liian lyhyt

12poikafukvh

oon 12vuotias poika ja oon 156cmpitkä.oon meijän luokan lyhyin ja kaikki tytöt ja pojat on saakeli melki pään verran pitkiä.lähes kaikilla pojilla on miehekäs ääni ja mulla vaan vittu helari.olisimpa mäki kehittyneempi.

37

696

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vppoiksas

      siis pään pidempiä sori

    • kiitos nauruista

      hahah :D ''pään verran pitkiä'' x)))))))))))))))))))))

    • soso00

      ite oon 165cm ja oon melkee luokan pisin

    • Hei!
      Pojat kasvavat pituuttaan usein vasta 13 vuoden iässä ja sen jälkeen. Ja usein vasta armeijassakin tulee pituuspyrähdyksiä. Kun nukkuu ja syö kunnolla, niin kasvaa paremmin. :) Ja kaikki kehittyy omassa tahdissaan, ei huolta!

      Terkuin, Outi ja Eija
      NettiSaapas

      • 435awe<ef

        ja tuohon lisäisin vielä että ei kannata tupakkaa ruveta polttamaan jos haluat kasvaa


    • lyhyttänänhykkää

      repikää siit oon tyttö 7lk ja oon 151cm pitkä...

      • lyhyimmän kamu

        meidän luokan lyhyin : 14 v ja 139! normikasvunen harvinaisen lyhyt vaa


      • oon kaikista lyhin

        mä oonki 8lk menos nyt ysille ja oon 151,4cm, et toosi kiva. Ja oon tyttö.

        Mut mun sisko on täysikänen ja se on vaa 150cm


      • lyhyt kun olen

        Ite kans 7lk, painan 44kg ja 152,5cm pitkä. Kyrsiii!!!!


    • hair<3

      Lol oot kyl iha normi !:D Ni miss päin suomea on tollasiii pitkijä heppuja ? Veikkaan et etelässsä :P
      Mää oon 13v tyttö ja oon 154cm, oon siis 7lk ja meijän luokalla on poikia jotka on paaljon lyhempiä ku minä :D jos et tienny, pojilla tulee yleensä kasvu yläasteella :)

    • riippuu mikä pituus

      Ei pituus ratkase jos SE on pitkä.Pikkuveli vain 162 ja naisia riittänyt,kun se on 27.
      Ja tupakka todellakin lyhentää pituutta niin ylä' kuin alapäässäkin.

    • minä vaa

      Itehä oon pia 15v ja silti alle 160cm pitkä. Repikää siit nii! :D

    • rjfejefhvnke

      OOn 11v tyttö ja 143cm .. repikää siit :p

      • zap234

        11v.. herää


    • pätkälikka

      oon 17v tyttö ja alle 160 repikää siitä. ainiin, en kasva enää ollenkaan. Eli et todellakaan oo lyhyt:D

    • Minä

      Bitch please.
      12, v 172, 5 cm

    • että tämmöstä

      kyllä sä vielä herranjumala kasvat! oot hei vast 12w nii tottakai sä kasvat vielä

    • Pesvul

      Itse olin sinuakin lyhempi tuossa iässä ja nyt kahdeksantoista vuotiaana olen pituudeltani 167 cm. Että kyllä sinä vielä varmasti kasvat. Vielä kun on se suurin kasvupyrähdys edessä. Toisaalta olen ikäisiini verrattuna hieman lyhyemmänpuoleinen, mutta mitä olisi maailma ilman niitä hiukan lyhyempiä? Ja poika tosiaan olen.

      • tyttö170cm12w

        oon itekki 12 tyttö tosin. oon 170cm pitkä ja meijän luokan lyhimmät pojat on 120cm. että voi näinkin olla!! oot pitkä ikäsekses. usko vaa! :)


      • se sama ku äskenki
        tyttö170cm12w kirjoitti:

        oon itekki 12 tyttö tosin. oon 170cm pitkä ja meijän luokan lyhimmät pojat on 120cm. että voi näinkin olla!! oot pitkä ikäsekses. usko vaa! :)

        enkä suko et ne sun luokkalaiset on ihan 180 senttiä , jos meinaa päätä pitempii ku sä :D


    • dr no

      Millä paikkakunnalla asut ja missä kaupunginosassa? Vaikutat jotenkin tutulta.

    • 13 vuotias

      Oon 13 vuotias poika ja oon vaan 143 miten voin kasvaa

    • Mikuzi99

      156 cm??? Meidän 7. luokan lyhin on ehkä jotain 145 senttimetrin luokkaa. Loput on siinä 150-155 sentin paikkeilla. Kaikki osa täyttänyt jo 14 vuotta. Eikä kellään ole mitään miehekästä ääntä. Jotkut kehittyy hitaasti, jotkut ei, sille ei voi mitään.
      Älä juo tai polta tms. ja syö terveellisesti niin mikään tuskin on estämässä pituuskasvuasi.

      • nii!

        oon 14 v ja 149 repikää siitä


      • Nettiterkka
        nii! kirjoitti:

        oon 14 v ja 149 repikää siitä

        Tässä on neuvoja miten voi maksimoida mahdollisuudet pituuskasvuun
        http://adf.ly/PI5uC


    • Penkki85

      Jos on lyhyt niin sitku ikää tulee niin kannattaa ruveta käymään salilla, sitte lihasmassa korvaa sitä pituutta ja lyhyempään runkoon sitä lihasta on helpompi takoa

    • pätkä :3

      minä olen hyvin lyhyt ihminen sillä olen 12-13w ja olen 147cm pitkä XDD

    • Pitkä =)

      13v , 178 cm =)

      • pätkä :3

        No joo!! :DD epistä!!


    • Onnellinenpätkä

      itse olen 17v poika ja 168 pitkä ja tällä hetkellä olen onnellisessa parisuhteessa ollut jo kohta vuoden :) tyttöystäväni on 16 :)

    • aina luokan pisin

      Heh, ite oon 14v ja 189 cm. =D Ja vielä taidan kasvaa, iskä on siinä 206 cm paikkeilla.

      • jeejee,,

        Joo oon 15vuotias tyttö ja oon melkein 154cm kasvan luultavammin n.160cm en jää sentään ihan tapiks mutta oon silti aika pätkä:/


      • jeejeejee1
        jeejee,, kirjoitti:

        Joo oon 15vuotias tyttö ja oon melkein 154cm kasvan luultavammin n.160cm en jää sentään ihan tapiks mutta oon silti aika pätkä:/

        Huhhuh mikä kääpiö!


    • tyttö01

      Oon 11v tyttö ja 170 pitkä eli pitkä

    • Nepa

      10v (täytin tänä vuonna) tyttö ,154-155cm ,haluutko multa pituutta. Haluidin olla 10cm lyhyempi.

    • Miukumaukuminäminimuna

      No meitsi o menos 8lk ja oon 156cm... Terkkarin mukaa kasvan viel 1-3cm eli jään alle 160cm, mutta mua ei haittaa koska mielummin oon lyhyt kun 180cm TYTTÖ. :)

    • Pätkäksi syntynyt:(

      Tää on vanha,mutta vastaan silti. Olen 12.w ja 145cm. Arvaa masentaako,kun muut 10-30cm pidempiä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe