olisiko suosituksia mitä laitan muksuille kasvojen suojaamiseksi pakkasella kun tahtovat ulkojäille.
Kasvojen suojaaminen pakkasella
8
231
Vastaukset
- äityli87
Itse käytän sitä Vitalista kun lähdetään ulkoilemaan
- äippä90
minä olen käyttänyt Relaxantin suojageeliä (detria.fi) Ei jää niin rasvainen olo pikkusten poskiin kuin vaseliinistä.
- kerran paleltunut
Poika palellutti korvalehdet viime talvena ulkojäillä. Nyt otettu käyttöön Relaxant ihon suojageeli. (www.detria.fi.)
- mailanomistava
Joo kyllä olisi ;)
Osta prismasta semmoin putkihuivi :) - kokemusta on
kypärämyssy kypärän alle!! paras on Tutan myssy, jos löytää semmoisen, et mahtuu vähän isommallekin, mut myös mootorikelkka/moottoripyörävarusteistä löytyy hyviä myssyjä..jotkut suojaa vaikka nenänpäänkin, eikä jää, kuin silmät näkyviin
- Taaperoja
Relaxant ihogeeliin vaihdoin kun sain leikkipuistossa vinkin. Vielä on ainakin säästytty paleltumilta. Löytyy ainakin nettikaupasta relaxant.fi
- Pää pillussa etsii kuopi
Ne muksut saa vaan turpaansa jos näyttäytyy jossain vitun kypärämyssyssä. Jääkiekkoiliat kestää kyllä! Lopettakaa nyt toi vitun paapominen!!! Jos pitää miettiä että paleltuuko sen piltin naama nyt, niin on menty perse edellä puuhun. Kauhistuttaa ja vituttaa ihan vitusti tän maan tulevaisuus!! Nyt vittu vielä mietitään miksi kaikki mammanpojat ei kestä käydä armeijaa.
- pera 91
Ootko p*ska.pentu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264