haluaisin että joku sitoisi minut, alistaisi ja kiusaisi! Nyt mielikuvitus peliin, valitsen parhaan! Miten sinä tekisit sen minulle?
miten sinä tekisit sen minulle?
17
3961
Vastaukset
- Miksalahti
käsistä roikkumaan, suuhun kuolain vaientamaan isommat äänet. Jalat pakotettuna levälleen, korkkarit tai saappaat jalkaan. Sit piiskalla sivallellen, ainoat äänet mitä haluan kuulla on korkojen kopina. Mies tai nainen, ihan sama...
- Tätäkö tarkoitit?
istuu sitten naamasi päälle ja saatkin nuuhkia hänen peräaukkoaan!
- ...
vaikka piereskellä nenääsi!
- Ari A.
Ensin ihan tavallista seksiä, jossa rajummat otteet. Hiuksista kiinni, ja kalu suuhun, esimerkiksi. Sitten normaalia naimista, mutta purisin kaulaasi ja nännejäsi, ja lopulta tukahduttaisin Sinua tyynyllä, ja et saisi happea ennenkuin saisit orgasmin. Tietenkin olisin varovainen kuitenkin...
Tämän jälkeen sitoisin Sinut paikat levälleen, ja läpsisin Sinua, myös rintoja ja häpyä - hieman sen mukaan, minkälaisella voimalla haluat, niin sen mukaan valitsisin voimakkuuden. Tarvittaessa estäisin ääntelysi, esim. omilla pikkuhousuillasi, jolloin saisit nuolla omaa nestettäsi, tai sitten jollain ikävämmällä, vaikkapa minun housullani tai sukillani.
Sytyttäisin kynttilän, ja tiputtaisin steariinia päällesi, myös nänneillesi, ja lopulta painaisin Sinua vatsasta, jotta pysyisit paikoillasi, ja kaataisin hieman sulaa steariinia pilluusi.
Tämän jälkeen naisin Sinua rajusti, ensin pilluun, sitten kääntäisin Sinut kontalleen, ja samalla voimalla perseeseen. Sitten pidettäisiin ainakin tauko...
Kuulostaako kamalalta? No, niinhän sen itse asiassa pitääkin... ;)- ulkopuolinen
muuten kuullosti vitun hyvältä mut nuo sun sukat meni jo pikkusen yli :( samoten kyllä nuo molempien pikkuhousut :)
muuten kyllä olis sairaan mahtava meiniki päällä ;) - minä!
mm... kuulostaa erittäin hyvältä ;) kaikki muu melkeinpä käy paitsi jotku kakka-ja pissaleikit. ne on vastenmielisiä.
- Ari A.
Jäi äsken sanomatta, että lisäksi käyttäisin Sinuun sanallista solvaamista, eli sekä läpsiessäni että muutenkin haukkuisin Sinua löyhästä moraalistasi ja narttumaisuudestasi, ehkä kuitenkin välttäen sanaa "huora", mutta tuhma tyttö olisit kuitenkin, ja saisit nyt ansiosi mukaan.
Samaten, jos olemme kumpikin terveitä (minä olen), en missään tapauksessa käyttäisi kondomia. Jos pamahdat paksuksi, sekin on osa tätä kuviota, ja Sinulta ei asiasta sen enempää kysytä, vaan Sinut otetaan, kun minä haluan ottaa, ja saat sitten aktin jälkeen hivellä ihmeissäsi spermaa valuvaa pilluasi.
Olisi kiva kuulla tämän keskustelun aloittaneen "sido minut" - nimimerkin ajatuksia tästä. Kiitos myös muille kirjoittaneille!! Koska tavataan... ;) - Aini
Ari A. kirjoitti:
Jäi äsken sanomatta, että lisäksi käyttäisin Sinuun sanallista solvaamista, eli sekä läpsiessäni että muutenkin haukkuisin Sinua löyhästä moraalistasi ja narttumaisuudestasi, ehkä kuitenkin välttäen sanaa "huora", mutta tuhma tyttö olisit kuitenkin, ja saisit nyt ansiosi mukaan.
Samaten, jos olemme kumpikin terveitä (minä olen), en missään tapauksessa käyttäisi kondomia. Jos pamahdat paksuksi, sekin on osa tätä kuviota, ja Sinulta ei asiasta sen enempää kysytä, vaan Sinut otetaan, kun minä haluan ottaa, ja saat sitten aktin jälkeen hivellä ihmeissäsi spermaa valuvaa pilluasi.
Olisi kiva kuulla tämän keskustelun aloittaneen "sido minut" - nimimerkin ajatuksia tästä. Kiitos myös muille kirjoittaneille!! Koska tavataan... ;)Ja Ari A. raskauden sattuessa olisi vastuuntuntoinen isä jatkossa, eikös?
- Aini
Ari A. kirjoitti:
Olisi kiva kuulla tämän keskustelun aloittaneen "sido minut" - nimimerkin ajatuksia tästä. Kiitos myös muille kirjoittaneille!! Koska tavataan... ;)Ari A. raskauden sattuessa olisi vastuuntuntoinen
isä jatkossa, eikös? - Ari A.
Aini kirjoitti:
Ari A. raskauden sattuessa olisi vastuuntuntoinen
isä jatkossa, eikös?Fantasia on fantasia, ja tämä ei ilmeisesti ole Sinun fantasiasi. Onhan käytännön ongelman ratkaisuun olemassa katumuspillereitä ym., ja lisäksi nainen voi ehkäistä muuten, mutta fantasiatasolla sitä ei ajatella. Riski on osa fantasiaa.
Mutta ei se sulje pois sitä, etteikö kunnon mies myös vastaisi tekemisiensä seurauksista.
Piditkö muuten fantasiasta? - sido minut
Ari A. kirjoitti:
Olisi kiva kuulla tämän keskustelun aloittaneen "sido minut" - nimimerkin ajatuksia tästä. Kiitos myös muille kirjoittaneille!! Koska tavataan... ;)se olin minä tuo 'minä!'-kommentoija ;) eli siis hyvältä kuulostaa mutta kerrotko vielä vähän lisää millä eritavoin sitoisit minut, mistä paikoista, missä tilanteissa ;)
- Aini
Ari A. kirjoitti:
Fantasia on fantasia, ja tämä ei ilmeisesti ole Sinun fantasiasi. Onhan käytännön ongelman ratkaisuun olemassa katumuspillereitä ym., ja lisäksi nainen voi ehkäistä muuten, mutta fantasiatasolla sitä ei ajatella. Riski on osa fantasiaa.
Mutta ei se sulje pois sitä, etteikö kunnon mies myös vastaisi tekemisiensä seurauksista.
Piditkö muuten fantasiasta?Totena vielä enemmän.
- Ari A.
sido minut kirjoitti:
se olin minä tuo 'minä!'-kommentoija ;) eli siis hyvältä kuulostaa mutta kerrotko vielä vähän lisää millä eritavoin sitoisit minut, mistä paikoista, missä tilanteissa ;)
No sehän riippuu hirveästi siitä, missä olemme. Kyllä huomioisin toiveesi, vaikka et tietenkään saisi niitä suoraan esittää. Omia leikkejäni varten riittäisi ihan perinteinen malli, että sitoisin jalkasi esim. eri sängyntolppiin levälleen, ja kätesi taas ylempiin sängyntolppiin levälleen. Aika tavallista siis. Hädän tullen sitoa voisi vaikka sukkahousuilla, mutta toisaalta minusta olisi pervoa kaivaa vaikka kerä pyykkinarua (muovipäällysteistä, mieluiten vihreää) kassista, ja sitoa sillä...
Tämä siis, jos olemme paikassa, jossa on sänky...
Jos se Sinua kiihottaisi, niin tietenkin voisin japanilaiseen tapaan sitoa myös rintasi. Se tosin vaatisi karheampaa narua toimiakseen. Tässä kuitenkin valinta on Sinun. Ja jos Sinua kiihottaa karhea naru myös alapäässä, niin onhan sekin järjestettävissä...
Tuossa aiemmassa fantasiassa ajattelin todellakin Sinun olevan selälläsi, ja sitten lopuksi, peppupanon kohdalla, vapauttaisin Sinut, ja nostaisin kontalleen. Mutta onhan näitä variaatioita mahdollisuus kehittää tilanteen mukaan. Mielestäni tärkeintä olisi kuitenkin se perusasetelma, että minä otan ja Sinä annat, joskin tietenkin mielihalujasi kunnioitetaan.
Onko sitominen Sinulle erityisen kova juttu? Kerro lisää... ;) - Ari A.
Ari A. kirjoitti:
No sehän riippuu hirveästi siitä, missä olemme. Kyllä huomioisin toiveesi, vaikka et tietenkään saisi niitä suoraan esittää. Omia leikkejäni varten riittäisi ihan perinteinen malli, että sitoisin jalkasi esim. eri sängyntolppiin levälleen, ja kätesi taas ylempiin sängyntolppiin levälleen. Aika tavallista siis. Hädän tullen sitoa voisi vaikka sukkahousuilla, mutta toisaalta minusta olisi pervoa kaivaa vaikka kerä pyykkinarua (muovipäällysteistä, mieluiten vihreää) kassista, ja sitoa sillä...
Tämä siis, jos olemme paikassa, jossa on sänky...
Jos se Sinua kiihottaisi, niin tietenkin voisin japanilaiseen tapaan sitoa myös rintasi. Se tosin vaatisi karheampaa narua toimiakseen. Tässä kuitenkin valinta on Sinun. Ja jos Sinua kiihottaa karhea naru myös alapäässä, niin onhan sekin järjestettävissä...
Tuossa aiemmassa fantasiassa ajattelin todellakin Sinun olevan selälläsi, ja sitten lopuksi, peppupanon kohdalla, vapauttaisin Sinut, ja nostaisin kontalleen. Mutta onhan näitä variaatioita mahdollisuus kehittää tilanteen mukaan. Mielestäni tärkeintä olisi kuitenkin se perusasetelma, että minä otan ja Sinä annat, joskin tietenkin mielihalujasi kunnioitetaan.
Onko sitominen Sinulle erityisen kova juttu? Kerro lisää... ;)...nimimerkki "eräsmies" antaa aika mainioita sitomisvinkkejä myös - ideaa voisi hyvin seurata. Näkee, että "eräsmies" on sitonut ennenkin, otteet vaikuttavat varmoilta, mistä hänelle onnittelut!!
- eräsmies
Aluksi aloitan nilkoista, vedän nilkkoihin solmut ja sitten kiepitän jalkapohjien ali. Tiukka nykäisy ja kiristys kun jalat vedetään levälleen ja kiinnitetään sängyn päätyihin. Sen jälkeen kädet taakse ja kiinni, naru olkapäidden yli ja rinnat tiiviiseen pakettiin. Varmaotteisesti, taidolla ja aikaa n. 1 h. Ja kun nainen on avuttomana tiukasti sidottuna, on aika ruveta kiusaamaan häntä härnäten kiihottamisen ja kivun avulla. Näin teen Naiselleni...
- sitoja
Kapaloisin muovikelmuun, keittiökelmu sopii hyvin. Jalat yhteen ja kädet tiukasti sivuilla. Vähän kuin muumio. Koko kroppa päästä päähän, hengitys on tietenkin turvattava jättämällä nenä ja suu vapaaksi. Jalkoväliin jätän tilaa stondiksellet. Silmät sitoisin myös. Sellainen siisti paketti, joka ei pysty liikkumaan eikä näkemään mitään. Sitten hyväilisin joka puolelta.
Olen 190 cm, 82 kg, ja mm:n koneella siiliksi ajeltu ja melkein posliini kaveri Helsingistä.
Pidän kaikenlaisesta seksistä, mutta erityisesti masturbointi on itselleni rajaton nautinnon lähde, jolle vain mielikuvitus asettaa rajat. Olen usein huomannut, että parhaat orgasmit saa, kun on ennakkoluuloton nainen keskustelukumppanina ja itsetyydytyskaverina.
Hommaan voi yhdistää eroottisia videoita, kaikenlaisia leluja, sitomista tai roolileikkejä - rajoituksia ei tosiaankaan ole! Minulla on ollut monia alistumisesta nauttivia subeja ja se tuottaa kyllä molemmille suurta nautintoa, kunhan keskinäinen luottamus on ensin saavutettu. Siksi onkin tärkeää ensin vain jutskata asioista, jotta ne todelliset mieliteot tulevat kummallekin selväksi ja jotta sitten itse sessiota voitaisiin säätää kummallekin mieleiseen suuntaan.
Olen tietenkin kiinnostunut myöskin sellaisesta suhteesta - pidempiaikaisestakin, jossa kotona on selvät sävelet, vaikka ulkopuolella käyttäydyttäisiin ihan tavanomaisesti. Tämä kylläkin yleensä vaatii aika paljon molemmilta.
Minun naiseni ei käytä kotioloissa alapään verhona koskaan mitään, vaan pillun pitää olla aina näkyvissä siten että minä voin sen nähdä. Joskus on tosin parempi sitoa tuo kisu kiinni ja tuottaa vähän ja hallitusti kipua ja nautintoa oikeassa suhteessa....se nyt sitten riippuu vähän siitä, millä tuulella satun olemaan ;)
On myöskin kiva pistää sun katsomaan jotakin kiihoittavaa sm-videota, mutta estää sua tyydyttämästä itseäsi, vaikka olisit aivan kiimasta sekkaisin. Jos olet kiltisti, niin silloin palkkiona voisi sen sallia tai jos olet oikein todella kiltti, niin sitten saat multa sellaista 20 cm munaa niin että tuntuu :))
Kuvani saat halutessasi mun e-maili on:
[email protected] palaillaan Ana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529