja siinä menee nuppi niin sekasin et alkaa muistikin pätkimään. Kerran kokeillut, en oikein tykännyt.

        No jos ens perjantaina taas ottasi pari tölkkii, nyt ku laivareissun jälkeen kotona on joku noin 150 tölkkii olutta


    • TeInIXXX..

      "tai sit vaan oot niin läski että ei tehoa suhun mitkään alkoholijuomat. "


      Höpöhöpö..... rasvakerros nimenomaan kylläkin parantaa imeytymistä joten humaltaminen on taatumpaa. Jollakin hujopilla ei taas äly leikkaa...

    • Denso

      Uskon että et ole vaan juonut tarpeeksi nopeasti ja tarpeeksi paljon. Itse about 20 vuotta viinaa vetäneenä tiedän ja takaan että aina tulee känniin , vaikka ittelläkin ollu parin viikon putkia tämän tästä :D. Niin että sitä viinaa vaan tarpeeksi ja nopeasti hetulaan, niin avot! T. Juoppo

    • viinasetä

      Paskapuhetta, mutta uskotaan.

    • viinasetä

      Niin sitä vaan, että juot joko hitaasti tai syöt liian hyvin. On nää "Ei käy päähän" tyypit nähty, oli miehiä tai naisia, niin sitten pullon viinaa juotuaan ovat ihan päissään.

      • SetäViina

        7desiä tai litra tietenkin, en suosittele ykkösellä kulauttamaan, voi siinä henkikin mennä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe