Kyllä sait minut aivan ällikälle mielipiteesi kanssa, kun kirjoitit että että jos Isossa Kirjassa mielipiteet muuttuu, niin se on Saatanasta...
En pysty kyllä yhtymään näkökulmaasi ollenkaan.. Onko sinusta sitten luterilaiset saatanasta, kun heilä on lapsikaste? Entä helluntailaisetko ovat saavuttaneet sen "oikean opin"? Eikö muissa seurakunnissa ole uskovia? Minä olen ollut aina sitä mieltä, että meistä kukaan ei voi saavuttaa täällä täydellistä oppia, vaan jokaisella on vain käytössä omat tulkinnat, ja vasta taivaassa meille avautuu koko Raamattu. Mutta ehkä olen väärässä.. Onnittelut, että SINÄ olet saavuttanut sen jo täällä maanpäällä!
En myöskään ymmärrä sitä, että jos ihminen on kuulunut helluntailaisiin ja sitten löytänyt hengellisen kodin ja uskovien yhteyden luterilaisista se olisi Saatanan työtä.. Kun etkö sinä näin tarkoittanut? Minä olen aina ajatellut että Saatana on tullut erottamaan ihmisen Jumalasta..
Meidät pitäisi tuntea keskinäisestä rakkaudesta, eikä siitä että väittelemme kenellä on puhtain oppi! Sillä eikö juuri sitä Saatana halua? Että tuhlaamme koko energiamme sotimiseen, vaikka meidän tulisi rakastaa toisiamme huolimatta siitä olemmeko helluntailaisia vai luterilaisia!!
Olevainen!
3
568
Vastaukset
- Korkein oikeus
se on vanhoillislestadiolaisten "vain me"-meininkiä, jos aletaan opettaa, että
VAIN MEITILLÄ ON ASIAT KOHRALLAAN
ja muut on mettässä.
Turhien kinastelujen vuoksi saattaa lapsi mennä pesuveden mukana.
Kaste- ym. tappelut vievät helposti ajatukset sivuraiteille itse pääasiasta:
"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut."- Hovin vaimo
Piristi uskomattomasti päivää se, että täällä on noin viisaita ihmisiä. Puhut täysin asiaa ja yhdyn siihen! =) Oikein paljon siunausta sinulle ja pidä noin ihanan avarat mielipiteet jatkossakin! =)
- Korkein oikeus
Hovin vaimo kirjoitti:
Piristi uskomattomasti päivää se, että täällä on noin viisaita ihmisiä. Puhut täysin asiaa ja yhdyn siihen! =) Oikein paljon siunausta sinulle ja pidä noin ihanan avarat mielipiteet jatkossakin! =)
Kulkekaamme eteenpäin tätä kapoista tietä käsi kädessä veljen ja sisaren kanssa kohti kirkkauden majoja. Sivuseikat unohtaen ja pääasia kirkkaana mielessä pitäen.
Siunausta vaan teillekin molemmille!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015