Olen tässä pohtinu että miltä oma mälli tuntuu/maistuu suussa. On tehny mieli kokeilla mutta ei yksinkertaisesti ole ollut pokkaa. Joku kokenut saisi kertoa asiasta lisää. Elikkä miltä se tuntuu, miltä maistuu, onko terverydelle haittaa jne.....
Oman sperman nieleminen
8
1745
Vastaukset
- Omaamaistan
Ei ole puhtaampaa kuin oma sperma! Siinä on hivenaineita, proteiineja, näin sanotaan. Itse olen niellyt omaa spermaa monta kertaa, se maistuu hyvältä.
Kokeile niin että masturboit ja lopetat ennenkuin saat siemensyöksyn eli kun tunnet että jos jatkat vielä muutaman vedon niin saat orgasmin. Kun lopetat juuri ennen orgasmia niin muutamalla liikkeellä tunnet kun osa spermasta alkaa purkautua, lopetat masturboimisen ja annat sperman tulla vaikka kädellesi. Näin saat itsellesi maistiaiset ilman orgasmia, olet edelleen kiihottunut ja sperman maistaminen tuntuu kiihottavalta. Jos orgasmi tulee kokonaan niin silloin ei useinkaan oman sperman maistaminen kiinnostakaan. - Jeesustelija.
Jeesus sanoi, että "jos ette juo ihmisen pojan verta ja syö hänen lihaansa, ei teillä ole elämää". Ymmärtäkööt sen sitten kuinka konkreettisesti tahtoo....
- spermaa1
Miten, varsinkin oma, sperma vois nyt itselle olla vaarallista? Ja jos se on puhdasta viruksista, bakteereista, yms. niin sehän on muutenkin elämän eliksiiri..:)
- ilman muuta
omaa spermaa kannattaa juua niin usein kuin mahdollista. vielä jos olet niin taipuisa että pystyt ottamaan itseltäsi suihin niin yli 100 prosenttinen nautinto ja ekstaasi. kuvittelle mikä hurmio kun oma kivikova kalusi on suussasi ja tunnet kuinka se alkaa sykkimään lämmintä spermaa nieltäväksi
- kuumakieli
Kaverin mällit maistuu hyvälle mutta voisin imee isoa loppuun asti
- sperma1
juu kyllä oma sperma on hyvää olen ite ottanu monta kertaa naamalleni ja siit sitte nautttinu suuhun
- stndis83
Oon sen verran notkea että pystyn laukeemaan suuhuni. Nielen joka kerta. En siksi että pitäisin mausta vaan ravintoarvon vuoksi.
- Ei se lopu kesken
Voi sitä tarjota myös muille himokkaille nauttijoille !
http://www.homemoviestube.com/videos/136804/teen-facials-compilation-1-(some-pro-and-amateur).html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849