Oikeastaan kiinnostavin kaikista naisista. Hoikka (sopii hänelle), kaunis, mukavasti kontaktin ottava, puhelias. Varmaan hyvä ja osaava sängyssä. Oikea ote asiaan: valmis kunnolla muuttamaan elämänsä nopeastikin, halukas kokeilla oppia navettatyöt mm. Minä kaikista olisin valinnut hänet. Ei mikään nysvääjä! :)
Muutin käsitykseni Sofiasta.
12
1304
Vastaukset
- savolainen 3
Taitaa olla aika huonomuistinen kun ei tiedä kumpaa käytetään navetassa PASKAkolaa vai paistinpannua Suuret ihanat silmät varmaan sumentaa sellaise Mutta kyllähän elämä vielä opettaa senkin puolen.....
- Ääni Heidille
Heidi minusta kaunein ja lisäksi on herttaisen oloinen!
- Blaaaaaaaaaahhhhh
Ettei vaan Sophi-Fanilla olis oma Sohva lannassa?
- Sophi-Fani
Olen keski-ikäinen mies. Kyllä Sofia kauneinkin on. heidi liian arka sanomaan mitään, oikeasti tuskin edes kovin ihastunut.
- Luuserien kokoelma
Eihän tuossa ohjelmassa muita kiinnostavia naisia ole kuin Miia Nuutila. Kelpaisi jos olisi saatavilla.
- Voi miten läpinäk...
Kuka poistatti viestin, jossa luki, että kuka nostaisi kissan hännän jollei kissa itse? :)))
- viestejä hävitetty
Täältä on hävinny muukin tai muitakin viestejä - näköjään. Ei saa arvostella ulkonäköä, ei sellasta onko laiha vai lihava tai väärät sääret tms ulkonäössä? Outoa.
- Pajunvitsa.
viestejä hävitetty kirjoitti:
Täältä on hävinny muukin tai muitakin viestejä - näköjään. Ei saa arvostella ulkonäköä, ei sellasta onko laiha vai lihava tai väärät sääret tms ulkonäössä? Outoa.
Sohvin ulkomuotoa en itse lähtisi morkkaamaan. Muodoltaan taastusti monen naisen kadehtima, ja siksi varmasti häntä halutaankin mollata. Mutta luonne hänellä on aivan viemäristä! Se kyllä ansaitseekin moitteita.
- Ohikiitävää.
..ja vielä toiseen kertaan.. Kukakohan mahtoi olla..?? :)))
Laitetaas uudelleen.. - Ohikiitävää.
Hyvä Sohvi! Kukas kissan hännän..
- 1+1
Sofia itse kehumassa itseään täällä (aloittaja), kuinka noloa!! :D
- killevi
Mä kans hyvinkin vahvasti uskon eukon itse täällä latelevan kauneuksia itsestään. Ei ylläpito poista viestejä muun kun viestiä loukkaavana pitävän omasta pyynnöstä. Monet viestit ja ketjut täältä kadonnu, mut tällasta lantaa kyllä jätetään tänne seisomaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä7110821Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13510232- 247978
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776424Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.415319- 714951
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354249Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai184143Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas203850Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313534