Oi herrajestus sentään kun ajetaan T; saaren kaskustasta Österby ja Hankoon päin nää ihmiset latitavat vilkun päälle mutkissakin.
Elikkä kun ajatte ympyrästä ulos ja meette Hankoon se on suora tie !
Mutta jos on asiaa vasemmalle elikä hotelliin siinä tapauksessa vasen vilkku tietenkin
Tammisaaressa ajoopetusta
rekkakuskinakin
4
151
Vastaukset
- Pikkis.
Njaa.. ei kai se nyt haittaakkaan tee. Vaikkakin ehkä vähän turhaa.
- Kierreliittymä
Mielestäni liiankin harvoin autoilijat käyttävät vilkkua liittymästä ulos ajaessaan. Se on merkki liittymään tuleville, että olen poistumassa. Oikea aikaisesti tehtynä vilkun käyttö lisää liikenteen joustavuutta. Eikä synnytä harmistusta liittymään sisään pyrkiville.
- vilkku3
Tuota olen aina ihmetellyt.Olen yrittänyt selostaa ihmisille että tie on suora ja ainoastaan poistuttaessa käytetään vikkua!
- vilkkua vai ei
Ai siis vain suoralta tieltä poistuttaessa saa käyttää vilkkua, hmmm mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286