Miksi lapsille

NyrkilläNaamaan

Suolletaan uskonto paskaa koulun toimesta ?
Minun käsitys on että lapsia ei saa huijata ja eikä valehdella sellaista mitä ei ole olemassakaan.
Miksi koulun ohjelmassa on yhteiskunta maksullista uskonnon opetusta kun kirkko voisi perustaa omille heikoille ihmisille omat koulunsa..lukekoon siellä niitä peikkosatuja ja ylistäköön jotain mitä ei ole olemassakaan..
Onneksi olen pystynyt kieltämään kaiken propagannan julistamisen lapsiltani ,näin mailma saadaan pelastettua valheelta..

5

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halko persiiseen

Eihän tuossa mitään.... tuota aivopesua aletaan höpöttämään jo päiväkodissa. Kirkko pitää huolen että saavat käydä vähintään kerran viikossa puhumassa paskaa jopa 2-3 vuotiaille lapsille päiväkodeissa.

Aivopesu alkaa siis Suomessakin jo aivan vauvaiästä lähtien. Pitäisi työntää halko noiden aivopesijöiden perseeseen jos yrittävät lapsillemme puhua uskonnosta.

Eikö nuo muslimit harrasta aivan samaa ja sitten 7-8 vuotiaat lapset juoksevat pitkin kyliä runnäkkökiväärin kanssa huutaen allahia.... hyvä meininki. Lapset kyllä uskoo aivan kaiken kun tarpeeksi puhuu niille paskaa.

• 1 + 2

Onneksi nuoret nykyään saavat hyvinkin varhaisessa vaiheessa ihan oikeaakin tietoa ja uskosten yrityksetpurevat yhä heikommin.

On kuitenkin muistettava, että löytyy myös sellaisia joilla on tavallista vaikeampi päätellä mikä on totta ja mikä ei, ja heitäpitää tietenkin suojata aivan erityisesti.

Esimerkiksi steineriläiset ovat erityisen aktiivisia noukkimaan sellaisia, esim. kehitysvammaisia joukkoonsa ja hoitokoteihinsa, koska yhteiskunta tukee näitten hoitoja aika avokätisesti.

Monella vihreällä on tausta steinerilaiskouluissa.

• Uskonto turhin aine

Mun mielestä uskonto oli turhin aine peruskoulussa. Hyvä nyt kun on ammattilinjalla niin eka vuosi menossa ja kun katsoo kurssitarjotinta niin uskonnosta ei löydy mitään niin parempi vaan niin

• Ymmärrän, että naturalistista tuntuu varmasti turhauttavalta, kun eletään maassa, jossa kristinuskolla on yhä vahva asema. On kuitenkin hyvä muistaa, että ei ole olemassa arvovapaata, objektiivisen neutraalia elämänkatsomusta. Minusta olisi hyvä, jos voisimme hyväksyä aidosti erilaisuutta, niin kristityt, muiden uskontojen kannattajat ja uskonnottomat.

• eiuskonnoille

Minulle on ihan sama mitä jokainen henkilökohtaisesti uskoo. Mutta jos minun verorahoistani kustannetaan uskon satujen opettamista koulussa, niin sitä minun ei tarvitse hyväksyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      150
      8156
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      422
      7189
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3693
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      143
      3351
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2854
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2388
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1956
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      30
      1610
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1487
    Aihe