Siis löytyyköhän sellaista, tarvetta ois kunnolliselle urakoitsijalle.
Rakennuspalvelua Kuortaneelta?
7
912
Vastaukset
- Löysikkö
Onhan niitä montaki.
- Anonyymi
Vaarallista puuhaa kun yhdellä käellä pidät naulaa ja toisella mäjäytät lyönti ase kädesä tasapäähän aina kymmenen tunnin ajan. Samalla kun pidat tasapainosta kiinni ettei alentaja liukastu katolta
- Anonyymi
Onko yhtään alaansa osaavaa??
- Onhanniitä
Kerroppas vähän minkä kokoisesta työmaasta on kyse, onhan timpureita moniakin. Yksin tekeviä, kahdestaan tekeviä, pieniä yrityksiä.
- Anonyymi
Joo siis todellakin mä laitan jonoon
- Kaikki112
Aasia kaikki!!
- Anonyymi
On han täällä monenlaisia.
Kerran jokin aika sitteen .meillä oli töissä erään firman timpuri.
Tuli n.klo 7.30 ihmettelemään ja pian siteen lähtikin kahville baariin.
Ja kun tuli sieltä pian olikin ruokatunti.
Vähän päästä taas kahvi tauko ja pian sen jälkeen kotiin lähtö.
Ei monenakaan päivänä tapahtunut mitään.
Oli karmea kokemus,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881755Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721625Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1731330- 57925
- 49900
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em67889- 66884
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838