Sportia, Stadium vai Intersport?

sporttityttö

Missä urheilukaupassa kannattaisi käydä ostoksilla? Missä paras palvelu?

21

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sporttivartti2

      Ei ainakaan sportia.

    • sporttityttö

      Minun pitäisi siis ostaa juoksukengät. Miksi ei sportia?

    • tonttuja maa täys

      Jaahas, olet taas yksi uusavuton, kun pitää kysyä, "mihin kauppaan kannattaisi mennä", : mitäs jos kävisit itse ottamassa selvää. Jos ei paikka miellytä, hinnat kovat ym, vaihda paikkaa , jne.Kyllä se sieltä löytyy., itselle sopiva putiikki.

    • Lenkkari

      Palvelu taitaa olla herran hallussa.. Varmaan riippuu päivästä ja myyjästä ja myyjän päivästä, että milloin palvelu on hyvää jam illoin ei.

      Uskoisin, että kaikista paikoista saa ihan hyvää palvelua, jos sitä "vaatii/pyytää". Asiantuntemus on sitten toinen asia. Osa nuorista myyjistä on enemmän tai vähemmän "myyjiä", eivät oikeasti välttämättä tunne myymiensä tuotteiden ominaisuuksia.

    • kuntoileva kanto

      Olen samaa mieltä, sportia kannattaa kiertää. Itse olen sen oppinut,, osta muualta. Palveluun en ota kantaa koska se vaihtelee muuallakin.

      Suurin syy boikotoimiseen... myy vanhaa tavaraa uutena. Sitten käytössä huomaa kenkien olevan epäkuraatteja. Liikkeeseen on turha reklamoida.

      Onneksi kaupungilla on uusi intersport ja on uutta hyvää tavaraa. Pääosin palvelukin toimii kivasti. Ps kokemusta kantapään kautta.

      • Nää on nähty

        " myy vanhaa uutena"? Vain kirppiksillä myydään vanhoja tuotteita.Taidat olla kilpailijan leivissä, eikä kalliit tuotteesi mene kaupaksi, koska hintaan on sisälletty kalliin vuokratilan osuus. Tämä näkyy olevan samanlaista kateusviestiä kuin ravintoloiden kohdalla.Hyvät menestyjät haukutaan.Valitettavan yleistä Suomessa.


    • huhhuh hintoja

      Kävin eka Intersportissa kattomassa housuja, olivat ihan törkykalliita. Stadiumissa oli puoleen hintaan huppari ja housut 50euroa. Sain koko setin halvemmalla sieltä kuin Intersportista pelkät housut. Eikä olleet edes halvimmat mitä ostin.

      • Paljon ostava

        Intteri ylimainostettu, kallis, ja myy ei oota. Stadumissa ei tutteista teidetä mitään, Sportia paras palvelultaan, hyvä valikoimiltaa ja yleensä myös edullisin. Vähän sivussa, mutta kannattaa kokeilla perinteistä urheiluliikettä.


      • Kokemusta omaava
        Paljon ostava kirjoitti:

        Intteri ylimainostettu, kallis, ja myy ei oota. Stadumissa ei tutteista teidetä mitään, Sportia paras palvelultaan, hyvä valikoimiltaa ja yleensä myös edullisin. Vähän sivussa, mutta kannattaa kokeilla perinteistä urheiluliikettä.

        Sportia on hyvä.Pitkään paikkakunnalla toiminut ja palveluun panostanut.Myyjät olleet alalla pitkään eli kokemusta löytyy.


    • runrunrun!

      Itse ostin tällä viikolla juoksukengät intersportista ja sain hyvää palvelua. Ummikkona menin. Siellä mitattiin sellaisella laitteella jalan muoto ja pronaatio(eikä maksanut mitään). Sen perusteella lähettiin sovittamaan kenkiä ja itselle sopivat löytyi. HInnat skaalalla 80-200 eli joka kukkarolle, mielestäni juoksukenkiin kannattaa panostaa, helpottaa aloittamista ja toivottavasti vähentää juoksun tuomia vaivoja. Hyviä lenkkejä syksyyn!

      • :))))

        Barefoot kenkiä eivät näköjään myy ;)


    • Stadium

      intersportti kallis, sportti tyly paikka, stadiumiin menin enkä kerennyt kuin kenkä hyllyille niin myyjä tuli palvelemaan, löysi mulle heti sopivat kengät ale hyllystä. sain pronatoiville juoksuaskelille tarkoitetut kengät alle 40€! Nyt olen ostanut kaikki urheilu kamppeeni, lasten pyörät ja kengät heiltä ja olen tyytyväinen!

    • löölll

      Hyvinkääläistä uusavuttomuutta parhaimmillaan:)))

    • Lenkkari

      Paras palvelu on Stadiumissa, siellä voit palauttaa ostamasi tuotteet jos lapsi ei pääse itse sovittamaan esim luistimia. Kaikki on aina tarjoustuotteita, joten niitä ei voi koskaan palauttaa. Huono luottamus asiakkaisiin Intersportissa. Stadiumissa ja Stockmannilla luotetaan asiakkaaseen ja homma toimii joustavasti. Ei enään Intersportin pakkomyyntiä!

    • nimi ois kiva ?

      ite käyn stadiumissa ku siel on se kiva sporttinen juoksija tyttö töissä joka palvelee aina hymyssä suin ja sil on ihan uskomaton p_ _ _ _ !

      • rimmaaja

        ( )( ) näin on : P


    • saija

      Ennen kävin Riihimäen Intersportissa, jossa oli paras palvelu mitä oon koskaan saanut. nykyään käyn vaan Hyvinkään Intersportissa ku siellä on ne samat myyjät, jotka on aivan loistavia.. Mukavia, ystävällisiä ja asiantuntevia. Muutaman kerran oon menny Stadiumiin eikä oo kukaan koskaan ees moikannu, saati kysyny tarviinko apua. sportiassa sama homma. intersportissa on myyjät aina valmiina auttamaan, varsinkin ne komeat miehet siellä ;) PS. Lenkkari nimimerkille: saat palauttaa myös intersportissa (ainakin itse sain) myös tarjoustuotteita PPS. kertaakaan ei ole tarvnnut pettyä :)

    • turhamaa

      Menkää prismaan. Se on hyvinkään vaatettajana ylivoimaisesti suosituin.

    • Turhaostos

      Ostin tuotteen Jyväskylän stadiumista ja näin jälkikäteen en pitänytkään siitä niin paljon... Mietin vain, että voisinko palauttaa tuotteen johonkin toiseen myymälään esim. Tampereelle vai pitääkö olla juuri se sama Jyväskylän myymälä?

      • RaakaRipa

        Miksi kauppiaan pitäisi purkaa kauppa jos tuotteessa ei ole vikaa?


    • Anonyymi

      Intersportissa "alennuksessa" tuotteet, mutta kun katsoo muualta samaa tuotetta, niin Intersoortin alennushintakin on huomattavasti kalliimpi kuin muualla. Olkaa tarkkana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe