Mistä voi enää löytää Sormuksen ritareiden extend version? Olen nähnyt jo Kaksi tornia extendin ja haluaisin kovasti nähdä ykkösenkin. Voisko joku ystävällinen ihminen (tai koira tai kissa tai hevonen tai edes mato!) auttaa mua! Mä oon todellakin maassa, jos en nää sitä! Kiitos tuhannesti sille jollekin, joka pystyis auttamaan mua.
Mistä löytää?
6
591
Vastaukset
- Legóviel
löysin kirjastosta vhs versiona sen extented versionin ja sanon että oli ihan hyvä kuva. vaikka ei se kuva ole kovin kummonen kuin kuulemani mukaan dvd:nä
- Surullinen
... mut mä tarkotin kyl omaksi. Meidän kirjastossa ei näköjään ollu sitä. =(
- ItseJumala
Surullinen kirjoitti:
... mut mä tarkotin kyl omaksi. Meidän kirjastossa ei näköjään ollu sitä. =(
Useistakin nettikaupoista löytyy tuo pidennetty versio (DVD:nä). Käyppä kurkkaamassa: www.konsolinet.fi
Eikun tilaukseen. Kyllä kannattaa.
- jellona
Löysin itselleni extendet-versiot Anttilasta, makso 40€ kipale.
- sanna
sen taru sormusten herrasta ykkösen saa tuolta velj. keskiseltä töysästä! mä ostin omani sieltä!
- samwise
mä ostin sen sokokselta tampereelta... makso 40€..siä oli vaan 2 ja toisen ostin mä...
toivottavasti saat sen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333