Enia, lopetatteko nyt sen soittelun minulle.

Liukkis1

Nyt kun juuri äsken jo seitsemäs enialainen soitti samasta aiheesta, ja koska asiaa koskevaan yhteydenottooni toimitusjohtajalle (kopioitu alle) ei ole vastattu, lähestyn julkisella foorumilla enialaisia: olkaa hyvä ja lopettakaa minulle soittelu. Todettakoon, että puhelinliittymäni omistaa työnantaja, enkä voi siten asettaa suoramarkkinointikieltoa.

----- Forwarded message from ----

From:
Date: Tue May 15 13:59:29 EEST 2012
To: @enia.fi
Subject: Yhteydenottonne marras-toukokuussa

Arvoisa toimitusjohtaja ,

Eri myyntihenkilönne ovat nyt kuudetta kertaa soittaneet minulle saman asian tiimoilta eli ehdottaneet Elisan laajakaistapaketin vaihtamista "viihdepakettiin".

Viimeisin yhteydenotto oli tänään klo 12:48 numerosta 050-5005xxx ja edellinen numerosta 045-2513xxx 19.4. klo 15:37. Neljä tätä edeltänyttä ovat olleet eri numeroista noin kerran kuukaudessa tätä ennen.

Ensiksi pyytäisin Teiltä saman kuin kolmelta viimeiseltä myyjältänne - joudun ilmeisesti eskaloimaan toimitusjohtajalle asti - että poistatte minut soitettavien asiakkaiden listoilta (osoitteeni on ) tässä ja myös muissa asioissa. Ilmoittanette kun näin on tapahtunut. Kiitos tästä.

Toiseksi kiinnittäisin huomionne web-sivuillanne esitettyyn liiketoiminnan mottoon "Eettisyyttä, rehellisyyttä, laatua" ja esittäisin käsitykseni siitä:

- Eettisyyttä ei edustane se, että tuputatte kuudetta kertaa peräkkäin viihdepakettia asiakkaalle, joka ei sellaista tarvitse ja joka ei hyödy kustannussäästöstä laajakaistan ollessa työsuhde-etu.

- Rehellisyyttä ei edustane se, että myyjänne esittäytyvät Elisan työntekijöinä (olen tietoinen Enian omistusrakenteesta, mutta asiakassuhteeni on Elisa Oyj:n kanssa).

- Laatua ei edustane se, että myyjillänne ei ole käsitystä, onko asiakkaalle jo samasta asiasta otettu yhteyttä - tämä osoittaa alkeellisenkin CRM:n puuttumisen. Myyjä 045-2513xxx jopa sanoi, ettei se, että häntä pyysin poistamaan minut soittolistalta, lainkaan takaa, etteikö joku soittaisi.

Terveisin

0

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        225
        7540
      2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        45
        4970
      3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        59
        4772
      4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        75
        3428
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        2015
      6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        30
        1880
      7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        31
        1829
      8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        44
        1677
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        37
        1609
      10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
        Ikävä
        148
        1347
      Aihe