tai ainakin kalenteri loppuu ja ennustus siittä napasiirtymää!
Mayat povaa loppua
4
153
Vastaukset
- Noh, asiahan on niin
Niin, no asiahan on niin että meni tutkijat löytämään uuden kalenterin joka jatkuu 70 tuhatta vuotta tulevaisuuteen, eikä tähän mikä loppuu 21.12 ole otettu mukaan karkausvuosia, nii eipä se silti paikkaansa pitäisi
- Muutos havaittu
Mayojen ennustus toteutui.
Mayat eivät ennustaneet mitään maailman loppua, vaan muutosta.
Ettekö ole huomanneet, että suuri muutos on tapahtunut 21.12.2012 jälkeen.
Onko muka sattumaa, että Presidentti alensi palkkaansa huomattavan suuren summan ja tämän jälkeen myös kansan edustajat ovat puhuneet oman palkkansa alentamisesta.
Samoin Ruotissa eräs virkamies sanoi alentavansa palkkaansa Suomen presidentin aloitteen innoittamana.
Tässä on selvä todiste siitä, että 21.12.2012 oli ratkaiseva Mayojen ennustama päivämäärä, joka muuttaa ihmisten henkistä olemusta.
Ei ole sattumaa, että nyt ensimmäistä kertaa koko suomen historian on presidentti alentanut palkkaansa noin suuren summan.
Kansanedustajatkin ovat seuraamassa presidentin linjaa.
Yhtä hyvin kansan edustajat olisiva voineet todeta, että se on presidentin yksityis asia alentaa omaa palkkaansa, mutta emme me palkkaamme tarvitse alentaa, vaikka presidentti niin teki.
Yleensähän kansanedustajat korottavat palkkaansa aina vuoden alussa, mutta tämä on kyllä merkille pantavaa ja osoittaa, että jokin uusi aika on alkanut tästä 21.12.2012 päivämäärästä.- UudetTuulet
Olen myös havainnut muutoksen.
- miisu331
Olen samaa mieltä, uusi aika on alkamassa, muutoksen tuulet tosiaan puhaltavat^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513765Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182807Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6422460Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202107KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar862064Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441761- 221723
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431665Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281486