Suolletaan uskonto paskaa koulun toimesta ?
Minun käsitys on että lapsia ei saa huijata ja eikä valehdella sellaista mitä ei ole olemassakaan.
Miksi koulun ohjelmassa on yhteiskunta maksullista uskonnon opetusta kun kirkko voisi perustaa omille heikoille ihmisille omat koulunsa..lukekoon siellä niitä peikkosatuja ja ylistäköön jotain mitä ei ole olemassakaan..
Onneksi olen pystynyt kieltämään kaiken propagannan julistamisen lapsiltani ,näin mailma saadaan pelastettua valheelta..
Miksi lapsille
5
179
Vastaukset
- Halko persiiseen
Eihän tuossa mitään.... tuota aivopesua aletaan höpöttämään jo päiväkodissa. Kirkko pitää huolen että saavat käydä vähintään kerran viikossa puhumassa paskaa jopa 2-3 vuotiaille lapsille päiväkodeissa.
Aivopesu alkaa siis Suomessakin jo aivan vauvaiästä lähtien. Pitäisi työntää halko noiden aivopesijöiden perseeseen jos yrittävät lapsillemme puhua uskonnosta.
Eikö nuo muslimit harrasta aivan samaa ja sitten 7-8 vuotiaat lapset juoksevat pitkin kyliä runnäkkökiväärin kanssa huutaen allahia.... hyvä meininki. Lapset kyllä uskoo aivan kaiken kun tarpeeksi puhuu niille paskaa. - 1 + 2
Onneksi nuoret nykyään saavat hyvinkin varhaisessa vaiheessa ihan oikeaakin tietoa ja uskosten yrityksetpurevat yhä heikommin.
On kuitenkin muistettava, että löytyy myös sellaisia joilla on tavallista vaikeampi päätellä mikä on totta ja mikä ei, ja heitäpitää tietenkin suojata aivan erityisesti.
Esimerkiksi steineriläiset ovat erityisen aktiivisia noukkimaan sellaisia, esim. kehitysvammaisia joukkoonsa ja hoitokoteihinsa, koska yhteiskunta tukee näitten hoitoja aika avokätisesti.
Monella vihreällä on tausta steinerilaiskouluissa. - Uskonto turhin aine
Mun mielestä uskonto oli turhin aine peruskoulussa. Hyvä nyt kun on ammattilinjalla niin eka vuosi menossa ja kun katsoo kurssitarjotinta niin uskonnosta ei löydy mitään niin parempi vaan niin
Ymmärrän, että naturalistista tuntuu varmasti turhauttavalta, kun eletään maassa, jossa kristinuskolla on yhä vahva asema. On kuitenkin hyvä muistaa, että ei ole olemassa arvovapaata, objektiivisen neutraalia elämänkatsomusta. Minusta olisi hyvä, jos voisimme hyväksyä aidosti erilaisuutta, niin kristityt, muiden uskontojen kannattajat ja uskonnottomat.
- eiuskonnoille
Minulle on ihan sama mitä jokainen henkilökohtaisesti uskoo. Mutta jos minun verorahoistani kustannetaan uskon satujen opettamista koulussa, niin sitä minun ei tarvitse hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778