Onko mukava kun puhelinmyyjä soittaa!!

upside

Mitä mieltä sinä olet kun puhelinmyyjä soittaa kesken kaiken ja kysyy onko sinulla hetki aikaa?
1, Hypit riemusta että joku soittaa minulle?
ja sen kunniaksi ostat häneltä lehden =).
2,Kuuntelet hetken, ja sanot ettet ole kiinnostunut kyseisestä julkaisusta?
3,Lyöt niinsanotusti luurin korvaan?
Ja jos olet tänne asti jaksanut tätä lukea, ja vaivautunut vastaamaan niin kiitos sinulle =)
Itse toimin puhelimyyjän soittaessa, että kuuntelen hetken, ja jos lehti ei kiinnosta sanon sen heti myyjälle.

6

775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoneesi

mä alan selittää niille kaikkee omaa.. kertoilen esim. mitä julkkiksii oon nähny, tai alan "myydä" sille jotain.... :DDDDD

• -Minttu-

Toi sun oma tyylis puhua myyjäle, on aivan saman lainen kun mulla!

Onneksi jotkut myyjät luovuttuvat helpolla, eikä tarvi puolta tuntia sanoa vaan: ei kiitos tällä kertaa.=)

• känni

Mä esitän kännistä. Ei ne kauaa jaksa kun kerta toisen jälkeen kysyn: "ai että kuka siellä olikaan, lähdetkö mukaan dokaa, ai et? Kuka siellä siis on? Miksi et lähde juomaan?"

:)

• äitikö?

...yks lehtikauppias soittaan meijän kotipuhelimeen muutama vuosi sitte. 50-vuotias isukkini vastas puhelimeen...jotain...ja tämä lehtimyyjätär pyysi saada puhelimeen vanhempia.
      Iskä siis tiesi et puhelimen päässä oli lehtikauppias, joten vastasi ystävällisesti, ettei vanhemmat oo kotona.

• keke

Itse yleensä kuuntelen hetken ja sanon että en nyt tilaa mitään. Useimmiten he uskovat kerrasta mutta onpa ne jotkut jääneet jankuttamaankin.
      Joskus on sattunut olemaan niin mukava soittaja että on tullut rupateltua vähän kaikenlaista ja pitkään.

• lehtiostaja

entäs tilaatko ikinä mitään lehteä? tai vaivaudutko edes kuuntelemaan, millainen tarjous on kyseessä?

itse tilaan hyvin useinkin, koska puhelinmyyjillä on yleensä tosi halpoja tarjouksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe