Armeija alkaa 7.1.13. Ja kiinnostaa yhtäpaljonkuin sika kakkaa päivässä.
Otan sinne vasaran mukaan ja hakkaan sillä päätäni, sekä kasarmin seiniä. Aiheutan tuhoa itselleni ja armeija laitkoselle, viiltelen itseäni ja roiskin verta toisten päälle.
"jokainen mies on asevelvollinen." Valhe. Vanhentunut systeemi. En koe olevani velvollinen tekemään mitään.
Minäpä teille velvollisuudet näytän.
Olen ollut "häirikkö" ja useasti tekemisissöä poliisin ja spykiatrisen hoidon välillä. Minut on todettu henkisesti sairaaksi. Epävakaapersoonallisuus vai mikä se nyt oli?
Odotan, että pääsen inttiin riehumaan. Siitäpähän saavat tämänpäivän narkkari hullu kasvatin riesakseen.
Poliisi, eikä mielisairaala ole saanut minua järjestykseen.
Haluan aiheuttaa tuhoa.
Armeija odota täältä tullaan.
T: Hullu, sekopaa, addikti, alkoholisti, imppaaja, narkkari, ihan mikä kahko tahansa.
Jos ei vapautusta tule niin raavin toisilta silmät päästä.
Otan mukaan suomenlipun jonka päälle oksennan, virtsaan ja ulostan.
"jokainen mies on asevelvollinen!?"
Minä mene mielelläni vankilaan, siellä liikkuu huumeita.
Yhteiskunnan vastainen nuorimies, vailla juuria, sekä kansallista identiteettiä.
Vasara mukaan kasarmille.
6
280
Vastaukset
- sarsaklo
Sinä et joudu armjeijaa, sivariin tai vankilaan(ainakaan totaalikieltäytyjäksi)
Eiköhän historiasi jo estä sinua suorittamasta kyseistä velvollisuutta. - Pidä vasaras
sen sijaan voit huoletta tappaa ittes niin kaikille paras
- lapsonen-veden
Minä enole keksinyt markkinataloutta, enkä töissäkäyntiä.
Väsyttää, ahdistaa...
98% elämästä mene hukkaan.
Ehkä 2% elämnsä aikana ihminen voi kokea olevansa onnellinen.
Armeijassa ei olla onnellisia.
Taivas ja maa katoaa - hieno mies
jos kerran olet noin kova kaveri, kuin jutuista päättelin niin kerroppa samat asiat vaikka baarissa kaikille:DD Alkaa sullaki muuttuun ääni kun sinut kuule piestään niin että letti lähtee
- kiukerto
miksi ihmeessä baarissa???
- jäsen
Oikein armijaan kaaosta aiheuttamaan.¨
Kivaa
Mulla on hampaat suussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845