Matkahuollon ilmoitusviestit väärään numeroon

MitäKummaa

Tiedätkö monessako henkilörekisterissä tietosi ovat ?

Tiedätkö monessako henkilörekisterissä tietosi ovat , ja ovatko sinusta tallennetut tiedot ajan tasalla? Käytetäänkö henklötietojasi väärin?Käytetäänkö poistamaasi puhelin numeroa , joka ei ole enään käytössäsi yhäti henkilö kohtaisten asioidesi käsittelyyn?

Joskus parisen kuukautta sitten odottelin pakettia Matkahuollon välityksellä. Olin antanut lähettäjälle sähköposti osoitteeni , mutta en puhelin-numeroani , vajaa vuosi sitten hankittua uutta salatuksi asetettua, eli ei julkista puhelin numeroani. Olin vaihtanut puhelin operaattoria vajaa vuosi taaksepäin ja edellinenkin numeroni oli edellisen operaattorin kanssa sopimuksessa määritelty ei julkiseksi, eli salatuksi. Puhelin operaattoria vaihtaessani olin samalla vaihtanut numeron , koska se kävi siinä ohessa ilman lisäkustannuksia.

Kysellessäni pakettia , siis parisen kuukautta sitten Matkahuollon virkailija totesi, että saapumis ilmoitus on koetettu lähettää puhelin numeroon joka heiile on annettu? Sitten hän kertoi puhelin numeron johon olivat lähettäneet saapumis viestiä . Jostain syystä heidän tekstiviesti lähetys ei ollut onnistunut?

Silloin kerroin että kyseinen puhelin numero ei ole edes ollut käytössäni enään pitkään aikaan, mistä he numeron ovat saaneet ? MInulle kuuluvan paketin lähetys koodi minulle kuulumattomaan puhelin numeroon teksti viestinä lähetettynä? Kenelle lie mennyt? En ollut puhelin numeroani paketin lähettäjälle antanut. Vaadin minun nimellä merkittyä puhelin numeroa välittömästi poistettavaksi, asiakas palvelija lupasi tehdä niin.

Jatkuu................

2

1157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäKummaa

Jatkuu...........

Nyt parisen kuukautta myöhemmin odottelin jälleen Matkahuollon kautta lähetystä. Sähköposti osoite oli lähettäjälle annettu, en ollut tältä lähettäjältä aikaisemmin mitään tilannut ,enkä uutta puhelin numeroani antanut , joka oli muutenkin salatuksi merkitty puhelin operaattorin kanssa tekemässäni sopimuksessa.
      Poiketessani kaupungilla , ajattelin käydä sähköpostin välityksellä saamallani paketin lähetyskoodilla kyselemässä , olisi lähetys saapunut ,että samalla käynnillä sen mukaani saisin?

Matkahuollon asikaspalvelija totesi että ,ei ole vielä tullut , mutta saan tekstiviestin puhelimeen kun saapuu? Niin mitä? Kyselin että mihin puhelin numeroon ? Jälleen sama vanha numero, jota en edes ollut omistanut enään lähes vuoteen ! Kyselin että miten on mahdollista, eikö sitä olekaan poistettu? Mistä olette sen saaneet? Matkahuollon asiakas palvelija kertoi ,että pakettisi lähettäjä on sen antanut? Minä en ollut antanut lähettäjälle mitään puhelin numeroita.

Otin yhteyttä lähettäjään, siellä kerrottiin että olisin joskus Matkahuollon kautta jotakin jostakin tilannut, ja numeroni on sen tähden Matkahuollon järjestelmässä? Koskaan en ole Matkahuollolle ilmoittanut ja antanut lupaa, että minun henkilö tietojani saisi tallentaa heidän järjestelmiinsä pysyvästi.

Pitääkö Matkahuolto henkiö rekisteriä? Jos ei pidä, mistä moinen porsanreikä väärien henkilö tietojen leviämiseen? En ole ollut tietoinen, asiasta, joten eihän henkilö tietojani ole edes tullut mieleen tarkistaa, ovatko ne ajantasalla vai eikö? Henkilötieto rekisterin pitämisestä on lakisäädökset ja salassa pito velvollisuudet, oletko tietoinen onko jossakin henkilö rekisterissä olevat tietosi ajan tasalla, ja onko ne luvallasi tai ilman lupaasi, tietämättäsi sinne tallennettu?

• Matkahuollon mafia

Kaksi ikävää asiaa 1) puhelinoperasttorit pitävät yllä virheellisiä vanhentuneita tietoja. Olen työnantajana yrittänyt muuttaa esim yrityksemme tietoja ajantasalla ja se on sula mahdottomuus. Vetoavat ain johonkin, johon et itse voi vaikuttaa. Nurerotiedot vain kerääntyy , virheet kumuloituu.
        2) Matkahuollon homma on tosiaan hämäräperäinen järjestelmä. Asiamiehet eivät pääse muuttamaan niitä virheellisiä tietoja. Joudut tekemään hirveän työmäärän, uhkaamaan poliiseilla ja tlikoilla ennenkuin saat muuttumaan, niin ainakin kävi minulle, kun yritin korjata sitä sapimisilmoitusnumeroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      69
      3133
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      67
      2811
    3. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      190
      2461
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      41
      2415
    5. Kyllä sut varmaan

Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun
      Ikävä
      41
      1659
    6. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      19
      1550
    7. Rakastan sua

Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️
      Ikävä
      15
      1496
    8. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      30
      1355
    9. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      66
      1304
    10. iltaa häelle

Hyvää iltaa hänelle naiselle ❤ mieheltä Harmittaa yksi asia
      Ikävä
      17
      1286
    Aihe