Terve!
2006 2.0bensa Epicassa on ilmennyt nyt kahten päivänä seuraavaa:
Pakkasesta lähtee käyntii ihan kohtuu hyvin käyntiin. Mutta jos on ajettu muutama kilometri ja sammuutta ja starttaa hetken päästä niin saa sahata todella kauan ennekuin starttaa.
Samaa tapahtuu,jos on lämmityksessä vain esim.puolituntia ja starttaa, niin ei meinaa lähteä eli ns.puolilämpöisenä?
Ja nyt on pakkasilla tehnyt niin kun ajaa aivan tasaisesti pintakaasulla, niin auto "nykäisee" itse kaasua? Elikkäs kierokset nousee hetkellisesti n 200rpm/min isommiksi?
Akku on vaihdettu syksyllä, eli siitäkään ei voi käynnistyksen häiriöt johtua?
Epican käyntihäiriö pakkasella.
7
191
Vastaukset
- preemiumia on nääs
uudessa crutsessa on samoja ongelmia, mutta ne alkavat jo syksyllä!!
Näin minulle kertoi amerikan serkku jolla on jo 23tkm ajettu cruze, ja se on kuulemma suuri saavutus tuolle 1.4T moottorille!!
Eikä sitä olekkaan tehty kestämään, kun on niin tehokas mylly...lähes wttctct kisakone vakio autossa!!
On se hurja peli tua cruze!!- grek heg
Sinulla ei ole kyllä veljeä eikä autoa. Eikä järkeä.
- kuulin tätinmiäheltä
Juu ja ranskan kovissa talvissakin on ollut ongelmia tuo 1.4T kanssa...Kaikki vaihtavat kilvan uusiin yariksiin rutsinsa!!!
- wetert
kuulin tätinmiäheltä kirjoitti:
Juu ja ranskan kovissa talvissakin on ollut ongelmia tuo 1.4T kanssa...Kaikki vaihtavat kilvan uusiin yariksiin rutsinsa!!!
Kuule apina, siellä ei ole vielä Cruzea tällä koneella saatu ulos liikkeistäkään. Kanadassa niillä on ajettu jo vuosia ja on suosituimpia talviautoja koska on lämmin ja hyvä ajaa.
- preemiumia on nääs
Kadehdin Cruzea päivin ja öin.
- erytyty
Täältä on turha kysellä. Täällä on vain näitä Chevroletia kadehtivia apinoita vastaamassa.
- wrjåpno
Niin ja chevykuskit eivät osaa muuta sanoa kuin "cruze, cruze, paras,cruze , halpis , cruze,cruzeeehh"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016