Miten lihavat nai?

Vai pitkä molo?

Asennot?

29

4503

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pösilötonttu

      N.ussimalla ne nai tai sitten naimalla n.ussii. Ihan miten vaan. Asennonki ne ossaa tehä.

    • Tyhmät kysyy

      viisaat vastaa. Ihan samallatavalla kun luuviulutkin,molo reikään ja eikun menoksi.

    • ihoöuoö

      Laihduta

    • nössööööys

      Eiiii vitsi mä repee näil tee jutuil. Urpot!

    • hihhiiii

      Miksi naimisissa olevat naiset ovat lihavampia kuin sinkut?
      V: Kun sinkkunainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on jääkaapissa ja menee sänkyyn. Kun naimisissa oleva nainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on sängyssä ja menee jääkaapille.

    • hommahommahomma

      Lihavat aattelee vaan torttua tai makkaraa. Siitä se on kiinni koko homma.

    • Faaatt

      Nosturilla nostetaa eka sänkyy ja haarat avataan ketjuilla

    • ihan samalla tavalla

      kun,kaikki muutkin ihmiset makkara ylö- tai alareikään ja sitten vaan nylkytetään.

    • Hulukkonen

      Kokemukseni mukaan aika hiton kiimaisesti. Nimittäin kaikkein villeimmät kyydit olen saanut vähän pulleammilta naisilta. Tiedä sitten mistä mahtaa johtua... Voisiko olla, että jos pullukoilla on vähemmän vientiä niin sen kerran kun telmimään pääsee, telmitäänkin kunnolla?

      • dgdgdgg

        Ei kun pullukoil on eniten vientiä: he ottavat kenet vaan ja aina on epätoivoisia miehiä, jotka ottavat kenet vaan. Täydellinen yhtälö


    • Ihan kivaa

      hommaa on leikkiä näiden pullukkanaisten kanssa ei kukaan ole kämpiltä lähtenyt tyytymättömänä.Moni on tullut vielä jälkeen päinkin nauttimaan rakkauden hedelmästä.

    • Parempaa kuin kivaa

      Samat kokemukset. Rehevämmät ovat parhaita ja kiimaisimpia:-))

    • Onhan se kivaa

      kelliä sellaisen lihavahkon pullukan kanssa,ovat tosi ihania naisia.

    • fhhkllilyliy

      Mun exä oli aika pullea, eikä itel oo kauhean iso (16cm), mut kyl me kaikissa perusasennoissa naitiin, eikä ollut mitään ongelmaa. Ehkä helpoin asento oli nainen pöydällä selällään.

    • PULLUKOITTEN

      kanssa touhutessa saa pimpin hyvin reisien välistä panoholille kun,ottaa navan alapuolelta vatsanahkan hampaisiin ja vetää ylöspäin.

      • ei enää

        kontallaan oon kokeillu päälle ei uskaltanu istua kiloja noin 140 happi olis loppunu lopuksi kurkku sisään,ja mulle poskiotto.


      • ...
        ei enää kirjoitti:

        kontallaan oon kokeillu päälle ei uskaltanu istua kiloja noin 140 happi olis loppunu lopuksi kurkku sisään,ja mulle poskiotto.

        Mä ite oon ihan vähän ylipainoinen ja pullukat miehet kiihottaa. Ei paino ollenkaanhaittaa.


    • Meillä sitä

      touhutaan aivan normaalisesti eri asentoja vaihdellen.

    • Meillä käytössä

      kaikki mahdolliset asennot ja äijä on kova panemaan ,minäkin tykkään paljon seksistä.

    • Garsgi

      Ihanaa on pullukamman naisen kanssan naiskennella, on pintaa mitä sivellä ja paikkoja mistä ottaa kiinni. Häpykumpu on suloisen pehmeä ja pimpsa myös. Pullukatkin naiset ovat yllättävän notkeita, ainakin minun pullukkani. Kaikki haluttavat asennot onnistuu.
      Ainoo miinus on, että ovat välistä estoisia omasta vartalostaan vaikkei mitään syytä ainaka minulle.

    • tiedoxi

      Ketjussa mainittiin monta kertaa lihavat naiset. Tilastojen mukaan suurempi osa miehistä kuin naisista on lihavia.

    • Nainen levittä

      pierukepit levälleen sivulle ja äijä rupeaa tökkimään ylimmäiseen reikään

    • pömppis

      Lihavia on montaa sorttia, riippuu puhutaanko 100 vai 200-kiloisista. semmoisista ylilihavista en tiedä, mutta me miehen kanssa naidaan ihan kuin muutkin ja erittäin tyydyttävästi. meidän kohdalla ei ainakaan pidä paikkaansa, ettei lihavat kykene tai ettei ole haluja. Eli kyetään ja halutaan siinä kuin muutkin, tai vähän enemmänkin. Syökää sinkkiä niin alkaa haluttamaan. ei ne halut ja taidot ole ihmisen koosta kiinni vaan ennakkoluuloista.

    • avoinherkku

      Höh, jos on mahaa, niin takaapäin on ehdoton ja miellyttävä asento. itse en ole lihava, mutta olen rakastellut lihavan tiukkapilluisen naisen kanssa. Nam ;)

    • Olen naimisissa

      lihavahkon miehen kanssa ja itse laiheliini minä päällä jyystän miestä ja joka ähisee allani.

    • sellanen kokemus oli

      takaa ei yltänyt, alle ei uskaltanut mennä ja päällä ei pysynyt..

    • ei ikinä enää

      Ei kiitos. Surkeaa seksiä lihavan miehen kanssa. Maha tiellä, liian lyhyt tappi joka luiskahtaa vähän väliä pois jos edes reikää löytää. Kunto loppuu kesken. Yök. Pitäkää ihmiset terveydestänne huolta. Lihavuus ei ole ketään varten!

      • Lihavan ex

        Sama juttu mulla, ei kiitos enää lihavan kanssa. Lihavuus on monen kohdalla valinta, koska hyvin harva sairaus tai sairaudenhoito aiheuttaa lihavuutta.


    • weertys

      itse saan nyt aikuiselämäni parasta seksiä mahakkaan miehen kanssa. teillä on ollut huonot kokemukset, mutta ei se kiloista kiinni ole oikeasti, varmaan joku sairaalloisen lihava on asia erikseen, sellaisen kanssa en itsekkään olisi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe