Mistä voi enää löytää Sormuksen ritareiden extend version? Olen nähnyt jo Kaksi tornia extendin ja haluaisin kovasti nähdä ykkösenkin. Voisko joku ystävällinen ihminen (tai koira tai kissa tai hevonen tai edes mato!) auttaa mua! Mä oon todellakin maassa, jos en nää sitä! Kiitos tuhannesti sille jollekin, joka pystyis auttamaan mua.
Mistä löytää?
6
557
Vastaukset
- Legóviel
löysin kirjastosta vhs versiona sen extented versionin ja sanon että oli ihan hyvä kuva. vaikka ei se kuva ole kovin kummonen kuin kuulemani mukaan dvd:nä
- Surullinen
... mut mä tarkotin kyl omaksi. Meidän kirjastossa ei näköjään ollu sitä. =(
- ItseJumala
Surullinen kirjoitti:
... mut mä tarkotin kyl omaksi. Meidän kirjastossa ei näköjään ollu sitä. =(
Useistakin nettikaupoista löytyy tuo pidennetty versio (DVD:nä). Käyppä kurkkaamassa: www.konsolinet.fi
Eikun tilaukseen. Kyllä kannattaa.
- jellona
Löysin itselleni extendet-versiot Anttilasta, makso 40€ kipale.
- sanna
sen taru sormusten herrasta ykkösen saa tuolta velj. keskiseltä töysästä! mä ostin omani sieltä!
- samwise
mä ostin sen sokokselta tampereelta... makso 40€..siä oli vaan 2 ja toisen ostin mä...
toivottavasti saat sen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946