Ateistit

ei enää lestakaan...

Miksi ateistit on niin paljon sivistyneempiä,mukavampia,rehellisempiä ja moraalisempia ku uskovaiset?
olen huomannut että uskovaiset ne vaan h...uoraa ja ryyppää ja haukkuu muita moraalittomiksi.

15

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y65y56y6y65

Uskonnollisuus korreloi negatiivisesti koulutustason ja älykkyyden kanssa.

• ei enää lestakaan

joo,minä olen toki pettyny uskovaisiin,ne on monet pahoja,narsistisia ja ilkeitä ihmisiä,mutta raamatulla voi toki tarvittaessa lyödä ja jeesusta voi hyväksikäyttää.

• joopa joo

Tätäkin palstaa lukiessa näkee kyllä niin erilaisia ateisteja, että turha niitä on yhtään nippuun pistää niin hyvässä kuin huonossakaan...

Nimim. Olen ihku, koska olen agnostikko (vai miten se nyt oli)

:D

• Esko o
      • do diin..

vieläkun hartaat hihhilit itsekkin tuon sisäistäisi niin hyvä olis.

• 234werf

Mitä merkitystä raamatun loruilla pitäisi kenellekään olla? Maalaisjärki ja viime kädessä lakikirja ovat paljon tarpeellisemmat.

• Niistä eroista

Ei ne erot suuren suuria ole. Ihminen joka ei hallitse elämäänsä voi tarvita auktoriteetin, joka käskee ja jolle voi kätevästi ulkoistaa vastuun. Ajatus paranormaalista oliosta on siitä kätevä, että se kulkee aina mukana ja muuttuu ihmisen muuttuessa läpi elämän.

• Vapaampi ajattelija

Miksi ateistit on niin paljon

sivistyneempiä
      -Millä määrittelet sivistyneen?

mukavampia
      -Minusta ei ainakaan ole mukavaa, kun ateistit käyttävät tuhansia ja tuhansia tuntia teistien trollaamiseen.

rehellisempiä
      -Millä perusteella? Ateismissa valehtelemisessa ei ole mitään väärää?

moraalisempia
      -Ateismissa ei ole minkään asteen objektiivisen moraalin lähdettä. Esimerkiksi ateismissa raiskaamisessa, homojen lyömisessä tai lasten kiduttamisessa ei ole mitään väärää. Saattaa kuulostaa rajulta, mutta itse en ole nähnyt minkäänlaisia argumentteja, että objektiiviset moraalit ovat olemassa ateistisessa näkökulmassa. Jopa ateistien palvoma Richard Dawkins myönsy kyseisen asian.

ku uskovaiset?
      -Käyhän aluksi nuo koulut. Toisin sanoen opettele kirjoittamaan.

olen huomannut että uskovaiset ne vaan h...uoraa ja ryyppää ja haukkuu muita moraalittomiksi.
      -Itse olen huomannut, että kummatkin ateistit ja teistit käyttäytyvät lapsellisesti. Hävettää ajatella, että tuollaista käytöstä on olemassa.

• K.R.S.

''moraalisempia
        -Ateismissa ei ole minkään asteen objektiivisen moraalin lähdettä. Esimerkiksi ateismissa raiskaamisessa, homojen lyömisessä tai lasten kiduttamisessa ei ole mitään väärää. Saattaa kuulostaa rajulta, mutta itse en ole nähnyt minkäänlaisia argumentteja, että objektiiviset moraalit ovat olemassa ateistisessa näkökulmassa. Jopa ateistien palvoma Richard Dawkins myönsy kyseisen asian.''
        Kerro minkä asteen moraalinen lähde löytyy teismistä. Mikä on objektiivinen moraali?

• jeejeejesse

"Miksi ateistit on niin paljon
        sivistyneempiä
        -Millä määrittelet sivistyneen?"

Määritelmä: omaksuttu tieto ja henkinen kehittyneisyys (ei ole sama kuin hengellinen). Kumpikin on vastoin teistien oppia jossa molemmat jätetään vanhojen kirjoitusten varaan.

"mukavampia"

Kyse ei ole trollaamisesta jos tosiasiat nostetaan esille.

"rehellisempiä
        -Millä perusteella? Ateismissa valehtelemisessa ei ole mitään väärää?"

Kritiikin esittäminen ei ole valehtelemista, mutta oman näkökulman esittäminen ainoana oikeana on.

"moraalisempia
        -Ateismissa ei ole minkään asteen objektiivisen moraalin lähdettä."

Jos sana empatia ei ole tuttu kaltaisellesi sosiopaatille, niin se tarkoittaa: myötätuntoisesti eläytymistä. Ihmiset tuntevat luontaisesti myötätuntoa toisiaan kohtaan, se ei edellytä paranormaalia oliota.

• > Ateismissa ei ole minkään asteen objektiivisen moraalin
        > lähdettä. Esimerkiksi ateismissa raiskaamisessa,
        > homojen lyömisessä tai lasten kiduttamisessa ei
        > ole mitään väärää.

Miksi tämän väkivaltaisen fantasian ylläpitäminen on uskiksille niin tärkeää?

• ei enää lestakaan...
      aloitti
      >>>Miksi ateistit on niin paljon sivistyneempiä,mukavampia,rehellisempiä ja moraalisempia ku uskovaiset?

• Esko o

>> Nämä palstalla loisivat hurupäät sensijaan toimittavat vapaaehtoisen potkusäkin virkaa ja mikäs siinä.

Tarkoitatko ateistien vastustajia? Sinäkö se potkit?
      Tämä ketju on kyllä hyvin tyhmää ateisteiltakin, mutta paljastaa hyvin sitä tyhmyyttä.
      Kirjoitelkaa vaan pojat, on mielenkiintoista nähdä ateistien luonnetta.

• 23reg

Kirjoitellaan. Välillä vain tuottaa kovia vaikeuksia ja joskus jopa tahattomia ylilyöntejä vajota sinunkaltaistesi tasolle.

• sääliksi käy

itelle nämä kristitty jutut maistuu vaan niin hevonpaskalle. Tuntuu ikävälle ajatella että siellä bible belt alueella USA:ssa kuoluissa koitetaan eri tieteen aloja korvata sillä uskonnolla ja että jotkut ihmiset saa elää koko elämänsä pelossa siitä että ne muka joutuisi johonkin helvettiin. Sitten tullaan vielä oville kolkuttelemaan ja käytetään perkeleesti resursseja kaikkeen kristitty shittiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe