Hei! Etsimme erilaisia tositarinoita huijatuksi tulleista ihmisistä tulevaan tv-projektiimme. Emme nöyryyttääksemme ketään, vaan auttaakseemme, sekä tuodaksemme tapauksia ilmi ja auttaaksemme myös huijatuksi tulleita tuomalla heille hyvää. Voit ottaa meihin yhteyttä joko anonyymisti tai yhteystietojen kanssa. Kuitenkin niin, että voimme olla sposti yhteydessä kanssasi.
Etsimme tarinoita seuraavilta alueilta:
verkkokauppa/nettihuutokauppa
pyramidihuijaukset
asuntokauppa
Otathan pikaisesti yhteyttä: [email protected]
Kaikki tapaukset käsitellään ehdottomalla luottamuksella.
etsimme tarinoita
larryniilo
2
253
Vastaukset
- juiiij
niinkö
- homonkanssatietämätt
Mitenkäs kun mun vaimo paljjastu kuuden ja puolen avioliittoovuoden jälkeen mieheksi? Sille paskiaiselle oli tehty täydellinen vaihdos leikkaus jja se oli jotenkin saanut muutettua viranomaistietohin sukupuolensa. Oli kiva yllätys kun rupesin ehdottamaan lapsen hakkimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564