näky

Pieni mies

Näin muutama vuosi siten erään näyn ja ajattelin sen nyt kirjoitella tähän palstalle. Se meni näin olin lapsuusmökissä pihalla ja kuulin sanan että ala töihin, sillä isäntä tulee pian. Aloin tekemään jotain, kun pian karhu hyökkäsi aitan takaa ja pakenin ison kiven taa ja se ahdisteli minua ja kierrettiin sitä kiveä ja se yritti tulla päällä. Huusin apua ja minut temmattiin ilmaan, josta katselin sitä ksrhua, joka jäi sinne pihamaalle tapastelemaan. siihen heräsin ja se oli usi.
Selittäisin sen niin että karhu, eli venä ja se tulee ennen kuin Jeesus, joka oli se isäntä. Olkaamme valmiit.

21

2733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raimo

oli sellainen, että venäläinen helikopteri tuli
      aivan kotimme portaiden kohdalle ja sieltä laskeutui isohko mies, jolla oli puhevika. Hän
      ojensi minulle mustan tyhjän jätesäkin ja sanoi:
      Vaatteita tähän, nyt on velan maksun aika.

Kerroin unesta naapurilleni ja hän sanoi nähneensä aivan samanlaisen unen.

Tästä on aikaa n. 10 vuotta.

Uskon henkilökohtaisesti, että ennenkuin ns. Googin sota alkaa, jossa Venäjä liittolaisineen hyökkää Israeliin, joka asuu turvallisesti vailla salpoja ovissa, Goog käy ensin Suomen kimppuun, mutta ajetaan takaisin itärajan taakse.

Tapahtuu se mitä armeijassa sanottiin:
      Suomeen on helppo tulla mutta täällä on vaikea
      olla.

Venäläismiehitys on tietenkin karmea kokemus ja
      sydän kylmenee ja vapisee heti kun se alkaa, mutta
      sitten alkaa myös rukoustaistelu ja suomalaiset saavat Jumalalta rohkeuden käydä vastarintaan.

Viljami Vuolle profetoi aikoinaan siten, mikä voidaan ymmärtää, että kolmas maailmansota on lopuillaan silloin kun porin edustalle tehdään maihinnousu ja taistellaan niin että pellon ojat
      verta virtaavat.

Vuolle sanoi myös, että tuleva sota on välttämätön, koska Jumalan viha ei muuten sammu, koska suomalaiset ovat niin syvällä synnissä.

Jumala armahda meitä, Jeesus armahda meitä.
      Jota jumala rakastaa, sitä hän myös kurittaa ja
      kansa on toisen kansan vitsa Jumalan kädessä!

• jou jou

kannattas sit venäjän hyökätä äkkiä ennen kuin liitytään natoon, naton 7 artikka on syyskuun 11 jälkeen vieläkin voimasa, eli jos yhtä maata vastaan hyökätään on sodasa kaikkia nato maita vastaan.
        voiha sitä unia nähä vaikka mistä.

• Esko H.
        jou jou kirjoitti:

kannattas sit venäjän hyökätä äkkiä ennen kuin liitytään natoon, naton 7 artikka on syyskuun 11 jälkeen vieläkin voimasa, eli jos yhtä maata vastaan hyökätään on sodasa kaikkia nato maita vastaan.
        voiha sitä unia nähä vaikka mistä.

Mitenkähän kävisi jos venäjä ilmoittaisi EU:lle ja natolle. että ensimmäiset ydinohjukset kohdistuu Euroopan ja natomaiden herkimpiin ja tärkeimpiin keskuksiin, jos sekaantuuvat Suomen miehitykseen, joka aika todenmukaiselta vaikuttaa, nimen omaan Suomen erittäin suuren Jumala vastaisuuden takia.

Kaikkinainen laittomuus ja hirveä moraalittomuus rehoittaa, Kristilliseksi maaksi julkisestikin väitetyn kansan keskuudessa. Jolla kaiken lisäksi on Kristuksen muistoksi risti tunnus lipussaan. Ja vilä samat värit kuin Israelin lipussa ja vielä samoin päin. Joka edustaa Israelin vanhaa liittoa. Risti edustaa ja kuvaa uutta liittoa Kristuksessa.

Jos Suomen kansallinen tuomio on Jumalan toimeen panema kuritus toimenpide (Venäjan miehityksellä), ei silloin ole, eikä tule apua idästä eikä lännestä, ei pohjoisesta eikä etelästä

Oinoastaan, mutta raskaiden uhrauksien ja syntien tunnustamisen ja koko sydämmestään kansakuntana ( enemmistönä ) katumisten ja parannusten tekemisten tosi lupausten, ansiosta ja armosta voisi vielä kansakuntanakin ehkä pelastua kokonaan häviämättä kansallisesti.

• raimo
        Esko H. kirjoitti:

Mitenkähän kävisi jos venäjä ilmoittaisi EU:lle ja natolle. että ensimmäiset ydinohjukset kohdistuu Euroopan ja natomaiden herkimpiin ja tärkeimpiin keskuksiin, jos sekaantuuvat Suomen miehitykseen, joka aika todenmukaiselta vaikuttaa, nimen omaan Suomen erittäin suuren Jumala vastaisuuden takia.

Kaikkinainen laittomuus ja hirveä moraalittomuus rehoittaa, Kristilliseksi maaksi julkisestikin väitetyn kansan keskuudessa. Jolla kaiken lisäksi on Kristuksen muistoksi risti tunnus lipussaan. Ja vilä samat värit kuin Israelin lipussa ja vielä samoin päin. Joka edustaa Israelin vanhaa liittoa. Risti edustaa ja kuvaa uutta liittoa Kristuksessa.

Jos Suomen kansallinen tuomio on Jumalan toimeen panema kuritus toimenpide (Venäjan miehityksellä), ei silloin ole, eikä tule apua idästä eikä lännestä, ei pohjoisesta eikä etelästä

Oinoastaan, mutta raskaiden uhrauksien ja syntien tunnustamisen ja koko sydämmestään kansakuntana ( enemmistönä ) katumisten ja parannusten tekemisten tosi lupausten, ansiosta ja armosta voisi vielä kansakuntanakin ehkä pelastua kokonaan häviämättä kansallisesti.

oli Viljami Vuolteen profetia totta, kun siinä ennustettiin, että Porin edustalle tehdään maihinnousu. Sellainen asia on myös "vanhoilla"
        mielessä, että saksalaiset ovat tulleet jo kaksi kertaa ja "mielellään" Suomeen. Natoon liittyminen voisi olla jonkinlainen turva, mutta
        nyt sitä vastustavat monet tärkeät henkilöt, ainakin vielä!

Miten elettiin 30-luvulla. Viinaa salakuljetettiin
        ja charlestonia tanssittiin. Mitä seurasi vuosina
        1939-1944 muuta kuin Isän kuritus.

Miten suomalaiset voisivat nyt herätä kun elintaso
        on niin korkealla? Vanhat viisaat ja myös Raamatun kirjoitukset sanomat, että Herra Jumala
        lähettää ruton, nälän tai miekan.

Arkkipiispa G.Johanssonin kerrotaan olleet 1900-luvun alussa arkkienkeli Mikaelin puhuttelussa Turun Tuomiokirkossa, jossa Mi´kael olsi kysynyt:
        rutto, nälkä vai miekka ja Johansson olisi valinnut miekan. Siihen enkeli olisi sanonut:
        tulkoon ensin miekan kärki, sitten puoli miekkaa ja sitten koko miekka. Kärki olisi ollut kansalaissota, joka osui kansan sisimpään, puoli miekkaa olisi ollut talvi- jatko- ja lapinsota ja
        vielä olisi "koko miekka jäljellä".

Jumala tietää! Herra armahda meitä!

Ainoa lohtu inhimillisesti on se, että venäläiset eivät tule tuhoamaan ja hävittämään vaikka sitäkin tehdään pelotteeksi, vaan ryöstämään esim. perunat ja viljan ja täten se tapahtuu elonkorjuun jälkeen. Mutta vanhojen mukaan suomalaiset nousevat vastarintaan ja miehittäjä
        joutuu perääntymään. Herätys on siunaus, joka silloin annetaan!

• Kristitty Israelin ystävä

Lopettakaa tuo venäjällä pelottelu !

Venäjä ei tule KOSKAAN enää hyökkäämään Suomeen.

Sen lupauksen on saanut Kerttu Kalmari, hän sanoo saaneensa tämän lupauksen JUMALALTA.

Jos TEILLÄ on varmempaa tietoa, niin PYYDÄN teitä lukemaan Kalmarin kirjan;Jumalan ihmeitä.(Ei myytävänä ! )(Löytyy ainakin Tampereen, Toijalan ja muistaakseni Mikkelin kirjastoista.)

Kertokaa ,luettuanne, sen jälkeen ketä JUMALA on johdattanut, ja ketkä ovat vain nähneet unia !

Muuta en pyydä.

Kiitos.

• Heimo M

ko kirjaa voit koetella profetiat!

Olen henkilökohtaisesti rukoillut asian vuoksi monesti ja aina sama vastaus ja aina vain selvemmästi. Jos profetiani ja unet venäläismiehityksestä ovat harhaa, ne jääkööt mielestä, mutta jos Kerttu Kalmarin kirja on harhaa, älkööt profetiani lähtekö mielestä.

Saakoon vaikkapa karhu-uutiset puhua! Odotellaan
        viikko! Muutama vuosi sitten uutisotsikoissa oli
        leijona. Jumala, Jeesuksen nimessä armahda ja johdata tässä asiassa. Nyt on tiistai 10.08.2004 ja klo on 22.03. Jeesus armahda ja johdata ja puhu karhu-uutisten kautta. Jos mitään ei viikon sisällä tapahdu, anna sen merkitä silloin
        sitä, että Kalmari on oikeassa, mutta jos uutisissa selvästi kerrotaan jotain karhuun liittyvää ja vielä yksiselitteisesti, silloin tiedämme, että miehitysprofetia on totta!

Herra Jeesus, armahda ja johdata, pyhän veresi ja
        nimesi kautta. Amen!

Suorastaan toivon, että uneni ja miehitysprofetiat eivät olisi totta!

• raimo

Olen henkilökohtaisesti rukoillut asian vuoksi monesti ja aina sama vastaus ja aina vain selvemmästi. Jos profetiani ja unet venäläismiehityksestä ovat harhaa, ne jääkööt mielestä, mutta jos Kerttu Kalmarin kirja on harhaa, älkööt profetiani lähtekö mielestä.

leijona. Jumala, Jeesuksen nimessä armahda ja johdata tässä asiassa. Nyt on tiistai 10.08.2004 ja klo on 22.03. Jeesus armahda ja johdata ja puhu karhu-uutisten kautta. Jos mitään ei viikon sisällä tapahdu, anna sen merkitä silloin
        sitä, että Kalmari on oikeassa, mutta jos uutisissa selvästi kerrotaan jotain karhuun liittyvää ja vielä yksiselitteisesti, silloin tiedämme, että miehitysprofetia on totta!

nimesi kautta. Amen!

• raimo
        raimo kirjoitti:

nimesi kautta. Amen!

ja tuplasti, mutta en tunne ketään Heimo M:ää, naapurissa on kylläkin Heimo K

• Kristitty Israelin ystävä
        raimo kirjoitti:

nimesi kautta. Amen!

No, oliko niitä karhu-uutisia ?Itse en huomannut.

Tuputtaa en tahdo, mutta kun sinäkin olet näillä palstoilla Jeesuksen asialla, haluan kertoa sinulle hyvästä hengellisestä kirjasta.Näitähän ei todellakaan ole liikaa ?

Joten, raimo, jälleen kerran, nyt minä PYYDÄN sinua, lukemaan tuon Kalmarin kirjan.

Sinua on raimo aivan turha muistuttaa, hyvä puu, ja huono puu-vertauksesta,sillä sinähän tiedät sen opetuksen.

Nimenomaan siihen vedoten,pyydän sinua raimo arvioimaan/arvostelemaan Kalmarin "hedelmät".

Ja tältä pohjalta myöskin koettelemaan hänen profetiansa.

Eihän hyvä puu tuota...

Siunausta.

• raimo
        Kristitty Israelin ystävä kirjoitti:

No, oliko niitä karhu-uutisia ?Itse en huomannut.

Tuputtaa en tahdo, mutta kun sinäkin olet näillä palstoilla Jeesuksen asialla, haluan kertoa sinulle hyvästä hengellisestä kirjasta.Näitähän ei todellakaan ole liikaa ?

Joten, raimo, jälleen kerran, nyt minä PYYDÄN sinua, lukemaan tuon Kalmarin kirjan.

Sinua on raimo aivan turha muistuttaa, hyvä puu, ja huono puu-vertauksesta,sillä sinähän tiedät sen opetuksen.

Nimenomaan siihen vedoten,pyydän sinua raimo arvioimaan/arvostelemaan Kalmarin "hedelmät".

Ja tältä pohjalta myöskin koettelemaan hänen profetiansa.

Eihän hyvä puu tuota...

Siunausta.

mutta oliko kukaan mukana rukouksessa!

Näinkö on ajateltava, että kun ei ollut uutisia
        ei myöskään tule miehitystä. Kiitos Jumalalle jos
        todella näin on ja uskon silmä alkaa kiinnittyä
        sinun mielipiteeseesi. Jumala tietää!

Hankin Kalmarin
        kirjan ja tutkin.

Olen punninnut profetioita, joita olen kirjoittanut ja esimerkiksi kun Viljami Vuolle
        ennusti, että kolmannessa maailmasodassa tehdään
        maihinnousu Suomeen porin edustalle, se ei sisällä
        profetiaa venäläismiehityksestä, mutta niin tulee helposti ajatelleeksi.

siunauksin t. raimo

• raimo
        raimo kirjoitti:

nimesi kautta. Amen!

Sanomalheti Kalevassa kerrotaan, että samoihin
        aikoihin eli "tällä viikolla" ja "maanantaina ja
        tiistaina ja viime viikkoina" ja tässä 3 eri
        havaintoa Oulusta, jotka sijoittuvat tuon rukoukseni aikatauluun: Sillä on nyt vakava merkitys, Herra armahda meitä!!!!
        Oulun korkeudellahann eli Muhoksella oli asekätkentäjutun aikana kätketty n. 50 panssarinyrkkiä, joilla oli tarkoitus katkaista mahdollinen venäläisten panssarihyökkäys Muhoksen
        alueelle. Panssarinytkit löytyivät 1980 luvun lopulla Suojeluskuntatalon alakerrasta ja niistä oli Seura-lehdessä juttua!

Oulu 00:00 19.08.04 Kaleva:

Karhuhavaintoja Oulussa

Oulussa on tehty tällä viikolla karhuhavaintoja. Tuoreimmat havainnot ovat tiistai-illalta, jolloin Oulun poliisin tietoon tuli kolme kohtaamista mesikämmenen kanssa. Ensimmäinen havaintosoitto tuli puoli kymmenen aikaan Vaalantieltä. Tuntia myöhemmin karhu oli nähty Vesijaontiellä, Heikkilänkankaalla. Sieltä poliisille soitti kaksi eri henkilöä.
        Toinen Heikkilänkankaalla karhuun törmännyt oli oululainen Matti Turunen. Turunen oli ajamassa Vesijaontietä pitkin, kun hän havaitsi mesikämmenen viidenkymmenen metrin päässä autosta. "Auton valoissa näkyi, että karhuhan se siellä. Se seisoi tiellä ja löntysteli sitten metsään. Kohtaamisemme kesti noin puoli minuuttia."
        Myöhemmin kaksi poliisin partiota jäljesti eläintä, mutta selviä merkkejä karhusta ei löytynyt. "Painaumia on nähty, mutta ei taltioitavia jälkiä", kertoo komisario Kari Seppänen Oulun poliisilaitokselta.

Poliisilla ei ole vielä tietoa siitä, onko kyseessä sama yksilö. Seppänen ei muista kuulleensa, että Oulun kaupungin asuinalueilta olisi tullut muita havaintoja tänä kesänä.

Viime viikkojen aikana karhuja on nähty myös Lumijoella, jossa paikalliset ovat törmänneet kontioon parikin kertaa.

Viime maanantaina maanviljelijä Juhani Kauppi törmäsi karhuun täydessä päivänvalossa, tälläkin kertaa kontio oli ylittämässä tietä. Karhun kanssa vaihdettiin pari katsetta, kun Kauppi pysähtyi tarkastelemaan pusikkoon poistuneen eläimen reittiä.

"Se katsoi minua 10 metrin päästä, ja meni sitten syvemmälle metsään."

Karhuja taajamissa silloin tällöin

Asuinalueilla vaeltaneet karhut ovat todennäköisesti 2-3-vuotiaita uroskarhuja, jotka etsivät reviiriään. Urokset saattavat kulkea tuhansia kilometrejä kesän aikana, ja siksi ne eksyvät joskus myös ihmisasutusten lähettyville. Ruokaa karhut harvemmin hakevat.

Pääsääntöisesti karhut pelkäävät ihmistä ja pakenevat paikalta, jos mahdollisuus kohtaamiseen on olemassa. "Nuoret karhut eivät vielä tiedä, miten vaarallinen ihminen on", miettii eläkkeellä oleva eläinfysiologian professori Raimo Hissa.

Otsoja liikkuu taajamien lähellä silloin tällöin, kaikkia vaeltajia ei kuitenkaan havaita. "Karhu on merkillisen ovela ja osaa piiloutua. Moni marjamies on mennyt karhun läheltä tietämättään."

Metsästyskauden alkaessa karhu pakenee syvemmälle korpeen. Viimeistään talviasumuksen haku saa mesikämmenen siirtymään metsän siimekseen.

Hissan mukaan Suomessa on viime aikoina ollut noin 900 karhuhavaintoa. Oulun lähiympäristössä vakiintunutta karhukantaa on muun muassa Muhoksen ja Ylikiimingin ympäristössä sekä Siikajoki-Ruukki-Revonlahti -alueella.

• Jeremia

"Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta. Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla. jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta? Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden? Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa, mutta se jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra." Jer.23:25-28

• raimo

Jumala voi puhua unien kautta. Oli Joosefin unet!

Oli faaraon unet! UT:ssa on monta kohtaa, jollon
        Jumala ilmestyi unessa.

Uni voi olla Jumalasta siinä missä näky tai ilmestyskin. Kaikki voivat varmaan olla myös
        paholaiselta, mutta Jumalan unet toteutuvat ja
        kirkastavat armoa Jeesuksessa!

• Jeremia
        raimo kirjoitti:

Jumala voi puhua unien kautta. Oli Joosefin unet!

Oli faaraon unet! UT:ssa on monta kohtaa, jollon
        Jumala ilmestyi unessa.

Uni voi olla Jumalasta siinä missä näky tai ilmestyskin. Kaikki voivat varmaan olla myös
        paholaiselta, mutta Jumalan unet toteutuvat ja
        kirkastavat armoa Jeesuksessa!

Jumala puhuu tavalla jos toisellakin. Unet ovat yksi Jumalan keinoista puhua. Siitä löytyy monia esimerkkejä Raamatusta kuten kerroit.

Monet unet kylläkin heijastelevat ihmisten omia pelkoja ja elämäntilanteita. Alitajunta järjestelee asioita ja tekee omia salattuja tehtäviään ihmisen mielessä. Unet kuuluvatkin ennenkaikkea unimaailmaan, jossa niiden paikka on.

Kannattaa seurata mieluummin Jumalan sanaa ja sen ohjeita, sillä sana pysyy ja siinä on totuus.

• Pieni mies
        Jeremia kirjoitti:

Jumala puhuu tavalla jos toisellakin. Unet ovat yksi Jumalan keinoista puhua. Siitä löytyy monia esimerkkejä Raamatusta kuten kerroit.

Monet unet kylläkin heijastelevat ihmisten omia pelkoja ja elämäntilanteita. Alitajunta järjestelee asioita ja tekee omia salattuja tehtäviään ihmisen mielessä. Unet kuuluvatkin ennenkaikkea unimaailmaan, jossa niiden paikka on.

Kannattaa seurata mieluummin Jumalan sanaa ja sen ohjeita, sillä sana pysyy ja siinä on totuus.

Olen nähnyt muitakin unia ja erään, kun näin ja menin sitten helluntaliseen tilaisuuteen, niin Julistaja sanoi että olet nähnyt ilmestyksen, vaikka en ollut siitä kertonut.
        Eihän se mukavaa ole tälläisiä asioita kertoa ja toivoisin että niin ei tapahtuisi, mutta koen että Jumalassa on noussut viha, jota ei ole helppo sammuttaa.
        Olen myös kuullut seurakunnissa sanomia, joissa on tästä varoitettu ja kehoitettu takamään parannusta, että kestäisi sen ajan ja siihen on aina liittynyt se herätyksen lupaus. Kuka uskoo, kuka ei ja onhan se ainakin herättänyt joitakin ajattelemaan, että onko Jumala ehkä sittenkin myös tuomio Jumala ja silloin, jos se saa aikaan parannusta ja oikeaa Jumalan mukaista murhetta, niin se on tehtävänsä tehnyt.

• Sylvi

Näky toteutuu kyllä pian , sillä pian lähtevät juutalaiset venäjältä ja suomesta ; sitten suomella
      ei ole enää tarvetta suunnitelmissa , koska suomalaiset ovat kääntäneet selkänsä Jumalalle ja
      loukanneet myös Jumalan silmäterää .

• raimo

Sen kun Jumala johdatti Mooseksen johdolla israelilaiset pois Egyptistä, minkä muistoksi
        israelilaiset viettävät pääsisäistä ja sitten
        on kirjoitettu, että päivät tulevat, jolloin ei enää sanota Herra, joka toit meidät Egyptistä vaan Herra, joka toit meidät pois pohjoisesta maasta.

Ilmestyskirjassa on vielä kohtia, jotka kertovat,
        että Eufrat virta kuivuu kengin kuljettavaksi ja olen ymmärtänyt, että
        silloin juutalaiset pääsevät kotimaahansa pohjoisesta maasta...Kansan jäännös!

• Pieni mies
        raimo kirjoitti:

Sen kun Jumala johdatti Mooseksen johdolla israelilaiset pois Egyptistä, minkä muistoksi
        israelilaiset viettävät pääsisäistä ja sitten
        on kirjoitettu, että päivät tulevat, jolloin ei enää sanota Herra, joka toit meidät Egyptistä vaan Herra, joka toit meidät pois pohjoisesta maasta.

Ilmestyskirjassa on vielä kohtia, jotka kertovat,
        että Eufrat virta kuivuu kengin kuljettavaksi ja olen ymmärtänyt, että
        silloin juutalaiset pääsevät kotimaahansa pohjoisesta maasta...Kansan jäännös!

Mielestäni pohjoisesta maasta, eli venäjältä tulevat voivat käyttää Eufratia kulkutienään, koska se on jaloin kuljettava Jumalan tuomioiden jälkeen. Sieltä on jo lähtenytkin Juutalaisia, mutta suurempi porukka tulee sieltä kerralla lähtemään.
        Jesaja 11:15-16 Ja Herra vihkii tuhon omaksi Egyptin merenlahden ja vihansa hehkussa kohottaa kätensä Eufrat-virtaa vastaan, lyö sen hajalle seitsemäksi puroksi ja tekee sen kengin kuljettavaksi .Siitä tulee valtatie hänen kansansa jäännökselle, joka on jäljellä Assurissa, niinkuin tuli Israelille silloin, kun se Egyptin maasta lähti.
        Assyria on nykyinen Irak ja sieltä tulee palaamaan jäännös ja sen maan kautta ehkä myös venäjältä tulee palaamaan Juutalaiset maahansa.
        Kuinka ne sitten Israeliin sopivat asumaan, siitä raamattu antaa seuraavan profetian. Jesaja 11 !2 Hän nostaa viirin pakanakansoille ja kokoaan Israelin karkoitetut miehet ja Juudan hajoitetut naiset hän kerää maan neljästä äärestä. Silloin katoaa Efraimin kateus ja Juudan vihat häviävät. Efraim ei kadehdi Juudaa, eikä Juuda vihaa Efraimia ja he lentävät länteen päin Filistealaisten niskaan, yhdessä he ryöstävät idän miehiä Edon ja Mooab joutuvat heidän käsiinsä, ammonilaise heidän alamaisikseen.
        Eli Israel tulee kasvamaan ja valtaamaan suuria alueita ja sen se tekee yhdessä Juutalaistan kanssa.
        Eufrat virta tulee näyttelemään muutenkin tärkeää osaa lopunajan tapahtumissa ja sitä tietä tulee myös idän kuninkaat tekemään tuomioitaan.
        Siitä ilmestyskirja Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.
        Eli tätä virtaa kannattaa seurata, sillä sen on keskeinen profetioiden kannalta.

• ...

Oli ihan pakko laittaa tämä ketju tänne. Siinä kun puhutaan karhusta. Kiittäkää minua kun kaivelin arkistosta.

• ...

Pakko ja pakko. Sehän se.

• Anonyymi

Onko nyt aika?
      Onko se Kerrtu oikeassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3666
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3323
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      94
      3197
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3108
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3013
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2755
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2540
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2453
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      44
      2338
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2090
    Aihe