Suolletaan uskonto paskaa koulun toimesta ?
Minun käsitys on että lapsia ei saa huijata ja eikä valehdella sellaista mitä ei ole olemassakaan.
Miksi koulun ohjelmassa on yhteiskunta maksullista uskonnon opetusta kun kirkko voisi perustaa omille heikoille ihmisille omat koulunsa..lukekoon siellä niitä peikkosatuja ja ylistäköön jotain mitä ei ole olemassakaan..
Onneksi olen pystynyt kieltämään kaiken propagannan julistamisen lapsiltani ,näin mailma saadaan pelastettua valheelta..
Miksi lapsille
5
232
Vastaukset
- Halko persiiseen
Eihän tuossa mitään.... tuota aivopesua aletaan höpöttämään jo päiväkodissa. Kirkko pitää huolen että saavat käydä vähintään kerran viikossa puhumassa paskaa jopa 2-3 vuotiaille lapsille päiväkodeissa.
Aivopesu alkaa siis Suomessakin jo aivan vauvaiästä lähtien. Pitäisi työntää halko noiden aivopesijöiden perseeseen jos yrittävät lapsillemme puhua uskonnosta.
Eikö nuo muslimit harrasta aivan samaa ja sitten 7-8 vuotiaat lapset juoksevat pitkin kyliä runnäkkökiväärin kanssa huutaen allahia.... hyvä meininki. Lapset kyllä uskoo aivan kaiken kun tarpeeksi puhuu niille paskaa. - 1 + 2
Onneksi nuoret nykyään saavat hyvinkin varhaisessa vaiheessa ihan oikeaakin tietoa ja uskosten yrityksetpurevat yhä heikommin.
On kuitenkin muistettava, että löytyy myös sellaisia joilla on tavallista vaikeampi päätellä mikä on totta ja mikä ei, ja heitäpitää tietenkin suojata aivan erityisesti.
Esimerkiksi steineriläiset ovat erityisen aktiivisia noukkimaan sellaisia, esim. kehitysvammaisia joukkoonsa ja hoitokoteihinsa, koska yhteiskunta tukee näitten hoitoja aika avokätisesti.
Monella vihreällä on tausta steinerilaiskouluissa. - Uskonto turhin aine
Mun mielestä uskonto oli turhin aine peruskoulussa. Hyvä nyt kun on ammattilinjalla niin eka vuosi menossa ja kun katsoo kurssitarjotinta niin uskonnosta ei löydy mitään niin parempi vaan niin
Ymmärrän, että naturalistista tuntuu varmasti turhauttavalta, kun eletään maassa, jossa kristinuskolla on yhä vahva asema. On kuitenkin hyvä muistaa, että ei ole olemassa arvovapaata, objektiivisen neutraalia elämänkatsomusta. Minusta olisi hyvä, jos voisimme hyväksyä aidosti erilaisuutta, niin kristityt, muiden uskontojen kannattajat ja uskonnottomat.
- eiuskonnoille
Minulle on ihan sama mitä jokainen henkilökohtaisesti uskoo. Mutta jos minun verorahoistani kustannetaan uskon satujen opettamista koulussa, niin sitä minun ei tarvitse hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701