Naisten ei kannata olettaa että tietävät/tuntevat vastakkaista sukupuolta millään tavalla, yhtälailla toisinpäin. Ei meidän mietsenkään pidä olettaa mitään. Me sukupuolet olemme täysin eri lajeja!
Olen jo yli 20v jouluisin saanut "lahjana" rakkaalta äidiltäni sekä vaatteita että kotiinn liittyvää tavaraa (esim verhoja), joita joko inhoan tai hymähdän nähdessäni.
Äidit, vaimot, tyttöystävät ja muut naiset, älkää missään nimessä ostako MIEHELLE yhtään mitään vaatteisiin tai kodin sisustamiseen liittyvää! Koskaan.
Naisten maku on meille miehille täysin vieras.
Jos me ostamme verhot, emme todennäköisesti valitse TULPPAANI kuvioisia verhoja. Jos me tarvitsemme uuden paidan, luultavasti valintamme ei ole sama kuin naisella.
Vuosia vittuuntuneena tuijottelemani tulppaani-verhot, jotka äitini joskus osti, lähtivät juuri pesuun. Lopullisesti.
Rakkaan äitini minulle joulu/synttäri-lahjoina ostamat paidat ja housut ovat komerossa keränneet vain pölyä.
Älkää hemmetissä naiset ostako miehelle yhtään mitään vaatteisiin tai sisutamiseen liittyvää !!!!!!!!!!!
Teknologiaan liittyvästä tavarasta tykkäämme, eikä tarvi edes kallista olla. Luultavasti puhun useimpien sällien puolesta tässä.
Mutta verhot, vaatteet yms unohtakaa PYYDÄN !!!!
Kirotut joululahjat !!!
masalla
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607