Tunnen olevani paha ihminen

Narsisti mies 24v

Tunnen olevani paha ihminen, totaalinen narsisti, joka on valmis vahingoittamaan muita, jotta itselläni olisi hyvä olla... Olen moraaliton ja pelkään, että minua tullaan vielä rankaisemaan pahasti...

Olen toisaalta pyrkinyt olemaan hyvä ja huomaavainen ihmisiä kohtaan (nostan äitien rattaat junaan, pidän mummoille ovia auki, jos auto jää kiinni lumeen, olen ensimmäisten joukossa työntämässä yms...)

Mutta yhdessä asiassa olen huomannut olevani paholainen... Nautin siitä, kun joku ihminen ihastuu minuun. Tapasin samoihin aikoihin 2 ihanaa tyttöä... Lähdin kummamkin kanssa treffeille saman viikon sisällä... Huomasin kummankin tytön olevan kiinnostunut minusta. Nyt aloin jopa jo seurustelemaan toisen kanssa, vaikka kirjoittelen edelleen myös toisen kanssa.

Kerroin tälle tytölle, jonka kanssa aloin seurustelemaan, että en voi luvata, että asiat tulisivat menemään kuten Strönsössä... Kuitenkin hän nyt selvästi on todella tosissaan mun suhteen... Mä pelkään, että tulen tuottamaan hänelle suurta tuskaa jos jätän hänet tai jos kerron totuuden, että olen myös tapaillut toista (tosin vain kahvien merkeissä)... Muutenkin pelkään, etten ehkä pysty ikinä enää rakastumaan.

Olen ollut yhden kerran todella rakastunut. Siitä on nyt reilu vuosi. Minulla oli täydellinen tyttöystävä, joka joka ikinen päivä muistutti, kuinka valtavasti hän minua rakastaa, eikä voisi elää ilman minua. Sitten yhtenä päivänä hän löysi toisen miehen ja lemppasi minut pihalle siltä seisomalta... Tämän vastoinkäymisen jälkeen olin 9kk täysin masentunut ja tapahtuneen jälkeen en ole enää kyennyt rakastumaan, vaikka tarjokkaita on ollut. Ehkä tämän johdosta olen sortunut tällaiseen typeryyteen. Tietenkään omat vastoinkäymiseni eivät ole mikään syy alentua tällaiseen, mitä nyt teen...

Häpeän itseäni... Haluaisin rakastua, mutta en siihen pysty ja nyt vain etsin naisia, jotka ihastuvat minuun ja sitten yritän elää heidän kanssaan jonkun aikaa, koska en vain pysty elämään yksin. Tarvitsen naista elämääni ja sen vuoksi olen näköjään jopa valmis käyttämään ihmisiä hyväkseni... Olen selkeästi pahan luokan narsisti... Haluan päästä eroon tällaisesta elämäntavasta. Haluaisin vain löytää sen oikean, mutta se on mahdotonta, koska en pysty enää uskomaan ikuiseen rakkauteen...

Mitä minä nyt voisin tehdä? Tiedän, että jos jätän tämän tytön, häntä tulee sattumaan todella paljon, mutta jos hän joutuu elämään kanssani valheessa, niin sekin tulisi sattumaan häntä. En voi sietää ajatusta, että jotakin ihmistä sattuu minun pahuuteni takia... Tämä kyseinen tyttö kun ei ole edes ikinä seurustellut kenenkään muun kanssa, niin sitä suuremmalla syyllä minua pelottaa, että häntä tulee sattumaan minun pahuuteni...

Ehkä en vain ole enää kykenevä sitoutumaan, ehkä sitä vain pitäisi alkaa käymään huorissa, jottei tarvitsisi käyttää muita hyväkseen ja pilata muiden elämää. Olen omien tarpeideni orja, ja niiden vuoksi olen valmis käyttämään muita hyväksi. Häpeän itseäni todella paljon... Pelkään, että tämä kostautuu minulle vielä todella pahoin =,(

Haluaisin olla hyvä ihminen, mutta tilaisuuden tullen, olen näköjään paha, koska en voi elää ilman naista ja tunnun nauttivan siitä, kun joku on ihastunut minuun... Kerroin tälle tytölle, että hänen ei kannata rakstua minuun heti, mutta silti hän meni rakastumaan minuun... Kerroin, että itse en siihen välttämättä pysty... Toisaalta olisihan se kiva, koska tämä tyttö on oikeasti tosi mukava...

En yksinkertaisesti tiedä, mitä tehdä... =,(

Kaiken lisäksi olen liian ulkonäkökeskeinen... molemmat tapaamani naiset ovat kauniita, mutta tämä, jonka kanssa olen käynyt vain kahvilla, on aivan täydellinen nainen, enkä ole koskaan deittaillut yhtä täydellisen kanssa... Tämä, jonka kanssa lupauduin seurustelemaan on myös kaunis, mutta ei yhtä kaunis kuin tämä toinen...

Hävettää tämä suuri pahuus, jota teen... Tällainen hyväksikäyttäjä ei ansaitse mitään hyvää elämälleen =,( Kumpa voisin vapautua tästä pahuudesta, ja kumpa en ikinä tulisi pilaamaan kenenkään elämää, sillä en pystyisi elämään sellainen taakka olallani, että jonkun elämä olisi mennyt pilalle minun takiani... =,(

133

7625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JKKO

      NIINKÖ

      • njaano

        No niin niin. Mites itselläsi


      • ruma kuin ryssä.
        njaano kirjoitti:

        No niin niin. Mites itselläsi

        tattis kysymästä vidun hyvin mullakin menee.
        naisii on joka sormelle ja varpaalle ja keskijalalle.
        niitä on oven takana kuin leipäjonossa.
        ja peili kertoo kuinka olen täydellinen.
        minua ei ole jätetty koskaan ei milloinkaan.
        ite joudun jättämään koska muuten en ehdi kokea kaikkia tarjokkaita.

        heh heh heh heeeeeeeee


      • sano maton
        njaano kirjoitti:

        No niin niin. Mites itselläsi

        Dägäding-Digidäng!


      • heti rauhaan

        oletko pienenä jäänyt orvoksi,vai oletko kasvatti vanhempien hoidossa.entä kasvatus laitos.onko äiti eronnut isästä ja jäit isän hoidettavaksi.oliko pipo liian pieni lapsena.oliko murros ikä vaikea.suosittelen rttä jätät tytöt rauhaan.on viisaampi mennä vessaan yksin ja lypsät mehut viemäriin,pääset sielun riivaaman sielusi rauhaan.kun kasvat isoksi pojaksi on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä jos joskus vielä aloitat seurustelun.tai sitten hankit kymmenen kokenutta vähän vanhempaa naista joita käyt jelppimässä se on sinun ainoa pelastus.laita nettiin että kypsempi nainen saa apua sinulta.ja jätät tytöt heti rauhaan kuuluuko


      • tuttua

        Ja jos ei joku toimi niin kuin olet mielessäsi kaavaillut niin haukut ja levität juoruja että saisit mokoman ilkimyksen tuhottua.


    • Sä olet vaan katkeroitunut ja luulet itestäs liikoja.
      Tuskin hei kukaan kahessa viikossa toiseen kovinkaan vakavasti rakastuu..
      Jos et kerra ansaitse mitään hyvää elämälles ni jätä ne kummatkin. Aasi..

      • 3133332987766555555

        Ei tollasia voi lupailla et etten jätä sua koskaan tyylii...eipä tää täydellinen tyttöystävä ollu tosissaan jos heti läks uuden mukaan. kuis kauan seurustelit hänen kanssaan ?


    • ystävä

      Et sinä onneksi ainakaan vielä ole narsistinen. Taipumista tähän sairauteen toki voi olla.Sekoilet vähän suuntaan sun toiseen. Voisit hakea vaikka terapialla apua itsellesi Koska noin hyvin näät oman psyykkeesi Olet niin nuori ja elämäsi voisi muuttua paremmaksi. Minun tuttavani mies on todella narsistinen. Kauhea on seurata heidän liittoaan. Mies sanoo rakastavansa, mutta vain itseään osaa rakastaa.
      Aina vika toisessa hekisesti rääkkää ja on niitä pahoinpitelyjäkin ollut. Monesti ovat eronneet jospa nyt onnistuisi ystäväni vapautumaan täysin hänestä Toivoa on aina parenpaan oltava

      • toivoa on

        olen samaa mieltä. Et ole narsisti


    • Kyseenalaistaja

      Et ole ainakaan vielä mikään narsisti vaan haet laastarisuhteita. Jotkut eivät toivu koskaan, jos ovat unelmasuhteessa ja sitten jätetään. Olet saanut enemmän kuin olisit ansainnut, kaksi ihanaa naista, ja se hivelee nyt itsetuntoasi ja käytät heitä omanarvontuntosi paikkailuun. Jos et kohtele heitä kunnolla, ehkä hekin löytävät jonkun toisen ja jättävät sinut. Sitäkö haluat?

      En yhtään ihmettele, ettet kykene sitoutumaan sen kovan kokemuksesi jälkeen. Itse pääsin irti tosi pitkästä avioliitosta itsekkään miehen kanssa, ja nyt jos joku yrittää yhtään omia minua, lopetan heti ennen kuin menee yhtään pahemmaksi.

      Suurin osa ihmisistä ei taida edes haluta mitään "vakavaa" vaan he käyttävät muita itsetuntosyistä ja kun ei ole kiva olla yksin. Ei kannata rakastua eikä kannata toivoa eikä luulla liikoja, ettei tule turpiin, vaan pidetään vain hauskaa.

      Älä sinäkään luule liikoja, älä itsestäsi äläkä muista. Ei se ole niin, se vain näyttää siltä. Kauniita sanojakin on helppo päästellä suustaan, erityisesti silloin kun ei tarkoita. Mutta kannattaa myös opetella kertomaan totuus tunteistaan silloin, kun niitä on.

      • ei tunteita?

        Niin no jos sinun mielestäsi ihmisellä ei ole tunteita niin voihan se noin mennä...


      • Kyseenalaistaja
        ei tunteita? kirjoitti:

        Niin no jos sinun mielestäsi ihmisellä ei ole tunteita niin voihan se noin mennä...

        Nyt en oikein tajua mitä yrität tarkoittaa. Miten niin "jos" ja miten niin "minun mielestä" ei ole tunteita? Mikä voi mennä ja millä tavalla?

        Totta kai joskus on tunteita. ihan liikaakin, ja joskus taas ei ole. Ei tunteita voi käskyttää, ne tulevat ja menevät. Joskus voi yrittää vaikuttaa joihinkin tunteisiinsa ja toipua vähän nopeammin onnettomasta yksipuolisesta tykästymisestä. Voi myös päättää olla positiivinen jos huomaa olevansa kauhean negatiivinen. Eli voi muuttaa tai ainakin yrittää muuttaa asenteitaan. Mutta jos ei tykkää, ei voi pakottaa itseään tykkäämään.


    • hmmmhh

      Et sä täysin paha ole ! Mutta toi, mitä sä nyt teet on tosiaan väärin. Sun pitää kertoa naiselle totuus, että et oo valmis seurustelemaan vielä ! Sano rehellisesti,mitä mieltä oot hänestä(että on mukava yms.), mutta ettei susta nyt oo sitoutumaan. Se on ainoa oikea ratkasu, mitä voit tehdä. Jos susta tuntuu, että haluaisit nähdä naista vielä kuitenkin, niin sano tämäkin hänelle ja anna hänen päättää, haluaako nähdä sua vielä, vaikka tietää ettei teistä tällä hetkellä tuu mtn muuta.

      Ja sitten toi, että et osaa olla yksin. Siihen on vaan opeteltava. Et sä ikinä kykene rakastamaan ja olemaan toisen kanssa kunnolla, jos et ensin opettele olemaan itsesi kanssa ja yksin. Seiso omilla jaloillas. Parisuhde on antamista etkä sä kykene selvästikään antamaan itestäs tällä hetkellä tarpeeksi, jotta onnellinen parisuhde vois onnistua. Keskity nyt itseesi ja käsittele toi sun mennyt suhde, joka selkeästi sai sut hajalle. Hyväksy se, että se ei vaan ollut tarkotettu kestämään, mutta sullekin on olemassa paljon sopivia ihmisiä, mutta vasta sitten, kun oot valmis kohtaamaan ne.

      Ja on olemassa naisia, jotka tykkää myös pitää hauskaa ilman sitoumuksia. Etsi semmoinen nainen, jos kaipaat seksiä. Mutta selkeästi säkin pohjimmiltasi kaipaat rakkautta ja hyväksyntää. Koet saavas hyväksyntää, kun joku ihastuu suhun. Koet, että kelpaat jollekin. Se nostaa sun pirstaleista itsetuntoas, eikö vain?
      Mutta pidemmän päälle satutat itteäs ja muita tolla tavalla. Käy juttelemassa jollekin ja käsittele asiat sekä menneisyytesi. Jos on sisältä rikki, on mahdotonta antaa ehjää rakkautta toiselle.

      • äläs lässytä

        Vain ehjätkö täällä saa rakastaa?


    • jepjepjep2

      Narsisti ei rakastu, eikä häpeile, eikä pelkää muiden satuttamista. Joten onneksi olkoon, olet ihan normaali mies :D

      • spesial

        Ei ainakaan ole narsisti... Mutta en menisi sanomaan, että hän ihan normaali on. Mutta kukapa on =)


    • Aina on toivoa

      Positiivista on se, että olet miettinyt omaa tilannettasi ja tajuat tekeväsi väärin.

      Olet vielä nuori ja sinulla on mahdollisuus muuttua. Huominen on uusi mahdollisuus ja voit muuttaa elämäsi kurssia. Kaikki ratkaisun avaimet ovat omissa käsissäsi.

      Toivottavasti pystyt voittamaan oman sisäisen "demonisi" ja palaamaan kaidalle tielle. Tämä paikka on täynnä keski-ikäisiä narsisteja, jotka ovat tuhonneet lukuisia elämiä. Ethän halua lähteä sille polulle.

      Toivotan sinulle voimia ja jaksamista. Mitään ei ole vielä menetetty.

    • dhgfdjgo67

      Voi poju...et todellakaan ole narsisti! Narsisti on sellainen, joka kylmänviileästi toteuttaa omat mielihalunsa ja suunnitelmansa miettimättä sitä mitä mieltä muut ovat ja että satuttaako jotakuta samalla.

      Sä vaan sait niin pahasti siipeesi kun exäs sut jätti, joten siksi olet hiukan hukassa itsesi kanssa.

      • dflöbah

        No sehän selittää sen miksi muita voi satuttaa?

        Narsistinen vammahan syntyy myös koska lapsi ei saa tarpeeksi huomiota.

        Hei mut jos toi käy tekosyyksi niin why not miksei kaikki laiteta ranttaliks, viis muista, kenestäkään???

        ...anteeks nyt vain. Älykkyysosamäärä taitaa olla melko nollissa tällä palstalla?


    • satavarmapelimies

      Paskaako tollasta naurettavaa omantunnonkamppailua voivottelet poikaparka.
      Ole mies.
      Naiset vaativat loputonta ymmärtämistä ja minähän ymmärrän ja ymmärrän vaikka sarjamurhaajaa jos sillä on pil-lu.

    • gfdgfdgfd

      Älä huoli, ihan normi tallaaja olet.

      Aika moni nainen ja mies tekee tuota.

    • ei susta oo näköjään pelimieheks!!naistenpyöritys on suurinta huvia maailmassa!!!

    • moonwålk

      Hai ainahan hypotermia on vaatinut oikeanlaista hoitoa.

    • vähän nuorempi

      Pystyn samaistumaan suhun. Minulla on ollut aikalailla samanlaisia fiiliksiä, ja enkä oikein tiedä vielä nytkään mitä pitäisi tehdä. Kyllähän siitä jälki jää jos oikeasti joku ihminen on merkinnyt sulle jotain ja sitten lähteekin toisen matkaan...

      Tsemppiä

    • ex. panomies

      Sä voit tehdä ihan mitä sua huvittaa, mutta kannattaa pysyä avoimena.
      Pikkuhiljaa tutustut niin huomaat, ettei ulkonäkö ei välttämättä merkitse kaikkea.
      Esim. joku nainen voi toteuttaa sun villeimmät seksuaaliset unelmat eikä silti ole välttämättä niin kaunis kuin joku muu. Kunhan tulet vanhemmaksi niin luultavasti ymmärrät yhä paremmin muitakin arvoja kuin kauneuden.

      • Jos pelkän

        kauneuden perässä juoksee niin aina löytyy joku vielä kauniimpi. Mutta eipä ne taida kaikki olla otettavissa aivan tuosta vaan kumminkaan.


    • fadsfgads

      Älä huolehdi, naiset tekevät tuota koko ajan. Naisilla on aina useampia miehiä kierroksessa. Jos yhden kanssa ei homma toimi, niin panostetaan toiseen. Ja muutaman kanssa pidetään suhdetta säästöliekillä siltä varalta, että ykkös- ja kakkosvaihtoehdot menevät puihin.

      • yhden miehen nainen

        ei kyllä kaikilla naisilla ole useampia kierrossa.. itse en ole koskaan sellasta harrastanut, enkä harrastaisi.. siinä vain satuttaa muita ja saa itse lopulta kaiken paskan niskaansa.. karma is a bitch!!


    • Sepä siinä

      Kyllä on naisia tullut ja mennyt. Kyllä se sieltä vanheemmuuttaan napsahtaa kohdalle se oikeakin. Silloin kun arvot on kohdallaan ja on sinut itsensä kanssa voi parisuhteen vasta perustaa oikealle pohjalle.

    • Repe tse.

      Apukoululaisia likkoja huijaa...................................

    • pelimieskö?

      Vastaus on hyvin yksinkertainen ja ongelman ytimessä on vastaus, nimittäin et edes tiedä, mitä haluat ja tällaisia miehiä on pilvin pimein, ja miksei myös naisia. Olet vielä vain hyvin keskenkasvuinen. Jos ei tiedä mitä haluaa, niin sitten itse elämäsi noin järjestät, ja siinä sivussa pelleilet muiden tunteiden kustannuksella. Älä nyt kuitenkaan alla kenellekään turhia kuvitelmia itsestäsi, parempi olisi olla rehellinen - enemmän loukkaa varmasti se, kun kaikki muut hoidot tulee ilmi, valheella on lyhyet jäljet ja niitä on vaikea peitellä pidemmän päälle. Tuollainen pelaaminen ei johda mihinkään hyvään, ei itsesi eikä muiden kannalta.

    • SielunSiskosi

      Oot samanlainen kuin minä...

      Ikävä kyllä tää on mun mielestä jo sairaus, vaikka olenki nainen niin tää on oikeesti inhottavaa. Miehet sentään ei saa huoran mainetta.. mutta kuitenkin. Ystävät tukee, jos niille uskaltaa puhua!

      Tsemppiä muru!

    • Vanhan liiton mies

      Joopa joo. Tuon ikäinen kaveri tommosia miettii. Vanhan liiton miehiin on vielä pitkä matka joilla on naisia ollut enemmän kuin Sotka on patjoja tehnyt ja viinaa on enemmän kaatunut rinnuksille kuin tuon ikäinen poika on ehtinyt kurkusta alas saada. Turhaa murehti........

    • oieuroiewu

      et sinä kulta-pieni ole narsisti!
      Olet vielä lapsi ihmissuhteissa, etsit itseäsi, etkä selkeästi tiedä mitä haluat.
      Käytä nuoruus itsesi oppimiseen, kasvamiseen ja tuntemiseen. Hyvä puoli sinussa on että sinulla on omatunto, monilla ei sitä valitettavasti ole, eikä moraalikäsitystä.
      Usean ihmisen samaanaikaan pyörittäminen ei ole moraalisesti oikein ja siinä saa oman pään pipiksi nopeasti saatika sitten oma pää näyttää menevän sekaisin.

      tunnusta tilanne molemmille, ole itseksesi, käsittele aiemmat suhteet loppuun, ole sinut itsesi kanssa ja sitten vain ja ainoastaan voit olla rehellisen onnellinen toisen kanssa.

      • Poly

        Kyllä useaa ihmistä voi ja saa "pyörittää", vai ettekö ole koskaan kuulleet polyamoriasta? Missä monisuhteisuus muka on kielletty? Ja myös silloin, kun juttu on vaiheessa ja hakusessa.

        Mutta ei saa valehdella, että pyörittää vain yhtä ja että toinen on ainoa. Jos haluat jatkossakin pyörittää useampaa, tule ulos kaapista ja kerro avoimesti, että et ole yhden naisen mies. Osapuolten pitää tietää tilanne ja hyväksyä se. Hyväksy myös se, että naisillasi voi olla muita miehiä kuin sinä.

        Ei ole olemassa sellaista lakia, ettävain yhdenlaiset suhteet ovat ainoita oikeanlaisia ja että kaikkien suhteiden pitää olla vakavaa laatua ja niitä saa olla vain yhden kanssa kerrallaan. Avioliitosta sellainen laki on, mutta se onkin ihan eri asia.

        Ei polyamoriassa ole mitään moraalitonta. Vain valehtelussa on.


    • ERkki

      Joo, jos on noin epärehellinen itelleen, ei voi olla rehellinen toisillekaan..

    • Pentti Arajärvi

      Hhahaha, lopetahan nämä fantasiat itsestäsi ja koita saada se ensimmäinen kontakti vastakkaiseen sukupuoleen, niin pyörität muutakin kuin nyrkkiäsi vessan nurkassa.

    • duuh

      Miten voit tuntea ittes olevan paha ihminen, jos sanot olevas tunteeton?

      • .......

        Tarkoittavat vähän eri asioita. Tunteminen on usein ajattelun/luulon synonyymi äidinkielessä.


    • kaksytyksvee

      Anna itselles aikaa ja tunnustele.

      Näen sussa itseni noin 5-6-vuotta sitten. Nuori naisen alku ja olisin saanut kenet tahansa. Sitten törmäsin elämäni mieheen joka tottatotisesti vei jalkani alta. Olen aivan hurmioissani hänestä. Hänen seurassaan saan nauraa, nauttia ja olla.

      Siitä päivästä lähtien olemme olleet yhdessä. Tottakai suhteessa on ollut ylä ja alamäkiä mutta niistä ollaan selviydytty. Niinhän sen kuuluu mennä.

      Kyllä tunnen vieläkin noita "pahoja" tunteita, kun tiedän jonkun toisenkin pitävän minusta, mutta ovat menneet ohi. Olen niin onnellinen nykyisin mieheni kanssa, että, että... Voisin mennä naimisiin hänen kanssaan. Aika sitten näyttää.

      Olen tällä hetkellä 21, ja olen maailman onnellisin nainen. Oikeasti.

    • saara.

      Tapasin kerran tällaisen miehen, se osasi hyvin tehdä itsestään rakastettavan, halusi nimenomaan saada naistenmiehen maineen(oikealta naistenmieheltä se tulee luonnostaan, ei ollut lihaksikas eikä komeakaan). onnistui uskottelemaan yhteisille kavereille kuinka se ja se on ihastunut siihen ja pilasi sillä monen naisen maineen, vaikkei oikeista ihastumisista ollutkaan kyse vaan tämän pojan/miehen omista kuvitelmista ja väkisin yrittämisestä saada naispuoliset siihen ihastumaan..

      • just nämä

        Joo ne on nämä pienikokoiset huonoitsetuntoiset pelimiehet..
        Rehvastellaan asioilla joita ei ole tapahtunut, ja niilläkin vähän miten sattuu mitä on tapahtunut.Useassa tollaisessa perheessä läträtty viinalla, ei ihme että todellisuudentaju on heikentynyt.Usein kuvittelevat myös jonkun olevan kiinnostunut tai varattu, eivät polpoiset raukat ymmärrä että JOSKUS ihastumiseen tarvitaan tutustuminen ja joskus joku on vain osin suloinen.Yksinkertaista valehtelua.

        Ei muuta kommentoitavaa.


    • Peteikuri

      Turha tulla tänne kehumaan. Luulet vain liikoja itsestäsi. Minä olen paljon pahempi.

    • gääggänä

      No,siis narsistihan ei välitä siitä aiheuttaako se muille mielipahaa,semmonen ei myöskään ikinä rakasta ketään,toisin kuin sinä olet tehnyt.
      Henkilökohtasesti olen liian vanha uskomaan myös mihinkään ikuiseen rakkauteen...
      Kyllähän narsistit toki ajattelee mitä muut ajattelee,niille on julkisivu tärkeä,vaikka maine niillä huono tuppaa olemaankin.

    • h,k

      oot varmaan syönny kinkkua liikaa,,,,,hyvin oot taas keksinyt jutun,,

    • Psykopaatti on psyko

      Et voi itsellesi mitään. Olet psykopaatti ja pysyt sellaisena.

      Vanhana olet yksin.

      • ......

        Psykopaateillahan ei todellakaan ole sitte yhtään mitään tunteita,ei edes fyysisen kivun tunteita.


    • Yuukkis

      Tää vois olla niinku meikän kirjottama. Tosin oon kyl naispuolinen ja minusta on nyt kiinnostunu kolme ihan kivannäköstä miestä, aloin vasta seurustelemaan yhen kans mut käyn (kaverina) kahvittelemassa kahen muun kans.

      Rakastuin kesällä yhteen ihanaan mieheen, joka osoitti minulle rakkautta. Todella suurta ja valtavaa. Asuimme olosuhteiden pakosta heti alusta alkaen yhdessä (muutin ulkomailta hädän vuoksi takaisin suomeen ja tämä mies oli ennen sitä vaan kaveri. hänen luona punkatessani ja omaa kämppää etsiessäni rakastuimme)

      Lokakuun alussa mies vain sanoi ettei tunne enää mitään minua kohtaan ja haluaa kokeilla vielä etsiä "sitä oikeaa". Mitään väärää en tehnyt ja hänkin sanoi etten ole mokannut mitenkään ja että tämä ei ole minun vikani...

      Siitä asti olen ollut alakuloinen. En kestä sinkkuutta. Haluan rakastua, mutta toisaalta ajatus uudesta suhteesta ahdistaa. Ristiriitaista ja hankalaa kun en itsekään ymmärrä. En vaan tunne mitään ketään kohtaan vaikka haluaisin.

      Kai tämä tästä. Pelottaa rakastunko enää koskaan keneenkään. Tämänhetkinen seurustelukumppani on aivan rakastunut minuun ja olen kuulemma hänen ensimmäinen tyttöystävänsä (olemme parikymppisiä). Alussa tunsin samoin, aika äkkiä nekin tunteet haaleni... Ajatukseni on ihan turta ja tuntuu etten tunne mitään paitsi alakuloisuutta.

      • Mulla on

        aivan sama tilanne kuin sulla, kuin omaa tekstiään ois lukenut


    • King Corvax

      Syntisi ovat anteeksiannetut! Mene rauhassa, veli. Ongelmasi on se, että sinä olet uskonut liikaa naisten puheita siitä, miten kiltti pitäisi olla.

      Tajuatko mikä vale tuo on, että miehen "pitää rakastua", "olla rakastunut" ja pitää löytää parisuhde? Olet 24-vuotias vasta!

      Minkä takia sinun pitäisi ihastua johonkin? Anna naisten olla suhun ihastuneita ja pidä heitä siinä ja pidä hauskaa. Niin naisetkin tekevät. Niin sinunkin tyttöystäväsi teki sinulle ja jos kuvittelet että hän siitä kirjoittelee rippituoliin tai miettii iltaisin niin erehdyt. Hän vaan "seuraa sydämensä ääntä" mikä on ookoo.

      Ulkonäkökeskeisyys on täysin ookoo. Jos olet mies, josta 2 naista on yhtäaikaa kiinnostunut ja varmaan useampikin olisi jos olisit yrittänyt, niin sinulla on varaa olla ulkonäkökeskeinen! Naiset tekevät tuota ihan samaa.

      Et sinä ketään käytä hyväksi koska sanoit tuollekin tyttöystävällesi että et lupaa mitään. Jos tyttö kysyy, niin voit olla rehellinen muista naisista. Itse hän on sinun kanssasi etkä sinä häntä pakota tai manipuloi ja rääkkää muuten.

      Ymmärrä myös että et tarvitse naista elämääsi. Opettele olemaan myös yksin. Naisen kanssa et muuta saman katon alle. Kerrot tunteistasi miespuolisille ystävillesi ja opettelet tekemään itse hommasi kotona ja elämässä.

    • fdsfsdfds

      Et tee oikeesti mitään väärää. Suurin osa naisista pelaa ja pyörittää useampaa miestä. Naiset kutsuu sitä vaan "valikoimiseksi" tai "korkeaksi tasoksi" yms asioita, jotka tarkottaa käytännössä samaa.

      Pyöritä vaan niin montaa kuin haluat ja älä turhaan mieti toisten tunteita. Jos joku sinuun "rakastuu" kahdessa viikossa, niin ihan oikein lakaista tuollaisen hölmön pilvilinnat alas. Ei kannata hurahdella tuntemattomiin ihmisiin.

    • Nuori Narsistiko

      Jätä se toinen ja nappaa se hottis. Sehän on täydellinen?
      Kyllä aikuinen nainen kestää, kunhan kerrot hieno tunteisesti.
      Ei elämä ole aina ruusuilla tanssimista ja eiköhän sen jo kaikki tiedosta...

    • akka mikä akka

      Heh heh, jopas täräytit näin vuodenvaihteen kunniaksi.

      Oletko huomannut että rinnat kasvaa?
      Siis ainoastaan toimit kuten naiset, joten ilmeisemmin olet trans-sukupuolinen.

      Hee hee, Hauskaa vuodenvaihdetta vaan...

    • Unohtui ?

      Provojen kirjoittamisen aloittaja unohti mainita ja se nyt kaikkein oleellisin asia tässä olisi ja ainoa tosi juttu.

    • naurettavia kakruja

      Vooi mitä pöljäkkeitä.

      24 v mies hahahahaaa.... sinä et kuule ole miestä nähnytkään pelkkä kakara olet ja samaa kaliperia on ne joita luuelt pyörittäväsi.

      täyspäinen ei viittä minuttia enempää katsele. mitä sinulal on muka antaa jollekkin ?

      typerä luonne ja tyhjät taskut.

    • Et todella ole narsisti (ja narsisti harvemmin tunnistaa itseään). Mutta tunteet ei toimi niin, että niitä saa aikaan yrittämällä - halu tuntea jotain viestii paljon muusta, kun siitä, että se olis aitoa ihastumista / myötätuntoa ja sitäkautta terve parisuhde. Yleensä se halu ihastua johkin on oman sisäisen palapelin korjaamista ja tapa paeta niitä sisäisiä peikkojaan - mikä ei onnistu. Myöskin kysehän on omistautumisesta - myös henkisellä tasolla etkä juurikaan voi omistautua mikäli omaat tunteita toista kohtaan.

    • määmy

      Narsisti ei nää toiminnassaan mitään vikaa. Et siis ole narsisti. Itsekeskeinen kyllä

    • 11+11

      Jos et tunne mitään ketään kohtaan, miksi ihmeessä olet seurustelusuhteessa? Jos uusi suhde ahdistaa, niin ei sitä väkisin kannata suhteeseen alkaa ja yrittää huijata itseään ja kumppaniaan... mä oon ollut yli vuosi sitten viimeksi seurustelusuhteessa, joka ei päättynyt siis kenenkään kolmannen osapuolen takia vaan muista syistä. Olin todella rikki, vaikka suhde olikin ollut aikamoista on/off säätöä. Ei ole mikään muu asia koskaan tuntunut yhtä pahalta. Edelleenkään en todellakaan halua mitään sitoutumista tai tunneperäistä suhdetta kehenkään. En halua että muhun enää koskaan sattuu niin paljon... enkä toisaalta myöskään tunne tarpeelliseksi olla seurustelusuhteessa noin yleisellä tasolla. Seksiä voi harrastaa, ilman että altistaa itseään henkiselle haavoittumiselle. Ei mulla vaan ole mitään kiinnostusta rakastua kehenkään. Tämä on alkanut jo ihan ärsyttää, kun ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, kuten vanhempani eivät näytä tajuavan kovin helposti, miksi mulla ei ole uutta kumppania. Olen ollut pitkään tämän viimeisimmän eron takia aika masentunut. En usko että pääsen koskaan tästä varautuneisuudesta, enkä voisi luottaa kehenkään uuteen ihmiseen niin paljon, kuin mitä parisuhteessa oleminen edellyttää. Inhoan sanaa sinkku, koska siihen mielletään yleensä negatiivinen lataus, ikäänkuin sinkkuus olisi aina huono asia, josta automaattisesti jokainen pyrkii pääsemään eroon, ja jos on sinkku niin voi sitä ressukkaa kun ei ole löytänyt kumppania. Sinkku-sanassa on usein kuin luuserileima, mutta itse en edes yritä etsiä suhdetta, joten siksi se jotenkin suorastaan ärsyttää, kun kumppanin hankkimista tunnutaan pidettävän kaikkien tavoitteena.

    • oeoiekeke

      No pitäisi osata kasvaa myös vähän. Ei aina ne vastoinkäymiset, esim. sun eksän lemppaus, tarkoita sitä että pitää jäädä säälimään itseään ja kuvitella että kaikki siitä eteenpäin ei ikinä onnistuisi. Pitäisi vaan osata hyväksyä että sait siipeesi ja uskaltaa jatkaa rohkeasti eikä vaan juuttua pyörittelemään naisia ja pitämään ''varalla'' jos jotain vastaavaa vaan sattuisi taas.

    • 2aks12

      Tää on trolli, en tiedä minkä sortin trolli, mutta kirjoittaja lienee paljon vanhempi mies....

      Nuori miesnarsisti ei puhuisi ihanista tytöistä... (viittaa vanhempaan mieheen)
      Lopussa vaihtaa tytöt naisiin, joka sekin viittaa keksittyyn profiiliin...
      Edelleen kirjoitusvirhe, "kumpa" viittaa vanhempaan ihmiseen.

      Löisin vetoa, että tää on n.55-65 vuotias vanhempi herrasmies, joka yrittää saada patjaksi jotain lähes pedofilia-ikäistä;)

      Älkää olko noin sinisilmäisiä!!!

      • Niin ja...

        Etenki kirjoituksessa olevat sanat "en" ja "ehkä" viittaa siihen että kirjoittaja onkin oikeasti 60-70 vuotias vanhapiika.


    • toni wirtanen

      Ota valta pois, niiden käsistä
      Jotka kuitenkaan eivät ymmärrä
      Ole ilolla, paha ihminen

      • st1st1

        sarkasmi on taitolaji, älä lue viisautta väärinpäin tai olet idiootti


    • tri empatia

      "En yksinkertaisesti tiedä, mitä tehdä... =,("

      Hyppää kaivoon.

      • kaivokiinni

        Ei tänne saatana enää mahdu tää kaivo on jo täynnä narsisteja


    • JesusChristIsTheLord

      Vain Jeesus voi auttaa sinua. Sisälläsi asuvaa pahaa vastaan et voi omin voimin taistella. Tarvitset Jeesusta.

      • Jeesusssssssssssssss

        Turpa kiinni ,Jumala on herra


    • fdfsdfsd
    • n thgnhgg

      Ihan normaalia tapailla useampaa yhtä aikaa. Niin kauan kuin ei olla keskusteltu sitoumisesta, minäkin olen aina tehnyt niin, samoin kaikki sinkkututtuni. Kuulostaa siltä, että ap luulee itsestään vähän liikoja, kun olettaa murtavansa kaikkien tyttöjen sydämet.

      Aika hassua, että ap luulee pyörittävänsä niitä tyttöjä... Hyvin ne tytötkin voivat treffailla yhtä aikaa useampaa poikaa, mutta eivät tietenkään kerro sitä, jotteivat loukkaa miehistä egoa.Jopa luultavampaa niin päin, tytöt oppivat imartelemaan poikia hyvin varhain ja teeskentelevät usein kiinnostuneempaa, kuin mitä oikeasti ovatkaan. Ihan perusihmissuhdejuonia ne.

      Kukaan ei rakastu ensisilmäyksellä, sitä varten tapaillaan, että katsotaan onko toinen sopiva itselle. Jos ei voi käydä tyttöjen kanssa treffeillä ilman, että on palavasti jo rakastunut, niin jää kyllä yksin loppuelämäkseen.

    • onko teillä jutunjuurtajilla tunti vaiko urakkapalkka

    • Tolkkua uikutukseen
    • wise old man

      En usko, että aloittaja on paha ihminen. Pahoja ihmisiä ei kiinnosta se, että jos he satuttavat toisia. Kuitenki aloittaja selvästi katuu ja kärsii tekojensa takia, eli omaa omantunnon.
      Tää seuraava voi ehkä olla vähän klisei, mutta kuuntele sydäntäs.
      Kuitenkin jokaisen joka ryhtyy seurustelemaan on oltava tietyllä tasolla valmis siihen, että se suhde saattaa päättyä. Joten aloittajan kannattaa tehdä niin kuin itse kokee olevan oikein.

    • päxterin exä!!

      ihan tuli exä mieleen..hän on todellinen narsisti,eikä sellainen ihminen muutu.saatikka paranna tapojaan!!pyörittää edelleen (nyk.siis 33vee jo) monia naisia ja jopa raukka tyhmä joutuu jo syömään kaikenmaailman pillereitä,että saa värkinsä seisomaan.aivan oikein kyllä sille..mutta ihmettelen,mikseikö tajua edes jo oman elämän laatunsa vuoksi hakeutua hoitoon!!
      ja tämä ihminen nauttii,kun saa satuttaa muita!!"onnea"vain hänen uhreilleen,kateeksi ei kyllä käy yhtään!!

    • Siru........

      Narsistit harvoin ajattelevat tekojensa seurauksia tai muiden tunteita. Et siis ole narsisti. Enemmän kuulostat asioita liikaa kelailevalta reppanalta.

      • oiigyf<ihdjkpl

        Narsisti hajoaa joku päivä. Kysykää terapeuteilta!!!


    • minäolenminä+

      Et ole narsisti, sillä tunnet häpeää, pelkoa ja muita tunteita liittyen itseesi ja muihin.
      Olet töppäillyt, muttet ole paha ihminen.

    • ae2rasvasg

      Itse pyörittelen naisia hyvällä omalla tunnolla, koska olen nähnyt mitä naiset tekevät miehilleen sitten kun ollaan vanhuksia, kun ei enää seisokkaan niin sitä onkin nuorempia salaa kylässä ja sängyssä saattaa olla jotain paljon tummempaa tai eksoottisempaa kun me suomalaiset

      sen takia, ilo irti, petetään ja murretaan sydämmiä, heti kun tulee vastaa aito ihminen joka oikeasti avaa sydämmensä niin sitten olen valmis lopettamaan, uskokaa tai älkää, me miehet pystymmy sen jalouden näkemään jos haluamme.

      älä turhaan murehdi, jatka samaan malliin

      ps. itse seurustelen tällä hetkellä 2:n kanssa, toisen kanssa olen vieläpä kihloissa =D

    • ethän sä!!!!!

      jätkähän on kunno ilves! vai sull on paljo naisia! kummiski perus nörtti jolla on teekuppisilmälasit ja kaljamaha, joka ei keksi mitään tekemistä kuin trollata suomi24 ihmisiä! nää vitun ääliötki uskoo ja tulee jauhamaan paskaa tääll. no vitun ihmiset!

    • Kokemusta on

      Kaikki paha itsestä unohtuu kun pahan akan kelkkaan joutuu. Että voit olla huoletta
      kyllä reki vetäjänsä neuvoo !
      Kokemusta on.....

    • Neuvo tämäkin

      Olet kirjoittanut hyvin. Aloita siitä että annat tyttösi (se jonka kanssa seurustelet) lukea tämä ja sitten keskustelette asiasta yhdessä. Varmasti pääsette yhteisymmärrykseen. Silloin molemmat tietää missä mennään.

    • Orpakytsässä

      Leikkaa munas ja ompele ottaas. Muuta afrikkaan norsuksi.

    • Kenelle kostat?

      Tällaisia on Suomi väärällään. On tullut pettymys/pettymyksiä, ja sitä maksetaan nyt muiden kustannuksella. Media suoltaa, että elämä on tissiä, persettä, hauista ja lifestyleä. Itse tätä ollaan kerjätty. Valtaosa silti haluaa sitoutua ja tuntea oikeaa rakkautta oikeassa suhteessa, mutta yllättävän harva pystyy enää sellaiseen. Sitten kun alkaa rapistua hieman, aletaan pohtia, että ei ole kiva viettää vanhuutta yksin, ja että joku sitten ehkä omaishoitajana häärii, jos itse menee huonoon kuntoon...Tässäkin on taustalla pelkkä itsekkyys.

      Nykypäivän puoliso on tuote näyteltäväksi ja omien halujen narsistinen temmellyskenttä. Markkinalogiikka on tunkeutunut joka puolelle entistä tehokkaammin.

      Jos taas ihminen etsii ystävää ja rakastettua, toisen ihmisen sisällä olevaa maailmankaikkeutta, jos hän uskaltaa tulla lähelle, mutta kunnioittaa toisen erillisyyttä, ja jos hän uskaltaa ajatella - vasta silloin on mahdollisuuksia.

      Muuten kyllä, arvon aloittaja: olet maksamassa potut pottuina - viattomalle, ja se on toki narsistista. Silti meissä kaikissa on itsekkyyttä. Kyse on siitä, haluatko elää pinnallisesti vai itsellesi uskollisesti?

    • thej4

      Tapa itses, sitten helpottaa..

    • lequ1

      Uskovainen narsisti on kuitenkin helppo tunnistaa,se toimii omien arvojensa vastasesti,eli siis puhuu yhtä ja tekee toista.
      No...miksei tuo sama pätis toki muihinkin vastaavanlaisiin.

    • psykon uhri

      Narsistit ei paljon pohdiskele, vaan mennä röhveltävät sotkien omat ja varsinkin muiden elämät. Eräällä tuntemellani narsistilla on ihan oma tyyli selsiytyä -raha ja tivis työyhteisö, jonka suojiin hän piiloutuu aina satuttaessaan muita tai itseään. Ensin hän mennä viilettää, antaa munaa miltei alaikäisille pakottaen heidät sexisuhteeseen asemansa perusteella, sitten hän piiloutuu työkumppaeidensa siipien suojaan, ei ole tavattavissa jne., kunnes pöly laskeutuu. Voit lukea hänen edesottamuksistaan miltei päivittäin iltapäivälehdistä. Esim. 51 vuotias pomo käytti naisalaistaan seksuaalisesti ja sai ehdollista. Hän on tehnyt sitä aina ja on nyt 61 vuotias. Oikeat psykopaatit eivät koskaan opi, koska he eivät näe itsesään mitään vikaa, muissa kylläkin -ja jännästi he heijastavat omia vikojaan muiden kautta olettaen , että ne ovat tuon toisen vikoja.

    • ---

      Jos olisit oikea narsisti et itkisi tätä asiaa tällä foorumilla.

    • viisaita neuvoja

      Tapailu ok, seurustelun aloittaminen on eri juttu. Sun pitää ymmärtää että jos seurustelee sanoo muille eioota, nyt seukkaan. Turha hakea sääliä selityksillä.
      Pitkä epätyydyttävä suhde eri asia.

      Narsistilla on empatiakyky joten luultavasti olet sellainen. Mene terapiaan ennen kuin hajoat miljooniksi paloiksi. Selvitä miksi olet narsisti. Pyri muuttumaan ajoissa. Muuten et saa edes perhettä, tartut pulloon ja......

      Yksin on jokaisen tehtävä matka pimeään, et sinne muiden kanssa käydä saa.
      Käytät muita hyväksesi yksinäisyyteesi, huijaat.

      Miten ajattelet miehistä ja naisista? Löytyykö syy omista vanhemmistasi? Onko kaveripiirissäsi pahempi narsisti joka toimii esikuvanasi?

    • shrink

      Voih, voih. Oletko katsonut tv 2:sen yliymmärtämisohjelmia? Lukiessani se tuli mieleen. Voi hellan lettas, kun mulla on vaikeaa, mutta kyllä siellä tv-täti kuuntelee ja sanoo, että sulla on joku takaumatrauma.Itketään yhdessä, ehkä se päikkärin hoitotäti katsoi sua aikanaan rumasti. Kaikki on sen syytä.

    • lone1

      anna mennä vaan,vielä se tosirakkaus sinullekkin tulee jos tullakseen ja voit alkaa vakavaan parisuhteeseen.....anna mennä vaan,pyöritä nii´tä sen kun kerkeet,ota ilo irti elämästä,niin ne naisetkin pyörittää miehiä....

    • evant

      Ihminen kasvaa, kehittyy nimenomaan heijastaessaan itseään suhteessa muihin. Olet nuori sinulla on pitkä taival ihmissuhdeviidakossa ja se vaatii paljon. Ei ymmärrys omaan itseensä ja toisiin tapahdu somia napsauttamalla vaan vaatii aikaa, kokemusta, kanssakäymistä ja pettymystäkin. Oman arvontuntoa ajattele mitä teet itsellesi ja muille. Et ole narsisiti, koska ilmaset tunteitasi, ellet huijaa julkisesti muita...mistäs sen tietää. IHMISTEN KANSSAKÄYMINEN ON KUIN AVARUUS, ÄÄRETÖN JA MUSTA AUKKO...

    • 4.veljenSYSTERI

      Don huonot sanoo sen parhaiten.."luodin kestävää sydäntä ei oo vielä keksitykkään/ turha pelätä on laukausta koska yksinäisyys saman reijän nakertaa.

      Pääset asiassa eteen päin kun oikealla tavalle -et siis toisten kautta, voit tuntea itsesi hyväksi ihmiseksi. Tee jotain sellaista muuta johon ei liity ns. muilta saatua nuoleskeleua vaan koet itse tehneesi sellaista joka mieltä kohottaapi. Tunnen oireet kun lueskelin juttusi. tyhjyys kumisee sisällä ja mikään ei tunnu miltään vaikka ihastelua saa osakseen. Joskus pitää vaan mennä kauas että näkee lähelle. Heitä puhelin jokeen ja lähe vaikka vuori kiipeilemään K2:lle tai tee reissu kirjastoon ja selaa kaikki kirjat joista pidit nuorempana tai maaseutu kierros kotikonnuilla jne jne. Ajatus on siinä että palataan ns. juurille ja sillee. Tiedän ei tää ole mitään raavaan miehen juttua mutt oikeesti vois toimiakkin se ennemmin kuin se et "emmää tollasta akkojen hömppää jne jne...
      Kaikille kriitikoille voit täällä sanoa plääh oikeasti sulla on halua ONNISTUA mutta välineet puuttuu. Sanonpa seuraavaa " jos aina on tehnyt no niin kun on tehnyt ja aina on saanut sitä samaa niin jotta sais jotain muuta ja uutta niin jonkun asian on ratkaisevasti muututtava. Sulla on kanttia mutta olet kanavoinut sen vaan väärin. Etkä ole yksin samaan törmäävät niin naiset kuin äijätkin.

    • niin,elämä on valintoja,sull on hyvä ajatus mailma,älä oikeest loukkaa sitä joka sua rakastaa,pidä toi joka elää sun kanssa,katsoa saa,mut ei pidellä,muita,tai käy niinkö mulle,oman elämäsi voit pilata.älä muiden,ei se auta suaa vaikk tunget pääsi pensaaseen,muistot elää,huomaat ettei sull oo hetken päästä yhtään mitään,näin se menee,se on silloin turha itkeä ,mä tiedän sen,aityo rakkaus on sellasta mitä sä tunnet sitä ihmistä kohtaan mikä on sun luona,tuskin olet mikään häntäheikki,jos mull olis tollanen tyttöystävä ko sull,ni pitäsin siit kiinni kynsin hampainn,katsos mä mokasin,aikas pahasti,siksi olen yksin,,,,elän ilman varjoa,koska sekin vietiin,rankka rasti,,,,,,,,

    • hmmmm2

      Tunnet olevas tunteeton. Heh :-D

    • nainen0973

      Hae itsellesi apua! Sexpon tai Väestöliiton sivuilta löydät vinkkejä.

      Itse tapailin miestä, jolla oli samoja toimintamalleja kuin sinulla. Toisaalta hän lupasi ummet ja lammet, toisaalta epäröi jatkuvasti. Yhdessä ja samassa lauseessa saattoi tulla: muutetaan yhteen, pidän sinusta todella // olen paha, en pysty suhteeseen. Täysin sekaisin koko mies.

      Olin valmis antamaan anteeksi kaiken, muiden (8 kpl) tapailun, huorissa käymisen, satunnaiset panot. Sen verran paljon olin häneen ihastunut. Mutta se ei häntä, eikä ketään miestä, auta. Se on tajuttava itse, muutoksen on lähdettävä itsestä, siihen ei voi kukaan eikä mikään muu auttaa.

      Onneksi lähdin, jätin miehen, vaikka koski todella paljon... Mutta tajusin tulleeni vain totaalisen pelimiehen, valehtelijan, ihastumisen/ rakastumisen tunteeseen/ seksiin riippuvaisen pyörityksen kohteeksi.

      Jos peli olisi ollut reilu alkuaan, olisi tilanne toinen, olisin voinut valita heti miten toimia/ tuntea/ reagoida, mutta kun kaikki selvisi vasta 3 kk jälkeen, kun mies "ei jaksanut enää valehdella", tuntui se käsittämättömältä, märältä rätiltä vasten kasvoja. Miten joku voi olla noin itsekäs? Eikä hän hellittänyt sittenkään, kun sanoin lähteväni pois. Roikkui perässä, "emmekö voisi olla kavereita?". Ei. Pääsin lopulta eroon tyypistä sanottuani hänelle "olet kuvottava". Tuo "ollaan kavereita" olisi ollut hänelle vain anteeksianto, että en ajattele hänestä pahasti.

      No, en koskaan ajatellut, että tällainen tulisi kohdalleni, vaan tuli sittenkin. Jäi todella paska maku suuhun, mutta en ole antanut sen haitata. Tokihan se oli jossain mielen pohjukoissa, että onkohan tämä seuraavakin samanlainen. Sen verran traumoja siitä jäi. Pelkäsin kaikkien olevan samanlaisia paskoja. Niin ei kuitenkaan ole. Nyt onnellisesti naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa! Hänen aloitteestaan.

      Niin. Jos haluat muuttua, älä ruikuta, vaan tee asialle jotain. Sinä itse. Kukaan muu ei voi sitä puolestasi tehdä, eikä sinulle sitä kimmoketta antaa. Se on lähdettävä itsestä, omasta halusta ja aloitteesta. Jos kärsit tilanteestasi, hae apua, sitä on saatavilla. Jos olet tyytyväinen, jatka ihmeessä, käy vaikka huorissa tai harrasta mitä tahansa satunnaissuhteita, mutta älä sekoita niihin muiden ihmisten tunteita. Ja muista käyttää kondomia.

    • otan osaa. tervetuloa aikuisuuteen äläkä sotke muita omaan tunnevammaasi.

    • en jaksa edes sääliä

      Et sinä ole pahoillasi, kunhan kerskailet. Kaltaisesi tapaus osui omalle kohdallenikin kerran, mutta hänelle kävi huono tuuri, sillä olen maltillinen. Olin ajan kuluessa erittäin ihastunut ja mies tiesi sen, kuvitteli takuulla, että se on kaikki, mitä tarvitaan. Mutta minulla oli ollut outo tunne hänestä alusta asti ja tuo tunne oli jatkuvasti vain voimistunut. Sitä hän ei tiennyt. Lopulta hän alkoi puhua (aluksi vältteli henkeen ja vereen vakavia keskusteluja enkä itsekään niitä aloittanut) ja puhui ristiin rastiin, sanoi välittävänsä, mutta ei ole hyväksi minulle ja niin edelleen. Halusi jatkaa kanssani samaan malliin. Minähän lopetin sen siihen paikkaan. Mies vaikutti olevan niin hukassa itsensä kanssa ja mahdollisesti oli katkeroitunut jostakin, mutta minun tehtäväni ei ole ottaa hänen ongelmiaan omiksi ongelmikseni. Löysin jonkin ajan kuluttua hänestä yli päästyäni ihanan normaalin miehen, jonka kanssa ei koskaan ole ollut outoa tai ahdistavaa tunnetta. Keskusteluyhteytemme on myös sellainen kuin terveillä aikuisilla kuuluukin olla.

    • Ihanat Naiset 100€

      100 naisen astumisen kokemuksella ja noin 500 prostituoidun kokemuksella voin kertoa että jätä molemmat ja elä elämää onnellisena ilman tuollaisia riippakiviä. Lähde vaikka Brasiliaan katsomaan tyttöjä ja siellä saa viinan sijasta vetää vähän vahvempaakin. Muista tämä ! Ihanat maksulliset naiset rannalla !

      Muuta ei elämässä tarvitse !!!!!

      Feministit voi mennä vaikka eduskuntaan töihin ja turha kommentoida mun juttuja.

      • vittutääonhyvä"

        repesin xD


    • RYHTiÄ

      Selvästi liikaa luuloja.
      Aivan kun armostasi seurustelisit jonkun kanssa mutta et voi vaan vastustaa kun kauniit naiset vaan kaatuilevat syliisi, yhyy, mitä nyt tekisit. Olet aivan neuvoton kun et pysty olla satuttamatta tyttöä.
      No tässä neuvoni.

      Ota itseäsi niskasta kiinni.
      Älä syytä tästä maailmaa, että tämä kaikki "tapahtuu" sinulle. Sinä teet sen.

      Ole mies ja ole luottamuksen arvoinen, äläkä ruikuta.
      Varmasti naisellasikin olisi mahdollisuuksia olla muiden kanssa.

      Älä pidä naistasi itsestäänselvyytenä !

    • shaibadaiba-90

      No mites teillä menee noin niinkuin ihmisenä....?

    • Better Love
    • jansku-93
    • Hemppa.korhonen

      Muuta täysin koko elämäsi ! Tee se heti ja ryhdy täysin rehelliseksi ihmiseksi, kerron että et tule katumaan sitä päätöstä kun ymmärrät sen tarkoituksen vakavuuden vuosienkin päästä !

    • Kaunis n.v-78 merkki

      Ets sä vielä mikään nasisti ainakaan ton kertomanmukaan oo...mutta jos et tiedä ja osaapäättää millainen nainen elämääsi haluat ja kokeile ja ota mies...

    • Näin

      Etkö rakasta itseäsi
      siitä kaikki lähtee ,kuntoutuminen
      Hyvää Uutta-Vuotta 2013

    • Ei aloittaja ole..

      narsisti,ellet sitte ole lestadiolainen,siinä tapauksessa tietysti oletkin ja pedofiili myös.

    • sandra18

      Olet nuori ja pettynyt pahasti rakkaudessa. Pelko sen toistumisesta saa sinut toimimaan, kuten toimit. Olet myös kauhuissasi, oletko jäämässä tuollaiseksi. Käyttäytymällä hyvin koetat todistaa itsellesi, ettet ole läpeensä paha.
      Itsekritiikkisi on huipputasoa. Et pysty olemaan yksin, koska olet riippuvainen siitä, että joku sinua rakastaa ja että olet hyvä ja hyväksytty, tärkeä edes yhdelle ihmiselle.
      Tulee mieleen, että ettei kyse ole ihmisten hyväksikäytöstä eikä ahneudesta ihmisten suhteen, vaan syvällä olevasta rakkauden vajeesta. Menetit karulla tavalla suuren rakkautesi ja se jättää jäljet pitkäksi, pitkäksi aikaa. Haet laastaria haavoillesi ja pelkäät, että jos rakastut uudelleen, koet saman pettymyksen. Suolejet itseäsi tällä hetkellä käyttäytymällä, kuten käyttäydyt. Mutta ei se tee sinusta vielä narsistia.
      Narsisti ei tunne mielipahaa omasta käyttäytymisestään. Narsisti ei pettymyksen jälkeen masennu, vaan korjaa tilanteen edukseen samantien. Narsisti ei ole huolissaan itsestään, vaikka hyvin saattaa tunnistaa toimivansa itsekkäästi. Narsisti ei piittaa lainkaan muiden tunteista.

      Koeta luottaa itseesi ja iloitse siitä, että kauniit tytöt ihastuvat sinuun edelleen. Ole armelias itsellesi. Sinäkin olet vain ihminen ja teet joskus tekoja, joista seuraa paha mieli jollekulle. Anteeksi voi aina pyytää. Jospa olisit aivan rehellinen ja kertoisit, että pelkäät rakastua, koska olet kokenut pettymyksen. Anna itsellesi aikaa ja katso, riittääkö tyttöjen kärsivällisyys siihen, ettet ryhdy teestekentelemään rakkautta, vaan kuulostelet itseäsi. Mitä enemmän yrität esittää muuta, mitä tunnet oikeasti, sen enemmän kadotat kosketusta aitoihin tunteisiisi ja sen vähemmän niitä enää pystyy kokemaan. Korkeintaan elämä tuntuu tyhjältä ja ihmissuhteet menettävät merkityksensä.

      Toivon kaikkea hyvää sinulle ja olen varma, että jonain päivänä joku ihana tyttö saa sinusta miehen, josta voi olla ylpeä. Harva nuori kaveri osaa analysoida tunne-elämäänsä niin perinpohjaisesti kuin sinä.

      • narsisti mies 24 v

        Koetan siis luottaa itseeseeni ja lupaan että panen kaikkia likkoja perrseeseen.


      • yks bettiina vaa
        narsisti mies 24 v kirjoitti:

        Koetan siis luottaa itseeseeni ja lupaan että panen kaikkia likkoja perrseeseen.

        Paneksä mua kans? oon iha kiimas


    • ....................

      Psykopaatti osaa mielistellä ja tehdä itsestään herkän. Aivan kuin yllä olevassa tarinassa.

      Tunteita ei ole eikä tule koskaan olemaan.

    • etpä juuri eroa

      Naiset on luonnostaan hyväksikäyttäjiä ja narsisteja niin eiköhän ihan tasa-arvon mukaista käyttäytyä itse samalla tavalla. Anna mennä vain.

      • pastori panola

        Rippituolisa hässitään.


    • bsygologi-yhdistys

      Me bsygologit neuvomme sinua että pane niitä ämmiä ensin vitttuuseen ja sen jälkeen persseeseen.
      Se teke mageta.

      • gynegolog-yhdistys

        Me gynegologid oleme samaa mieltä.


    • hmm.

      Kannattaisi keskustella ehkä rehellisesti tunteistaan nyt, eikä viiden vuoden kuluttua. Onko ulkonäkö sitä mitä oikeasti on, sillä ulkonäkö on vain pintaa...

    • Hassutteinipojat..

      nykyteinipizzikzet on huvittavia, on ne zitten miezpuolizia tai ei.. ei niiden vuodatukzille voi kuin nauraa... tai oikeaztaan ne eivät oikein herätä mitään ''tunteita''.. ehkä ne kuvittelee olevanza enzimmäiziä ihmiziä maailmazza.. vaikka me muut ollaan jo kauan zitten been there done thtt ;)

    • Samanlaisia naisissa

      Voi olla, että terapiasta olisi apua sinulle? Ei tuo käytös minusta tavatonta mitenkään ole, ja vastaavia ihmisiä on myös naisissa (esim. minä). Minä myös pidin nuorempana siitä, että miehet rakastuvat kuolettavasti ja sitten saan lempata ne kylmästi. Minkäs teet, nuorena on tyhmä. Olen edelleenkin aika tunnekylmä, mutta olen jättänyt hölmöilyn käytännön elämässä sikseen. Kurjaahan tuossa käytöksessä on, että ne rakastuneet ihmiset on yleensä psyykeltään normaaleja, eivätkä osaa epäillä välttämättä tätä tunnekylmyyttä, jotta voisivat varautua pettymyksiin.

    • mummeli

      niitä kaloja saa mitä pyytää

    • Lillukan varrella

      Harvinaisen pitkästi moni kommentoi. Ajalle toki tyypillistä olla tietoisempi tunnekylmyydestä. Paras kuitenkin yksinkertaisesti helpottaa mielitekojaan harmittomasti kunnes oppii toimimaan inhimillisemmin. Ei silloin omatuntokaan tule turtuneeksi ja tunnistaa paremmin sen ihmisen jonka kanssa elämä sointuu luontevasti.
      Vaikean vaiheen yli kyllä pääsee jos itse tekee ne vaativat ja vaikeat asiat että kans oppii asiasta.

    • määvaann

      sun pitää ehottomasti puhua sille nykyselle säädölles.
      ei tuommonen voi jatkua. kerro mitä oot kokenu tän naisen kanssa jota rakastit tosissas ja hän jätti sinut, masennuit jne..
      sä et pysty sen kokemuksen takia luultavasti rakastamaan ja pelkäät alitajuisesti joutuvasi uudelleen särkymään. silti ihminen tarvitsee toista ihmistä lähelleen.

      sun täytyy ennen kaikkea saada luottamus takasin ihmisiin ja myös ittees :)

      • Katso ikää

        24-v. mies tarvii siis naisia panemiseen. Naiset on ne jotka haluaa "sitoutua".


    • sopiva

      Et voi olla narsisti, koska tiedostat omat ongelmasi ja sen, että teet väärin. Jos olisit narsisti, jatkaisit samaan malliin ja satuttaisit muita ihmisiä ajattelematta muiden tunteita tai mitään seurauksia. Satuttaisit todennäköisesti myös itseäsi samalla. Olet vaan sekaisin omien tunteidesi kanssa. Ihan ensimmäisenä kerrot tapaamillesi naisille, ettet ole valmis uuteen suhteeseen. Jos jatkat samaan malliin monen kanssa pelaamista, todellakin varmasti satutat molempia naisia, koska he ehtivät ihastua ja ehkä jopa rakastua. Satunnaisessa seksissä tai tapailusuhteissa ei ole mitään väärää kunhan sen tekee selväksi molemmille ihan aluksi, ettei tule väärinkäsityksiä. Eron jälkeen jokainen ihminen on varmasti sekaisin, mutta kyllä aika parantaa haavat. Minusta sinun pitäisi ihan aluksi opetella olemaan yksin, koska jokaisen ihmisen pitää sietää sitä aika ajoin. Toista ihmistä ei voi omistaa. Toisen ihmisen tunteilla pelaaminen on silti julmaa. Esim. miksi lähettelet toiselle tytölle viestejä jos olet jo toisen kanssa? Sinun pitäisi päättää kumman kanssa haluat oikeasti olla. Mikset voi aluksi tutustua toiseen ihmiseen kunnolla ja katsoa tuleeko jutusta mitään? Olet vielä nuori, joten elämä on edessä. Mutta yksi asia on varma: Kukaan ei ole täydellinen ja jokaisen täytyy kestää yksinäisyyttä välillä. Kun tunnet itsesi, voit olla onnellinen myös muiden kanssa.

    • lopeta jo

      Minä seurustelin kaltaisesi (joskin vanhemman) "miehen" kanssa kaksi vuotta. Pahinta asiassa oli, että minun tunteeni olivat aitoja ja minulla on myös lapsi joka myös oli kovasti kiintynyt.
      Sitten hän vain yksi yö otti ja pakkasi tavaransa, kun ei kuulemma tiennyt mitä halusi jne. Jätti meidät kuin nallit kalliolle selviytymään, keskellä yötä.

      Aikuiset aina jotenkin pärjää mutta lapselle tuollainen on kohtuutonta käytöstä aikuisen toimesta. Enää en ota riskiä, ja elelemme onnellisina ilman miestä ja varmaan tullaan elämäänkin.

    • Eläämää elänyt mies

      Olen myös harrastanut samantyyppistä toimintaa lähes kymmenen vuotta. 22 vuotiaana aloitin tosissani naisten kanssa touhuamisen, välillä suhteet kesti jopa vuodenkin. Se oli pisin seurustelusuhteeni, yleensä niiden kesto oli jotain vajaat puoli vuotta tai alle, reilusti.

      Minulla meni lujaa jo parikymppisenä, vuositulot pyörivät 88- 120 000 euroa/v. Naisia riitti, osaksi kai siksi kun raha näkyi, niin naisia riitti. Tosin kenellekään mitään en mitään kalliita lahjoja ostanut, koska olen aina ollut tarkka rahasta.

      No, vuodet vierivät ja kolme vuotta sitten löysin rakkaani, ihana, nuori ja erittäin kaunis nainen, joka on vieläpä kiinnostunut yritykseni toiminnasta (palkkalistoillani).

      Kyllä sä sen oman muusasi vielä löydät, toiminnassasi ei ole mitään poikkeavaa, elät kuten kunnon nuorenmiehen pitääkin; keräät kokemuksia, jotta joskus jaksaa asettua aloillesi.

      Unohda tuollaiset narsismi ajatukset, sun muut syyllistämiset. Narsismi on todella vaikea todeta, monessa ihmisessä on niitä piirteitä, mutta se ei tarkoita automaattisesti, että olet naisten huutama narsisti. He käyttävät sanaa mielellään(naistenlehdet pääsyy), vaikka jopa psyykkisen terveydenhuollon ammattilaisillakin on vaikeuksia todeta, kuka on narsisti. Joten se siitä.

      Vain ne syyllistävät, kenellä ei ole ollut mahdollisuutta samantyyliseen toimintaan, syystä tai toisesta.

    • mamma-miisa

      Hei Nuorukainen.
      Et ole ainakaan narsisti. Sinua edellinen juttu on loukannut pahasti, jota nyt paikkailet. Olisi tyttöjen hyvä tietää ettet ole rakastuntut vai pelkäätkö, ettei näihiin tyttöihin sattuu yhtä paljon kun sinuun sattui. Ole rehellinen, niin kyllä se siitä

    • niminerkki.erkki

      Mullaki oli nuorena kossina liki 100 eri tyttöystävää. Nyt olen 36 vuotias enkä ole seurustellut ainakaan kolmeen vuoteen. Ja hyvin menee. En toki pane hanttiin jos se oikea löytyy. Vanhemmiten sitä on vaan aika paljon kriittisempi naisten suhteen.

      • Ei karvanaamoja kiit

        Joo, ja miesten suhteen vaan vahvistuu käsitys, että parempi ilman ;). Nuorena naiset on tyhmiä ja naiiveja ja sietävät mitä tahansa huonoa kohtelua niiltä.


    • exgunther

      Nussit vaan niin , et on muna nilellä koko ajan ja nautit siitä niin pitkään kuin jatkuu, sillä kaikki loppuu aikanaan..

    • grillimestarihelvetistä

      Helvettiin sinut paiskataan viimesona päivänä, eipä tuossa sen ihmeenpää. Sinua grillataan siellä oikein huolella.

    • ohjeita tässä HUOM!

      Kerro sille, jonka kans lupasit seurustella, että olet tapaillut häntä kauniinpaa vielä kahvin merkeissä. Sano tyttökaverille, että hän on kyllä kaunis, mutta uusi tuttavuus on vielä kauniimpi. Niin ja sano sille kauniille, että seurustelet jo, mutta että hän on niin valtavan kaunis, että haluat tapailla häntäkin. Nuo varmaan sysää tilanteet menemään omalla painollaan eteen päin, että pääset siitä alkuperäisestä ongelmasta. Hyvä kun annoin niksit sinulle, että ongelma helpottuu. Nyt voit kiittää ohjeistani?!

    • Messi-Jesse

      Et ole vielä toivoton tapaus. Hakeudu johonkin terapiaan. Pahinta maailmassa on vanha kokenut narsisti.

    • nowyougonnasayno

      Tietenkin on imartelevaa, kun sinuun ihastuu useampi tyyppi kerralla, mutta loppujen lopuksi itse koen sen aika haasteellisena ja taakkana, koska sitten iskee kauhee pulma sanoa jollekin ei. Jospa sun ongelmana ei olekaan narsismi vaan se, että olet liian kiltti. Et oikein osaa sanoa kummallekaan osapuolelle ei, koska koet, että he ovat hyviä ihmisiä ja ovat kiinnostuneet sinusta. Jäi epäselväksi se, että ihastutko vain niihin naisiin, jotka osoittavat kiinnostusta sinua kohtaan? Eli et olisi kiinnostunut heistä oikeasti, jos he eivät olisi ihastuneet sinuun ensimmäisenä.

      Teet myös liian hätiköityjä päätöksiä, joista seuraa sydänsuruja vastakkaiselle sukupuolelle ja sulle päänvaivoja. Jarruttele vähän tahtia ja opettele sanomaan ei houkutuksille ja haluille! Helpommin sanottu kuin tehty. Toisaalta ymmärrän, että haluat olla haluttu, mutta sun pitää vaan osata sanoo itelle ei, vaikka kuinka ihana ihminen olisi. Maailmassa on paljon ihania ja kauniita, suloisia ihimisiä, joihin voi ihastua, mutta on vaan ne harvat, jotka oikeasti sopivat toisilleen ja joihin sitten rakastuu. Äläkä sitoudu kehenkään liian aikaisin, deittaile rauhassa, ota tuntumaa, punnitse ja tee sitten päätöksiä. Toivon sulle,että sun tielle sattuu sellainen nainen, joka tuo sulle itsevarmuutta ja sun ei tarvitse enää murehtia näitä asioita. Onnea ja pakko vielä tähän lisätä, että hiljaa hyvää tulee :)

      Väistämättä valinnoista seuraa seurauksia, mutta itse voit paljolti päättää mitä valintoja elämässäsi teet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe