Äitini sanoo melkein joka toinen päivä että minun pitää muuttaa pois vaikka olen vasta 12 vuotta . Pelaan jalkapalloa ja hän sanoo suoraan että olen surkea ja että veljeni joka pelaa lätkää ja jalkapalloa on jotenkin Mua parempi . Oon pelannu 6 vuotta ja pelaan suomen mestaruus tasolla
äitini haluaa että muutan pois
5
210
Vastaukset
- asdf234
joo haista paska vitun pingu
- gergga86
Karkaa kotoa.
- An0nyym!
Höh, ei 12v. viä kuulu pois muuttaa :( Mites iskäs tähän suhtautuu? Tai se sun veljes joka pelaa lätkää ja futista? Jos veljes puolustais sua miten äitis sit suhtautuis siihe..? Ja tiiäkkö yhtää, mikä mahtaa olla syynä et äitis haluu sut pois kotoo?
Terve aina,
harmi, että sun äiti on puhunut sulle noin. Sun aika ei oo vielä muuttaa pois kotoa. Sun äiti saattaa myöhemmin katua sitä, että on puhunut sulle noin. Anna hänelle mahdollisuus pyytää ja saada anteeksi. Oletko puhunut sun äidille siitä, että sen puheet ja käytös loukkaa sua? Että ei alun perinkään ollut tarkoitus, että sisaruksia vertailtaisi. Sun arvo ei oo mitenkään kiinni siitä, millainen sun veli on.
Hyvää joulun aikaa!
Ja onnellisempaa uutta vuotta!
Toivoo
Sari ja Rosa NettiSaappaasta- Mun vinkki on että
Hylkää äitis ja mee jonnekin mukavaa perheeseen asuu jotka kunnioittaa sua niinku oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh212101Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351753Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli59147341000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.481383Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit381382- 1111333
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691315- 851204
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411094Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai1271085