Mistä voi enää löytää Sormuksen ritareiden extend version? Olen nähnyt jo Kaksi tornia extendin ja haluaisin kovasti nähdä ykkösenkin. Voisko joku ystävällinen ihminen (tai koira tai kissa tai hevonen tai edes mato!) auttaa mua! Mä oon todellakin maassa, jos en nää sitä! Kiitos tuhannesti sille jollekin, joka pystyis auttamaan mua.
Mistä löytää?
6
577
Vastaukset
- Legóviel
löysin kirjastosta vhs versiona sen extented versionin ja sanon että oli ihan hyvä kuva. vaikka ei se kuva ole kovin kummonen kuin kuulemani mukaan dvd:nä
- Surullinen
... mut mä tarkotin kyl omaksi. Meidän kirjastossa ei näköjään ollu sitä. =(
- ItseJumala
Surullinen kirjoitti:
... mut mä tarkotin kyl omaksi. Meidän kirjastossa ei näköjään ollu sitä. =(
Useistakin nettikaupoista löytyy tuo pidennetty versio (DVD:nä). Käyppä kurkkaamassa: www.konsolinet.fi
Eikun tilaukseen. Kyllä kannattaa.
- jellona
Löysin itselleni extendet-versiot Anttilasta, makso 40€ kipale.
- sanna
sen taru sormusten herrasta ykkösen saa tuolta velj. keskiseltä töysästä! mä ostin omani sieltä!
- samwise
mä ostin sen sokokselta tampereelta... makso 40€..siä oli vaan 2 ja toisen ostin mä...
toivottavasti saat sen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384