että Karjalasta tuli pakolaisia! Joku kerkesi jo mielipidesivulle kirjoittamaankin, että eivät he olleet pakolaisia. Jos alkuperäisen jutun kirjoittaja joutuisi syystä tai toisesta (vaikkapa radioaktiivisuuden takia)muuttamaan esimerkiksi Savoon, olisiko hän pakolainen? Ihan kuten siinä vastauksessakin, muusta maasta Suomeen tulleet ovat pakolaisia! Ei Suomesta Suomeen muualle joutuneet. Sen jutun kirjoittajan kannattaisi lukea Suomen historiaa!
Tuossahan voisi sitten ajatella, että muualta Suomesta pääkaupunkiseudulle muuttaneet ovat pakolaisia!
Lehdessä oli
mitä pääsi kynästä?
1
98
Vastaukset
- P.Akolainen
Pakolaisiahan ne, milloin minkäkin. Susirajalla ei ole työtä, eikä muitakaan nykymaailman kotkotuksia, joten sieltä on päästävä pakoon, vaikka luonto ja rehdimmät ihmiset korvaisivat puutteet hyvin vielä jonkinaikaa, kunnes kokoomuksen maaseudun tyhjentämispolitiikka palvelutason huononnuksineen jättää alueille vain vahvimmat siist, tai muutenvaan asioiden muutoksiin pystymättömät, kuten vanhukset kotitaloissaan jne. Huonoa politiikkaa !
Isäni oli terijoen evakko, sodat käynyt mies ja minä olet täten toisen polven pakolainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990