Millaista on moniorgasmisuus

yleisyys ja harjoittelu

Kuinka yleistä on naisten moniorgasmisuus? (Vai sanotaanko sitä perättäisiksi orgasmeiksi) Miltä se oikeasti tuntuu jos vertaa tavallisen orgasmin voimakkuuteen?

Koskaan ei ole vastaan kävellyt tällaista lahjapakettia vielä.
Ts. onko siis kumppanista riippuvainen (ulkoisista ja olosuhdetekijöistä)
vai naisen sisäsyntyinen juttu?

Kuuluko ominaisuus tietylle naistyyppi vai onko kyseessä, jotain mikä on periaatteessa latenttina kaikilla naisilla ja jonka voi harjoitella ja saada esiin?

Onko myös mahdollista että monista orgasmeista, jotkut ovat hieman pilvenhattaraa ja psyykkisiä ei niinkään fyysisiä kokemuksia?

43

7409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Yleisyydestä en tiedä mitään, koska ei mulla naisena ole muista naisista kokemuksia. En tosin niitä haluakaan, hyvin hetero olen. Mulle moniorgasmisuus on tavallinen, joten muusta tavallisesta ei tietoa.

      Jee, niin se on, että kovia kehuja on tullut kumppaneilta. Huippupakettina pitää nykyiseni. Hänen sanaansa arvostan, sillä tiedän hänellä olevan kivasti kokemusta.

      Aivan neitsyyttä menettäessä en ehtinyt kuin yhteen orkuun, koska oli niin "pikapanija", vaikka oikea ensirakkaus olikin, nuoruuus kai teki hänet hätäiseksi.

      Sen perästä aina on orgasmeja ollut useampi mikäli kumppani ei ole ollut liian hätäinen. Ns. kanimiehiä on tullut kohdattua. Uskoisin moniorgasmisuudessa olevan kysymys synnynnäisestä nautinta kyvystä.

      Huipunsa nämä orgasmit ovat kohdanneet nyt kypsällä iälllä, kun seurustelen just mulle sen oikean kanssa. Rakastanut olen häntä kauan ja fyysinen veto on valtava. Suhde on kaikin puolin avoin ja estoton. Kumpikin haluamme maksimoida toisemme nautinnon monin eri tavoin. Vaihdellaan asentoja ja muita nautiskelumuotoja aivan inspiraation mukaan. Lemppariasentojakin on ja tätäkin kirjoittaessa niitä ajatellessa ei orkku ole kaukana. Jänski juttu on, että yks kaks vaikka kumpikin olemme kokeneita niin ainakin mulle saattaa tulla uusi vinhalta tuntuva asento eteen.

      Tuskin harjoittelemalla onnistuu. Olen tullut siihen tulokseen, että riippunee esim. G-pisteen paikasta ja muutenkin sukuelinten suhteesta toisiinsa sekä kumppanin elimiin nähden. Ja märkiähän nänä minun orkkuni ovat, joten kuiva pepuilla lienee vaikeuksia.

      Kyllä ne on fyysisiä kokemuksia, maanjäristyksiä perä jälkeen ja ah niin nautinnollisia. Henkinen puoli tyydyttyy samalla, kun kumppani on niistä hurmiossaan ja kamppaileee oman nautintonsa kanssa ja haluaa pitkittää ja pitkittää. Henkisen puolen tyytyväisyys saa huippunsa jälkeen päin tälläisessa pitkässä rakkaussuhteessa. Jälki tunne on kaikin puolin pumpulinen ja tyydytetty. Aivan fyysisesti iho pitkuisen punoittava ja pehmoinen sekä itsensä tuntee kuin kukkaan puhjenneeksi, mieli on kivan levollinen mutta liihoitteleva ja tuntomuisti antaa jänniä sykäyksiä just "siellä".

      • lisää..

        Kiitokset tästä jaetusta ja arvokkaasta kokemuksesta.

        Ja sitten matto alta. Ei vain..

        Kyllä ehkä tässä sitten oma nihilistisyys ja kateus iskee, mutta tuntuu ja haluasi uskoa , että
        moniorgasmisuus on jotain jonka voi myös oppia ja harjoitella.

        Näin varovasti otaksun koska esim. tämä henkilö tuntuisi olevan hyvin hedonistinen, narsistinen lievästi exhibitioiva ja potevan sen vuoksi ehkä jonkinlaista alemmuudentuntoa joka voi kanavoitua poikkeuksellisen voimakkaana seksuaaliviettinä ja herkkyytenä.. TAI sitten olen itse kuiva ja katkera ihminen ja vaan haluan helpottaa omaa oloani käyttelemällä inhoja termejä.

        Jaa eipä kait tiedä mutta..jotenkin jollain tavalla lapsosena koulunäytelmiin osallistuneena HALUAISIN USKOA, että asian voi myös oppia eläytymällä voimakkaaseen tunnetilaan.
        Juurihan tässäkin kokemuksessa tulee esiin peilausvaikutus mikä vahvistuu kumppanin kiihottuneesta tilasta.

        En usko siis henkilökohtaisesti siis sukuelinten asentoihin ja sopivuuteen
        . Ja kait sitä sitten uskonnonvapaus on itselleen tässä suhteessa sallittava jos näin pahasti toisten orgasmit loukkaavat omaa surkeutta:)

        No. Tarkoitus ei ollut olla inhottava vaan vain ihmetellä outo asiaa.

        Kiitokset kirjoittajalle tarinasta ja mukavaa kesää,


      • OloOmenalla
        lisää.. kirjoitti:

        Kiitokset tästä jaetusta ja arvokkaasta kokemuksesta.

        Ja sitten matto alta. Ei vain..

        Kyllä ehkä tässä sitten oma nihilistisyys ja kateus iskee, mutta tuntuu ja haluasi uskoa , että
        moniorgasmisuus on jotain jonka voi myös oppia ja harjoitella.

        Näin varovasti otaksun koska esim. tämä henkilö tuntuisi olevan hyvin hedonistinen, narsistinen lievästi exhibitioiva ja potevan sen vuoksi ehkä jonkinlaista alemmuudentuntoa joka voi kanavoitua poikkeuksellisen voimakkaana seksuaaliviettinä ja herkkyytenä.. TAI sitten olen itse kuiva ja katkera ihminen ja vaan haluan helpottaa omaa oloani käyttelemällä inhoja termejä.

        Jaa eipä kait tiedä mutta..jotenkin jollain tavalla lapsosena koulunäytelmiin osallistuneena HALUAISIN USKOA, että asian voi myös oppia eläytymällä voimakkaaseen tunnetilaan.
        Juurihan tässäkin kokemuksessa tulee esiin peilausvaikutus mikä vahvistuu kumppanin kiihottuneesta tilasta.

        En usko siis henkilökohtaisesti siis sukuelinten asentoihin ja sopivuuteen
        . Ja kait sitä sitten uskonnonvapaus on itselleen tässä suhteessa sallittava jos näin pahasti toisten orgasmit loukkaavat omaa surkeutta:)

        No. Tarkoitus ei ollut olla inhottava vaan vain ihmetellä outo asiaa.

        Kiitokset kirjoittajalle tarinasta ja mukavaa kesää,

        Uskon pontevasti siihen, että muukin psykofyysinen olotila vaikuttaa tähän orgasmiherkkyyteen. Jos on kumppanin kanssa läheiset ja luottamukselliset välit ja muu blaa-blaa ennenkaikkea, mutta myös oma itsensä ja ruumiintoimintojensa hyväksyminen, oma itsekunnioitus sekä oma fyysinen peruskunto (ei liity lihavuus-laihuus -keskusteluun) vaikuttavat varmasti!

        Lisäksi kyllä ajattelen, että seksuaalisuus on joissakin ihmisissä ylipäätään voimakkaampaa kuin toisissa ihan perusluonteessa. Eli herkkyys kriittisillä alueella ja omassa päässä Toki kaikkea voi harjoitella, opetella nauttimaan enemmän ja enemmän, mutta perustaipumus on olemassa.


      • Kyllikki
        OloOmenalla kirjoitti:

        Uskon pontevasti siihen, että muukin psykofyysinen olotila vaikuttaa tähän orgasmiherkkyyteen. Jos on kumppanin kanssa läheiset ja luottamukselliset välit ja muu blaa-blaa ennenkaikkea, mutta myös oma itsensä ja ruumiintoimintojensa hyväksyminen, oma itsekunnioitus sekä oma fyysinen peruskunto (ei liity lihavuus-laihuus -keskusteluun) vaikuttavat varmasti!

        Lisäksi kyllä ajattelen, että seksuaalisuus on joissakin ihmisissä ylipäätään voimakkaampaa kuin toisissa ihan perusluonteessa. Eli herkkyys kriittisillä alueella ja omassa päässä Toki kaikkea voi harjoitella, opetella nauttimaan enemmän ja enemmän, mutta perustaipumus on olemassa.

        Itse olen aina lähtenyt siitä, että kroppani on ok, jos mies haluaa kanssani seksiä. (Ja jos ei halua syy voi tietysti olla muussakin kuin kropassani). Olen myös ollut huomaavinani että ns. nymfot yms. eivät yleensä ole kovin kaksisen näköisiä (mitä tv:seen on uskominen), eli kyllä se itsetunnosta on kiinni, miten vapautuneeksi osaa heittäytyä. Omalla kohdallani itsetuntoni on aina ollut vähän pasko, mutta seksuaalinen itsetuntoni jostain syystä ei.

        Ja minulla on aina ollut suhteellisen suuri kiinnostus seksiä kohtaan. Koen sen osaksi persoonallisuuttani, se ei siis ole opittua tai yhteiskunnan tavoista johtuvaa. (Ei tietysti aina hotsita... Enkä ole mikään kani, mutta kiinnostus on aina, jos ei muu, niin "tieteellinen".)


      • kosketus
        OloOmenalla kirjoitti:

        Uskon pontevasti siihen, että muukin psykofyysinen olotila vaikuttaa tähän orgasmiherkkyyteen. Jos on kumppanin kanssa läheiset ja luottamukselliset välit ja muu blaa-blaa ennenkaikkea, mutta myös oma itsensä ja ruumiintoimintojensa hyväksyminen, oma itsekunnioitus sekä oma fyysinen peruskunto (ei liity lihavuus-laihuus -keskusteluun) vaikuttavat varmasti!

        Lisäksi kyllä ajattelen, että seksuaalisuus on joissakin ihmisissä ylipäätään voimakkaampaa kuin toisissa ihan perusluonteessa. Eli herkkyys kriittisillä alueella ja omassa päässä Toki kaikkea voi harjoitella, opetella nauttimaan enemmän ja enemmän, mutta perustaipumus on olemassa.

        Voisiko se olla jotain mikä on irroitettua
        aiemmista kokemuksista, iloa tuntea hetki
        joka on käsillä, olla sille kiitollinen,
        tuntea huumavat kesän tuoksut, antaa niiden kantaa ja unohtaa ajan kulun tietäen että se käynnistyy taas kun sitä tarvitaan, antaa kehon tempautua mukaan siihen mihin jo mieli on viemässä, enää ei tarvitse muuta kuin sulkea silmät ja hymyillä, kaikki ohjautuu, kaikki on läsnä, olen siellä...


      • joo
        lisää.. kirjoitti:

        Kiitokset tästä jaetusta ja arvokkaasta kokemuksesta.

        Ja sitten matto alta. Ei vain..

        Kyllä ehkä tässä sitten oma nihilistisyys ja kateus iskee, mutta tuntuu ja haluasi uskoa , että
        moniorgasmisuus on jotain jonka voi myös oppia ja harjoitella.

        Näin varovasti otaksun koska esim. tämä henkilö tuntuisi olevan hyvin hedonistinen, narsistinen lievästi exhibitioiva ja potevan sen vuoksi ehkä jonkinlaista alemmuudentuntoa joka voi kanavoitua poikkeuksellisen voimakkaana seksuaaliviettinä ja herkkyytenä.. TAI sitten olen itse kuiva ja katkera ihminen ja vaan haluan helpottaa omaa oloani käyttelemällä inhoja termejä.

        Jaa eipä kait tiedä mutta..jotenkin jollain tavalla lapsosena koulunäytelmiin osallistuneena HALUAISIN USKOA, että asian voi myös oppia eläytymällä voimakkaaseen tunnetilaan.
        Juurihan tässäkin kokemuksessa tulee esiin peilausvaikutus mikä vahvistuu kumppanin kiihottuneesta tilasta.

        En usko siis henkilökohtaisesti siis sukuelinten asentoihin ja sopivuuteen
        . Ja kait sitä sitten uskonnonvapaus on itselleen tässä suhteessa sallittava jos näin pahasti toisten orgasmit loukkaavat omaa surkeutta:)

        No. Tarkoitus ei ollut olla inhottava vaan vain ihmetellä outo asiaa.

        Kiitokset kirjoittajalle tarinasta ja mukavaa kesää,

        Ei ollut tarkoitus mollata toisten orgasmeja, mutta jonkunlaista pessimismiä on tullut näitä kirjoituksia lukemalla, niin kovin monella näyttää olevan orgasmien kanssa vaikeuksia. Toisaalta kyseisestä asiasta voi saada täältä sikäli vääristyneen kuvan, koska eräs palstan tarkoitushan on kysyä ongelma tilanteisiin neuvoa.

        Usella täällä kirjoittavalla on G-piste hukassa, oman tiedän olevan hyvin etualalla ja ottavassa paikassa. Lisäksi sukuelimet kuten kasvot ym. piirteemme ovat yksilölliset, siispä siitä olen päätellyt jotain niiden sopivuudesta toisilleen.

        Unohtaen ylläolevassa kirjoituksessani taidon, joka tulee ajan kanssa käytännössä. Teoriaa voi hyvin opiskella ja neuvoja toisilta kysellä, mutta käytäntö menee ytimeen ja toimii parhaimmillaan refleksin omaisesti.

        Sivistyssanoista hedonistinen piti oikein sivistyssanakirjasta tarkistaa, jotta sen oikein ymmärtäisin, television Vetelehtijöistä siitä on tullut aivan outo ja todella narsistinen sekä exhibitionistinen kuva. telkun hedonismi liippaa kauheasti yli. Julkinen sellainen "hyppelehdintä sekä itsensä paljastelu ja esille tuominen ei minua viehätä.

        Mutta rakastavaisten kahden keskinen paljaspinta on mitä luonnollisinta. Narsistisen kuvan voi saada siitäkin, että näistä asioista voi tällä tavoin anonyymina kirjoittaa estottomasti.

        Mikäli taas hedomismillä tarkoitetaan, kuten sivistyssanakirja sanoo: fil. näkemys jonka mukaan nautinto, mielihyvä ja onnellisuus ovat ihmisen arvokkain tavoite. Niin miksipäs ei! Mitä muuta tavoitta seksin suhteen ihmisellä voi ollakaan. Juu, kaipa selipaatti. Tarpeen tullen, jos joudun olemaan rakkaastani erossa olen valmis siihen. Aikakausi jolloin oli kiva kerätä seksikokemuksia kumppaneita vaihtamalla on auttamattomasti ohi. Kokisin sen henkisenä taantumana. Nautittavankin seksin jälkeen jälkimaku voi olla muuta kuin mukava. Sitä en halua enää kokea.

        Sen verran lisään aikaisempiin kirjoituksiin, että alunperin sukuelimille toimintakäskyt lähtevät aivoista, joten seksissä on asenne tärkeä ja siihen auttaa paljon kunhan pääsee arkuudesta. Mitä avoimempi ja estottovampi osaa olla sitä helpompaa on myös seksistä nauttiminen. Omaa asennettaan voi muokata ja se muokkautuu luonnostaankin.

        Kokonaan on jäänyt huomiotta myös erinäiset hormoonitoiminnat, jotka antavat vinhaa potkua. Serotoniini ja dopatomiini ovat esim. hyvin keskeisessä asemassa mielihyvän tuntemisessa ja rakastuneisuuden tunteessa.

        Kiitos kirjoituksestasi, joka antoi lisää ajateltavaa. Jääräpää en ole, joten kirjoitukseni ei ole yksi totuus, vaan pohdiskelu, joka mukaakntuu sitä mukaa, kun uusia näkökulmia tulee. Varsinkin hyvät perustellut mielipiteet ovat tervetulleita ja toivottuja. Ja mukavaa ja Nautinnollista kesän jatkoa.


      • ihanaa.....!!!!!!
        joo kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus mollata toisten orgasmeja, mutta jonkunlaista pessimismiä on tullut näitä kirjoituksia lukemalla, niin kovin monella näyttää olevan orgasmien kanssa vaikeuksia. Toisaalta kyseisestä asiasta voi saada täältä sikäli vääristyneen kuvan, koska eräs palstan tarkoitushan on kysyä ongelma tilanteisiin neuvoa.

        Usella täällä kirjoittavalla on G-piste hukassa, oman tiedän olevan hyvin etualalla ja ottavassa paikassa. Lisäksi sukuelimet kuten kasvot ym. piirteemme ovat yksilölliset, siispä siitä olen päätellyt jotain niiden sopivuudesta toisilleen.

        Unohtaen ylläolevassa kirjoituksessani taidon, joka tulee ajan kanssa käytännössä. Teoriaa voi hyvin opiskella ja neuvoja toisilta kysellä, mutta käytäntö menee ytimeen ja toimii parhaimmillaan refleksin omaisesti.

        Sivistyssanoista hedonistinen piti oikein sivistyssanakirjasta tarkistaa, jotta sen oikein ymmärtäisin, television Vetelehtijöistä siitä on tullut aivan outo ja todella narsistinen sekä exhibitionistinen kuva. telkun hedonismi liippaa kauheasti yli. Julkinen sellainen "hyppelehdintä sekä itsensä paljastelu ja esille tuominen ei minua viehätä.

        Mutta rakastavaisten kahden keskinen paljaspinta on mitä luonnollisinta. Narsistisen kuvan voi saada siitäkin, että näistä asioista voi tällä tavoin anonyymina kirjoittaa estottomasti.

        Mikäli taas hedomismillä tarkoitetaan, kuten sivistyssanakirja sanoo: fil. näkemys jonka mukaan nautinto, mielihyvä ja onnellisuus ovat ihmisen arvokkain tavoite. Niin miksipäs ei! Mitä muuta tavoitta seksin suhteen ihmisellä voi ollakaan. Juu, kaipa selipaatti. Tarpeen tullen, jos joudun olemaan rakkaastani erossa olen valmis siihen. Aikakausi jolloin oli kiva kerätä seksikokemuksia kumppaneita vaihtamalla on auttamattomasti ohi. Kokisin sen henkisenä taantumana. Nautittavankin seksin jälkeen jälkimaku voi olla muuta kuin mukava. Sitä en halua enää kokea.

        Sen verran lisään aikaisempiin kirjoituksiin, että alunperin sukuelimille toimintakäskyt lähtevät aivoista, joten seksissä on asenne tärkeä ja siihen auttaa paljon kunhan pääsee arkuudesta. Mitä avoimempi ja estottovampi osaa olla sitä helpompaa on myös seksistä nauttiminen. Omaa asennettaan voi muokata ja se muokkautuu luonnostaankin.

        Kokonaan on jäänyt huomiotta myös erinäiset hormoonitoiminnat, jotka antavat vinhaa potkua. Serotoniini ja dopatomiini ovat esim. hyvin keskeisessä asemassa mielihyvän tuntemisessa ja rakastuneisuuden tunteessa.

        Kiitos kirjoituksestasi, joka antoi lisää ajateltavaa. Jääräpää en ole, joten kirjoitukseni ei ole yksi totuus, vaan pohdiskelu, joka mukaakntuu sitä mukaa, kun uusia näkökulmia tulee. Varsinkin hyvät perustellut mielipiteet ovat tervetulleita ja toivottuja. Ja mukavaa ja Nautinnollista kesän jatkoa.

        Tunne ja järki. Niitten välillä vallinnee tasapaino
        ..ehkä se juuri kannattelee kaikkea..

        Älyllinen näkökulma :)


        Pohjatyönä on tärkeää osata eritellä ja rationalisoida. Kun se on hyvin tehty
        lopulta unohdamme sen.

        Ilmaisemme itseämme elämässä kuin kouliintuneet näyttelijät, vuorosanoja ja oppeja jotka aluksi antoivat turvaa, koska ne mallinsivat maailmaa
        olivat hyviä ....sitten niitä ei enää tarvita
        sanat, olemuksemme, ilmaisumme tulee jatkuvana improvisaationa, odotamme vain impulssia
        ja olemme jo mukana siinä


      • joo
        ihanaa.....!!!!!! kirjoitti:

        Tunne ja järki. Niitten välillä vallinnee tasapaino
        ..ehkä se juuri kannattelee kaikkea..

        Älyllinen näkökulma :)


        Pohjatyönä on tärkeää osata eritellä ja rationalisoida. Kun se on hyvin tehty
        lopulta unohdamme sen.

        Ilmaisemme itseämme elämässä kuin kouliintuneet näyttelijät, vuorosanoja ja oppeja jotka aluksi antoivat turvaa, koska ne mallinsivat maailmaa
        olivat hyviä ....sitten niitä ei enää tarvita
        sanat, olemuksemme, ilmaisumme tulee jatkuvana improvisaationa, odotamme vain impulssia
        ja olemme jo mukana siinä

        Ja lisättynä nautinnon kumulatisointiin eli edellinen nautinto pohjustaa uuden nautinnon kokemisen tuntemusta. Mitä enempi tuotamme ja saamme kumppanilta nautintoa, kannusta ja kehujakin sitä paremmaksi muuttuvat tuntemukset, eikä kyllästymistä tule. Hyväksi todettu ja rakkauspohjalla oleva suhde ei kumppania vaihtamalla paremmaksi tule.

        Paljon puhutaan tunneälystä, mutta mielestäni on olemassa myös seksiälyä. Sen kautta tulee kyky huomata, kun on itselleen hyvän kumppanin löytänyt ja arvonanto sille.

        Se myös miten kumppanille ilmaisee asioita meinaa paljon. Asian kuin asian voi sanoa positiivisesti ja kannustavasti. Väärä sana väärään aikaan voi vaikeuttaa esim. seksiä pitkään ja pahimmillaan saa toisen aivan lukkoon. En kuitenkaan tarkoita, että kumppanille pitäisi mielistellä. On vaan niin, että toiset ovat niin sopusoinnussa keskenään, että toisen hyväksyy täydellisesti sellaisena kuin on. Rakkaus on vinha vekkuli.


    • joo

      Jäi kirjoittamatta, että vatsanpohjalihasten pitää olla trimmissä eli tositiukassa kunnossa. Kaksi lasta olen synnyttänyt ja lihakset ovat aivan täydellisessä kunnossa. Mitään harjoituksia en erityisesti ole tehnyt. kaipa luontainen tiedostamatonkin taipumus suppistella niitä. Hyvä seksi trimmaa niitä myös somasti.

      Synnytykset eivät paikkoja huonontaneet vaan päin vastoin tuntuu kuin pääsisi paremmin ja lähemmin sisäkkäin kuin ennen sitä.

      • vau..

        Tuli oikeinkin levoton olo juttujas lueskeltua.
        Harmi ettei tuollaista namua ole osunut kohdalle..
        Kiinnostais tietää minkä ikäinen olet?


      • joo
        vau.. kirjoitti:

        Tuli oikeinkin levoton olo juttujas lueskeltua.
        Harmi ettei tuollaista namua ole osunut kohdalle..
        Kiinnostais tietää minkä ikäinen olet?

        Kypsä ja freesi viisikymppinen, jolla ei hormooni toiminassa ole vielä ilmennyt mitään häiriöitä. Rakkaani on jokusen vuoden vanhempi.


    • joo

      Panipa kerrankin kysymyksesi ajattelemaan perusteellisesti.

      Itsetyydytyksessähän toteutuu vain pelkkä fyysinen orgasmi. Henkisesti minulla on itsetyydytyksen perästä tyhjä olo. Siitä puuttuu kaikki kahden keskinen seksin ilo ja vuorovaikutus. Lisäksi mulla loppuu itsetyydytys halut aivan just sillä hetkellä, kun eka orkku tulee. Moninkertaiset orgasmit kuuluvat minulla vain ja ainoastaan kahden keskiseen kivaan.

      • N40

        ...että itsetyydytys on pelkkää fyysistä! Siinähän rakastelee itsensä kanssa!
        Klitoraalisen orkun voi tehdä vaikka kuinka monta kertaa, oma ennätys on 21 peräkkäin... ;))))) Mutta se alkaa jo muistuttaa hampaiden harjausta...


      • joo
        N40 kirjoitti:

        ...että itsetyydytys on pelkkää fyysistä! Siinähän rakastelee itsensä kanssa!
        Klitoraalisen orkun voi tehdä vaikka kuinka monta kertaa, oma ennätys on 21 peräkkäin... ;))))) Mutta se alkaa jo muistuttaa hampaiden harjausta...

        Aivan varmasti voi, mutta mulla loppuu itseltäni siihen täydellisesti kiinnostus eka orkkuun. Kaikki kahdenkeskinen seksin ilo puuttuu.

        Miehen tuottamana klittaorkujakin tulee monta peräkkäin. Hyvin on tuoreessa muistissa ne plus muut orkut. ;) Nammmm, olen hirmu herkkä niihin miehelleni. Oltiin just 16 tuntia yhtä mittaa sängyssä, josta tuotettiin toisillemme monin eri tavoin nautintoa 7 tuntia. :)))))))))))


    • OloOmenalla

      No näin on sanottava, että mullakin nuo perättäiset orgasmit ovat se tavallinen tapa.

      Olen kolmekymppinen ja ollut saman miehen kanssa kohta 10 vuotta. Monta perättäistä olen saanut kyllä aina. Tosin mieheni oli itseäni kokeneempi aloittaessamme, hän osasi "vaatia" heti toista o:ta perään, kun yhden olin saanut. Melko normaali pano on sellainen, jossa saan 4:sti, mutta joku 7 alkaa olla maksimi: lihakset ei yksinkertaisesti jaksa enempää ja tavara alkaa väsyä, elikkäs löystyä, enkä sitä puolestani toivo miehelleni. Yleensä toka o. on suurin ja mahtavin, ehkä kolmas. Lopussa alkaa olla vähän raukeita. Samoin minulla, olen helposti kostuva.

      On se vaan niin ihanaa! Toivottavasti myös sinä löydät jonkun, joka saa melkein katsomalla ensimmäisen kerran, toiseen tarvitaan jo pamputustakin...

      • moniorgasmisista

        Yhdistääkö ylipaino niitä naisia, jotka saavat
        ja kokevat saavansa useita perättäisiä orgasmeja?

        Mielenkiinnosta,


      • OloOmenalla
        moniorgasmisista kirjoitti:

        Yhdistääkö ylipaino niitä naisia, jotka saavat
        ja kokevat saavansa useita perättäisiä orgasmeja?

        Mielenkiinnosta,

        Joo, jos galluppina ylipainosta ja moniorgasmisuudesta kysyt: mulla on ab. 10-15kg, (riippuu mitä taulukkoa lukee tai kuka katsoo)


      • Kyllikki
        moniorgasmisista kirjoitti:

        Yhdistääkö ylipaino niitä naisia, jotka saavat
        ja kokevat saavansa useita perättäisiä orgasmeja?

        Mielenkiinnosta,

        Kyllä minä olen ihan normaalipainoinen, melkeinpä hoikkakin.

        Itse sensijaan arvelen että ikä voisi yhdistää. Yleensä ne ovat yli 30-v jotka alkavat saada sarjaorgasmeja.

        Omalla kohdallani kyse on kai ihan treenistä. Olen oppinut saamaan orgasmin kaiketi melko laskelmallisesti ja opitusti, voisi melkein kellosta ottaa ajan. Käytän villejä fantasioita niin onanoidessa kuin seksinkin aikana, ja tietyt asennot ja tietynlaiset puristukset lihaksilla avittavat asiaa. Välillä tunnen että olen vähän kuin mies, en minä pidä seksiä niin ihmeellisen tunneperäisenä ja herkkänä kokemuksena, se nyt vaan on semmoinen ähellys ja puristus... No, kyllähän se tietysti hienot vibraatiot antaa kun tietyt hormonit erittyvät.

        Voisin kyllä kuvitella että lihavamman olisi helpompi saada, kun kenties lihavammat häpyhuulet tuovat tiukempaa puristusta niin naiselle kuin miehellekin?

        Tekniikkalaji, kuitenkin. Ehkä herkät ja tunteelliset daamit saavat kamppailla sen yhdenkin orkun takia, kun kaikki pitäisi olla niin fiiniä ja suorastaan kuin elokuvista... Ja kuitenkin todellisuus on hikeä, vääntöä ja ähinää.


      • aika jännää..
        Kyllikki kirjoitti:

        Kyllä minä olen ihan normaalipainoinen, melkeinpä hoikkakin.

        Itse sensijaan arvelen että ikä voisi yhdistää. Yleensä ne ovat yli 30-v jotka alkavat saada sarjaorgasmeja.

        Omalla kohdallani kyse on kai ihan treenistä. Olen oppinut saamaan orgasmin kaiketi melko laskelmallisesti ja opitusti, voisi melkein kellosta ottaa ajan. Käytän villejä fantasioita niin onanoidessa kuin seksinkin aikana, ja tietyt asennot ja tietynlaiset puristukset lihaksilla avittavat asiaa. Välillä tunnen että olen vähän kuin mies, en minä pidä seksiä niin ihmeellisen tunneperäisenä ja herkkänä kokemuksena, se nyt vaan on semmoinen ähellys ja puristus... No, kyllähän se tietysti hienot vibraatiot antaa kun tietyt hormonit erittyvät.

        Voisin kyllä kuvitella että lihavamman olisi helpompi saada, kun kenties lihavammat häpyhuulet tuovat tiukempaa puristusta niin naiselle kuin miehellekin?

        Tekniikkalaji, kuitenkin. Ehkä herkät ja tunteelliset daamit saavat kamppailla sen yhdenkin orkun takia, kun kaikki pitäisi olla niin fiiniä ja suorastaan kuin elokuvista... Ja kuitenkin todellisuus on hikeä, vääntöä ja ähinää.

        Äkkiäpä pääseekin pitkälle.

        "Todellisuus", persoonallisuus, "orgasmi".

        Lopulta alkaa epäillä, että miehillä voi olla likimain sama asia.

        Esim. itselläni on vaikeus laueta, jos
        tunneongelmia tai jännittää alitajuisesti kumppanin kanssa.

        Ehkä sielläkin se haluttu "orgasmi" on
        hieman monimutkainen.

        PS. Toivottavasti ei ole ikävää kun mies puhuu
        näin.


      • joo
        moniorgasmisista kirjoitti:

        Yhdistääkö ylipaino niitä naisia, jotka saavat
        ja kokevat saavansa useita perättäisiä orgasmeja?

        Mielenkiinnosta,

        Ei painolla ole moniorgasmisuuden kanssa tekemistä. Tunne on ollut sama painosta riippumatta ja skaalaa mulla riittää melkeimpä alipainoisesta ylipainoiseen.


      • Kyllikki
        aika jännää.. kirjoitti:

        Äkkiäpä pääseekin pitkälle.

        "Todellisuus", persoonallisuus, "orgasmi".

        Lopulta alkaa epäillä, että miehillä voi olla likimain sama asia.

        Esim. itselläni on vaikeus laueta, jos
        tunneongelmia tai jännittää alitajuisesti kumppanin kanssa.

        Ehkä sielläkin se haluttu "orgasmi" on
        hieman monimutkainen.

        PS. Toivottavasti ei ole ikävää kun mies puhuu
        näin.

        Eivät kaikki ihmiset ole niin "simppeleitä" tai suorasukaisia kuin minä olen. Enkä minäkään ole aina. Ihmiset ovat kertakaikkiaan vaan erilaisia keskenään... Ja onhan se hauska pohdiskella että onko olemassa jotain yhteisiä nimittäjiä, esim. näillä "moniorgasmistikoilla". Ehkäpä ei ole.

        Mitään ainoaa oikeaa elämisen ja olemisen mallia EI OLE.


      • Roger
        Kyllikki kirjoitti:

        Eivät kaikki ihmiset ole niin "simppeleitä" tai suorasukaisia kuin minä olen. Enkä minäkään ole aina. Ihmiset ovat kertakaikkiaan vaan erilaisia keskenään... Ja onhan se hauska pohdiskella että onko olemassa jotain yhteisiä nimittäjiä, esim. näillä "moniorgasmistikoilla". Ehkäpä ei ole.

        Mitään ainoaa oikeaa elämisen ja olemisen mallia EI OLE.

        toisella palstalla eräs nainen kirjoitti "Jos ei ole kokoa, niin se tärkeä tapa kompensoida eroottisuudessa on, jos Sinulla on valtava määrä siemennestettä ja pystyt laukeamaan rajusti noin 5-10 roiskausta jotka lentävät pitkälle. (pystyy ehkä harjoittelemaan, toisin kun koon kanssa).
        Silloin jopa pienempi voi olla eroottinen.
        Me naiset kiihottuvat mielettömästi jos mies laukee kuin Peter North. Sellaiset jotka vain pursuavat ja tipat valuvat ulos ovat kuvottavia. Vaikka olisivat suuria. Suuressa on se visuaalinen juttu, se herättää haluja. Mutta tärkeintä on sopan määrä. Se on ikään kuin todiste miehen kiihotuksesta ja siitä että olen tehnyt hyvän työn."

        ja heti perään mies vastasi:

        "ja meitä miehiä kiihottaa erityisesti kurvikkaat, treenatut tiukkavittuiset multiorgasmeja saavat naiset, joista parhaat pystyvät vielä ejakuloimaan. Eli jos olet löysävittuinen lauta voit sentään harjoitella itsellesi multiorgasmit ja ihanasti roiskuvan ejakulaation - se on ikään kuin todiste naisen kiihotuksesta ja mies tietää tehneensä hyvää työtä jättimelallaan & tonkallisella spermaa ja jalkapallon kokoisilla maassa riippuvilla palleillaan."


      • Kyllikki
        Roger kirjoitti:

        toisella palstalla eräs nainen kirjoitti "Jos ei ole kokoa, niin se tärkeä tapa kompensoida eroottisuudessa on, jos Sinulla on valtava määrä siemennestettä ja pystyt laukeamaan rajusti noin 5-10 roiskausta jotka lentävät pitkälle. (pystyy ehkä harjoittelemaan, toisin kun koon kanssa).
        Silloin jopa pienempi voi olla eroottinen.
        Me naiset kiihottuvat mielettömästi jos mies laukee kuin Peter North. Sellaiset jotka vain pursuavat ja tipat valuvat ulos ovat kuvottavia. Vaikka olisivat suuria. Suuressa on se visuaalinen juttu, se herättää haluja. Mutta tärkeintä on sopan määrä. Se on ikään kuin todiste miehen kiihotuksesta ja siitä että olen tehnyt hyvän työn."

        ja heti perään mies vastasi:

        "ja meitä miehiä kiihottaa erityisesti kurvikkaat, treenatut tiukkavittuiset multiorgasmeja saavat naiset, joista parhaat pystyvät vielä ejakuloimaan. Eli jos olet löysävittuinen lauta voit sentään harjoitella itsellesi multiorgasmit ja ihanasti roiskuvan ejakulaation - se on ikään kuin todiste naisen kiihotuksesta ja mies tietää tehneensä hyvää työtä jättimelallaan & tonkallisella spermaa ja jalkapallon kokoisilla maassa riippuvilla palleillaan."

        Miten tulee sellainen mielikuva että noiden kahden kohdatessa tarvitaan moppia ja muita siivousvälineitä kun akti on ohitse...

        Ei maar... Fantsunsa kullakin.


      • Naaras
        Kyllikki kirjoitti:

        Kyllä minä olen ihan normaalipainoinen, melkeinpä hoikkakin.

        Itse sensijaan arvelen että ikä voisi yhdistää. Yleensä ne ovat yli 30-v jotka alkavat saada sarjaorgasmeja.

        Omalla kohdallani kyse on kai ihan treenistä. Olen oppinut saamaan orgasmin kaiketi melko laskelmallisesti ja opitusti, voisi melkein kellosta ottaa ajan. Käytän villejä fantasioita niin onanoidessa kuin seksinkin aikana, ja tietyt asennot ja tietynlaiset puristukset lihaksilla avittavat asiaa. Välillä tunnen että olen vähän kuin mies, en minä pidä seksiä niin ihmeellisen tunneperäisenä ja herkkänä kokemuksena, se nyt vaan on semmoinen ähellys ja puristus... No, kyllähän se tietysti hienot vibraatiot antaa kun tietyt hormonit erittyvät.

        Voisin kyllä kuvitella että lihavamman olisi helpompi saada, kun kenties lihavammat häpyhuulet tuovat tiukempaa puristusta niin naiselle kuin miehellekin?

        Tekniikkalaji, kuitenkin. Ehkä herkät ja tunteelliset daamit saavat kamppailla sen yhdenkin orkun takia, kun kaikki pitäisi olla niin fiiniä ja suorastaan kuin elokuvista... Ja kuitenkin todellisuus on hikeä, vääntöä ja ähinää.

        Olen saanut 17 vuotiaasta lähtien(nyt 26) useita peräkkäisiä orgasmeja yhdynnässä. Enimmillään ehkä jotain 7-10(vaikea laskea). Pääkopasta eniten kiinni. Kannattaa ehkä harjoitella omin käsin.


    • Kyllikki

      Välillä 20 - 30 v sain joskus kaksi orgasmia onanoidessa, nyt kun olen jo tukevasti yli 30 v, voin seksistäkin saada kaksi orgasmia, joskus olen tainnut saada kolmekin. Yhdellä onanointisessiolla saan about 5 kpl, joskus enemmänkin, jos jaksan jatkaa. (Onanointia käytän usein kivunlievityskeinona kuukautiskipuihin, ja silloin tuntuu kuin orgasmit olisivat voimakkaampia ja niitä saisikin useampia kuin yleensä.)

      Katsoisin että joka orgasmi sarjassa on yhtä voimakas, niiden välillä ei ole eroa. Ehkä joskus seuraava on edellistä intensiivisempi, mutta myös lyhyempi. Joskus seksin aikana saan sellaisen orgasmin että se on kuin yksi he-le-ve-tin pitkä orgasmi, mutta epäilyttää että siinä on useita, joiden välillä ei ehdi tulla kovin merkittävää laskua. Joskus tuntuu kuin koko kroppa olisi kytketty suurjännitejohtoon, virta vaan riepottaa kehoa... Ja kun mies jo laukeaa, jää vielä sellainen tunne ettei saanut tarpeekseen...

      Useimmiten seksistä saan kuitenkin vain yhden, koska lihakseni jaloissa kipeytyvät (reisilihasten tietynlainen puristus edesauttaa orgasmin tuloa), tai sitten liiaksi kostunut vaginani ei enää tuota tarvittavaa "kitkaa".

      En osaa erottaa henkistä kokemusta fyysisestä. Toki joskus seksin jälkeen voi olla nuiva olo, ja masturboinnin jälkeen pelkkä vitutus. Mutta useimmiten jälkifiilikset ovat mahtavat, ja tuntuu että on saanut energiaa. Sen vuoksi en mielelläni sekstaile öisin - en saa unta sen jälkeen.

      (Minulla on ollut sama kumppani jo 7 v ja nyt olen 35 v.)

    • n23

      Reilut kymmenen vuotta olen itsetyydytystä harrastanut ja lähes koko ajan olen pystynyt saamaan useamman orgasmin peräkkäin (parin minuutin välein). Yleensä saan 3 orgasmia tai saisin ehkä enemmänkin, mutta jotenkin henkisesti sitä väsähtää eikä jaksa duunata enempää. 5 on suurin määrä, jonka olen perättäin saanut. Toka orgasmi on yleensä paras, ensimmäinen 2.paras ja kolmas ja muut siitä eteenpäin miedompia mutta silti ihan tyydyttäviä :)

      Nämä ovat siis aina klitorisorgasmeja. G-pisteorgasmia en ole koskaan saanut, mikä tosin johtuu varmaankin vain kokemattomuudestani seksin suhteen (neitsyys meni vasta vähän aikaa sitten).

      • kivaa kesää

        Näin miehenä tulee mieleen, että käsite “orgasmi” on ehkä varsin samankaltainen kuin
        vaikka “joki” on. On Amazon ja vaikkapa Victorian Putoukset sitten taas hyvin erikokoisia “jokia”.
        Kaikki jokia kuitenkin. Eräässä elokuvassa joku kuvasi asialle vihkiytymättömälle naiselle orgasmia myös “aivastukseksi”. :)

        Hei hei.. ei ole tarkoitus olla tyhmä!!
        ...... vaan päinvastoin huomata, että käsite “orgasmi” ei ole kirkossa kuulutettu ja määritelty kokemus, jonka vuoksi “orgasmin” voinee saada myös harjoittelemalla ja sen voi myös saada monta kertaa peräkkäin. Ehkä niin monta kertaa kuin haluaa.

        Kuten esim. ylläolevassa jutussa tulee esiin aika mielenkiintoisesti se että nainen HALUAA JATKAA
        yhdyntää tai hyväilyä, senkin jälkeen kun saa orgasmin.
        Jos haluaa nähdä asian perspektiivissä katsomalla asiaa miehen näkökulmasta: erohan miehen orgasmiin on se, että mies ei yleensä kovin mielellään enää jatka aivan suoraa jos tunne olenkaan enää välttämätta tarvetta tai halua
        jatkaa seksiä. Tästä ehkä pääsee orgasmin jäljille ajatellen että niitä tullee rauhakseen ajan kanssa

        Jos kovasti haluaa olla tarkka niin myöskään nämä pari ihmistä eivät osanneet sanoa monesko
        tai mikä orgasmi on paras.

        Ehkä näin ollen tunne ja henkinen puoli on siten orgasmin todellinen laukaisija tehden mahdollisesti monesta peräkkäisestä orgasmista latentin ominaisuuden kaikkien naisten kohdalla.


        Ei muuta kuin lisää kokemuksia, harjoittelua ja tarinoita peliin eiköhän siitä taivas aukene.
        Mieslukijoille ainakin:)

        Mukavaa ja rauhallista kesää,

        :)


      • Kyllikki
        kivaa kesää kirjoitti:

        Näin miehenä tulee mieleen, että käsite “orgasmi” on ehkä varsin samankaltainen kuin
        vaikka “joki” on. On Amazon ja vaikkapa Victorian Putoukset sitten taas hyvin erikokoisia “jokia”.
        Kaikki jokia kuitenkin. Eräässä elokuvassa joku kuvasi asialle vihkiytymättömälle naiselle orgasmia myös “aivastukseksi”. :)

        Hei hei.. ei ole tarkoitus olla tyhmä!!
        ...... vaan päinvastoin huomata, että käsite “orgasmi” ei ole kirkossa kuulutettu ja määritelty kokemus, jonka vuoksi “orgasmin” voinee saada myös harjoittelemalla ja sen voi myös saada monta kertaa peräkkäin. Ehkä niin monta kertaa kuin haluaa.

        Kuten esim. ylläolevassa jutussa tulee esiin aika mielenkiintoisesti se että nainen HALUAA JATKAA
        yhdyntää tai hyväilyä, senkin jälkeen kun saa orgasmin.
        Jos haluaa nähdä asian perspektiivissä katsomalla asiaa miehen näkökulmasta: erohan miehen orgasmiin on se, että mies ei yleensä kovin mielellään enää jatka aivan suoraa jos tunne olenkaan enää välttämätta tarvetta tai halua
        jatkaa seksiä. Tästä ehkä pääsee orgasmin jäljille ajatellen että niitä tullee rauhakseen ajan kanssa

        Jos kovasti haluaa olla tarkka niin myöskään nämä pari ihmistä eivät osanneet sanoa monesko
        tai mikä orgasmi on paras.

        Ehkä näin ollen tunne ja henkinen puoli on siten orgasmin todellinen laukaisija tehden mahdollisesti monesta peräkkäisestä orgasmista latentin ominaisuuden kaikkien naisten kohdalla.


        Ei muuta kuin lisää kokemuksia, harjoittelua ja tarinoita peliin eiköhän siitä taivas aukene.
        Mieslukijoille ainakin:)

        Mukavaa ja rauhallista kesää,

        :)

        >eivät osanneet sanoa monesko
        tai mikä orgasmi on paras

        No osaatkos itse sanoa onko tämän päiväinen ejakulaatiosi parempi kuin vaikkapa ejakulaatiosi viikko sitten???

        Kyllä sarjaorkuista jokainen orkku voi olla ihan yhtä hieno kuin edellinenkin. Kaiketi tässä hämää käsitys siitä että orgasmisarja olisi jonkinlaista vuorelle nousua, jossa keskivaiheilla on upeinta. Niin ei välttämättä ole. Orgasmit voivat olla kuin helminauha...


    • Nuori nainen

      Minä saan vain yhden, jos sitäkään. Se tuntuu kivana kipristelynä, muttei ole mikään räjähdys. Olen seurustellut saman miehen kanssa vajaat viisi vuotta. En harrasta itsetyydytystä.

    • mies

      Vaikka kysymys oli naisille suunnattu, niin vastaan silti. Itse saan orgasmeja peräkkäin vain itsetyydytyksellä lähes niin monta kuin haluan. Voivat kestää todella kauan, joten joskus voi olla vain yksi todella pitkä.

      Rakasteltaessa en pysty yleensä saamaan kuin yhden, koska en pysyty siinä niin hyvin kontroliomaan ejakulaatiota, joka latistaa seisokin.

      • Ere

        Neuvo, miten tuo tapahtuu?


    • N40

      Alkoi vasta lähempänä 40v. Pidän sitä naisen oman seksuaalisuuden ja henkisen kehityksen seurauksena. Jos partnerilla on hyvä potenssi vaginaaliset orgasmit vaan tulee ja tulee ja tulee... Sitten ollaankin ihan näännyksissä ;)
      Ne voi olla hyvinkin erilaisia ja niitä voi tulla kymmenen peräkkäin. On siinä miehellä pitelemistä! Siihen kun vielä lisää ejakulaation...;))))
      Nykyisin olen myös huomannut että saan orgasmin automaattisesti siitä kun partneri laukeaa. Eli jokainen nainti päättyy samanaikaiseen laukeamiseen.

      Koska en tunne muiden naisten seksuaalisuutta kovin hyvin en osaa tehdä minkäänlaista yleistystä aiheeseen.

    • nelle

      Kaksi tai maksimissaan kolme O:ta voi minulla olla yhdynnässä. Toinen kerta on yleensä paras ja voimakkain, ihan kuin eka olisi vasta herättelyä. Jos fiilikset ei ole ihan huipussaan, tulee vain yksi (ja joskus ei sitäkään, useimmiten kyllä). Itsetyydytyksellä aina vain yksi, fiilis kuolee siihen. Lieneekö syynä g-pistetuntemukset jotka toimii parhaiten vain yhdynnässä.

      Olen 35 v, 16 vuotta saman partnerin kanssa, tilanne on ollut orgasmien kanssa sama koko ajan, riippumatta suhteen tilasta (jossa on ollut kaikenlaisia vaiheita hyvästä ja turvallisesta katastrofaaliseen). Olen kuitenkin erittäin tunneherkkä ihminen, jonka seksihaluihin vaikuttaa koko pääkoppa. Eli saattaisi olla myös fysiologiasta kiinni kuka pystyy kuinkakin monta kertaa saamaan? Tai ehkä siitä miten kenenkin kroppa pystyy rentoutumaan näille tuntemuksille. Eli veikkaisin, että kyse on tuntemuksista, siitä miten on oppinut kehoaan "käyttämään" ja sitä aistimaan ja rentouttamaan, ja tietenkin sopivasta kumppanista.

      Tässä siis yksi mielipide ja kokemus lisää mielenkiintoiseen keskusteluun.

    • ...masturboinnissa

      Luultavasti moniorgasmisuus on tosi yleistä, ainakin masturboidessa. Yleensä toinen orgasmi on paras. Itse saan rakastellessa yleensä vain yhden orkun (masturboidessa normaalisti kolme riittää mainiosti, joskus harvoin huvittaa enemmänkin), olen miettinyt, että ovatko sarjaorgasmit vain yhden suuren orgasmin korvike eli laukeaminen tapahtuu jaksoittain. Kuitenkin perättäiset orgasmit voivat tuntua mahtavilta, paremmiltakin kuin vain yksi orgasmi, se on milloin mitenkin. Rakastellessa halut lopahtavat yleensä yhteen orkkuun, se on kumma juttu. Jos mies ei ole lauennut, yleensä naiminen on vähän häiritsevää.

      Naiset on niin erilaisia, kaikki eivät ole oppineet saamaan edes yhtä orkkua tai eivät vaan saa, mutta VOISINPA VÄITTÄÄ, ETTÄ VALTAOSA SÄÄNNÖLLISTÄ MASTURBAATIOTA HARRASTAVISTA NAISISTA ON MONIORGASMISIA! Ja nainen, joka ei miehen kanssa saa yhtään orkkua, voi kotonaan saada viisi peräkkäistä, usko tai älä! Orgasmi pelkässä yhdynnässä on monille naisille hankala tai mahdoton, miksi se pitäisi ottaa edes tavoitteeksi? Moni nainen tietää, mistä kiihottuu, ja moni nainen voisi itse hyväillä itsensä orkkuun rakastelun yhteydessä. Tällainen toiminta voi kyllä olla aika tabu. Monet naiset ei kehtaa kertoa miehille, miten ne laukeaa. Naiset ei uskalla vaatia omaa nautintoa, vieläkin vanha tietoisuus siitä, että seksi olisi miehen halujen tyydyttämistä varten, elää käytännössä. Naiset pelkää alitajuisesti, että miehen itsetunto vaurioittuu, jos hän ei osaa kokonaan omin voimin tyydyttää naista. Nainen voi myös pelätä olevansa erilainen, ei normaali tms. ja luulla, että sellainen ei kunnon nainen olekaan, joka ei yhdynnässä saa orkkua.

      Siinä miettimistä miehille, älkää painostako naisia orgasmiin älkääkää missään nimessä kertoko, että mun eksä sai neljä ja naidessa...

      • Kyllikki

        Nykyään jo pikkutytötkin (13 - 18-vuotiaat) esittävät olevansa seksuaalisesti hyvinkin kokeneita, mutta se kokeneisuus onkin vaan sitten sitä että johonkin reikään on lykitty parin sekunnin ajan ja that's it. Onko SE muka seksiä? Saati nautinnollista? (Ja sitten siitä lystistä hankitaan vielä klamydia.)

        No, en minä sitä tarkoita että vasta vanhana akkana pystyy nauttimaan, vaan sitä että seksin harrastaminen sen vuoksi että se nyt vaan on sellainen pakkopulla jonka kanssa pitää päästä pätemään on vähän helvetin tylsää. Itse olen sen verran herkkä, että jos naapurissa nairahan äänekkäästi, niin minä koen sen itsetuntoani latistavana, en todellakaan kiihottavana. Tulee sellainen tunne että miksi edes yrittää, kun noilla on paljon kiihkeämpää. Mutta eihän se metelin määrästä riipu se nautinto. Vaikka kuinka hakkaisivat sänkynjalalla lattiaan ja eukko huutaisi kuin hyeena, niin... Tuntuuko siitä hyvältä oikeasti?

        Luulen että silloin kun itsetunto on ok, mutta ei vaan orgasmi irtoa, se voi johtua siitä että ei vaan kyetä saamaan niitä kroppia sopivasti hollille! Ex-kumppanin kanssa minun oli vielä mahdollista saada orgasmi lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta nykyisen miehen kanssa se on he-le-ve-tin vaikeaa. Mies tuntuu olevan kokonaan väärässä asennossa, eikä "asetu" oikein vaikka itse käsin asettelisi. En minäkään oikein tiedä että mihin kulmaan hänet pitäisi asettaa. Tuntuu että makaa rintakehälläni, läkähdyn, eikä tee höpöä ollenkaan. Useimmiten sitten hankinkin orgasmini ratsastusasennosta...

        Voisin ryhtyä oikein työkseni tappelemaan sitä orkkua lähiksestä, mutta en tiedä. Miksi tehdä seksistä riesa ja projekti, kun tietää mistä nauttii? Toisaalta urautuakaan ei saa. Mutta. I know what I like and I like what I know.


      • totuus esiin

        Kaikille tulis kertoa kuinka kamalasti ihmiset valehtelevat orgasmeistaan niin kukaan ei harrastaisi enä seksiä vaan pelais esim. sulkapalloa joka onkin paljon mukavampaa.


      • Pellervo
        totuus esiin kirjoitti:

        Kaikille tulis kertoa kuinka kamalasti ihmiset valehtelevat orgasmeistaan niin kukaan ei harrastaisi enä seksiä vaan pelais esim. sulkapalloa joka onkin paljon mukavampaa.

        ...että sen tyttöystävä on feikannut orkkunsa kaikki nämä vuodet...?


      • ..........?
        Pellervo kirjoitti:

        ...että sen tyttöystävä on feikannut orkkunsa kaikki nämä vuodet...?

        Onko ne vähän niinkuin identtiset kaksoset?


      • Naisimmene
        ..........? kirjoitti:

        Onko ne vähän niinkuin identtiset kaksoset?

        Tulee mieleen että feikkiorkku olisi sellainen että akka huutaa kurkku suorana ja voihkii, mutta vaginassa ei tunnu minkäänlaista supistelua?

        Eli mikään identtinen kaksonen ei feikki voi olla oikeaan nähden. Typerä ajatuskin.


      • DonnaXXX

        Minulla oli sellainen mies, joka ei tykännyt, kun koskettelin itseäni panon aikana. Minä en kertakaikkiaan tule pelkällä sisään ulos-tekniikalla. Kerran kävi niin, etten ehtinyt mukaan (vaikka muuten laukean aina tosi nopeasti) ja jäin miehen laukeamisen jälkeen hänen päälleen jatkamaan itseni hyväilyä. Sain ihan mielettömän ihanan ja pitkän orgasmin ja voihkin nautinnosta vittu sykkien, kouristellen ja ejakuloiden hänen päällään. Kun hurmio oli ohi, katsoin hymyillen mieheeni, joka tuijottikin minua todella halveksuen ja syyttävästi. Hän oli joskus aikaisemminkin vihjaillut, että eikö hän riitä. Siihen loppui orkut sen miehen kanssa. Ja silloinkin sain vain sen yhden. Jätin miehen. Nykyään lasten synnyttämisen jälkeen saan useita orgasmeja kerralla. Kun yksi loppuu, seuraava alkaa. Lähes tauotta. Huomasin asian itsetyydytyksessä ja saan niin monta kuin vain jaksan. En ole laskenut ennätystä mutta on se yli 15. Se on ihanaa. En erikseen harjoitellut sitä, se vaan alkoi tapahtua ja olen onnellinen, etä näin on minun kohdallani. Kosketelkaa itseänne. Ja jos mies tätä ei hyväksy, potkikaa se pellolle.


    • Jaana

      Kun täytin 30 seksi alkoi maistua paljon paremmalta. Myös niitä peräkkäisiä orgasmeja on tullut normaalissa yhdynnässä, ilman klitoriksen koskettelua.

    • NormaaliTapaus

      Aikamoisia satuja täällä. 5-15 orkkua sarjassa???
      Tää liioittelu on ainaista näillä palstoilla. Hohhoijaa.
      Ukot vaatii et naisen tulee olla tiukka, timmi, ottaa poskeen, antaa peppua ja mitä kaikkea. Nytkö pitäs orkkujakin saada sarjassa?
      Ja en ole vanha, en ruma, en ylipainoinen, enkä kateellinen. ;) Realiteetit on realiteettejä.

    • Ei se helpolla tule. Harjoittelu auttaa. Meillä vaati vaimolta totuttelua kimppakivana olemiseen. Ketju orgasmi on nykyisin melkein sääntö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe