Oululaisten määrättyjen ihmisten valehtelu koulutuksestaan Facebookissa ihmetyttää minua suuresti. Eräskin henkilö, joka kävi huonolla menestyksellä peruskoulun, ei lukiota.Yritti laiskana kaljanjuojana yhtä ja toista ja sitten ajautui hieman toisarvoiseen Kelan antamaan koulutukseen. Jotenkin meni läpi, mutta ei oppinut juurikaan mitään. Luin kuitenkin Facebookista hänen maininnan koulutuksestaaan ja ei se paikkaansa pitänyt. Oli maininnut käyneensä korkeakoulun. Kontinkankaan työpaja ei ole korkeakoulu. Samoin hänen läheisen vaimo oli merkinnyt käyneensä Oulun yliopiston, vaikka ei sitä ole käynyt. kielitaidottomana hän ei pystynyt peruskoulua kunnolla käymään . Ulkomaalaisille takoitetun kurssin kylläkin kävi. En ymmärrä, miksi pitää valehdella .????????
Onko Facebookissa valehtelu elämäniloa joillekkin
Joillekkin on
1
99
Vastaukset
- erikoko
Feisbuukissa ihmiset kertovat elämästään lähinnä hyvät asiat muutenkin. Siellä saa liian ruusuisen kuvan toisten elämästä. Valehtelu naamakirjassa on helppoa. Harva jos kukaan tietää totuuden.
Armeijassa oli tyyppi joka valehteli koko ajan. Puolitutuille ja tuntemattomille voi kusettaa mitä tahansa. Semmosta se elämä on.
Mitä se sua haittaa, kun joku valehtelee koulutuksestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643