13,25 cm on totta

Anneli1980

olen tehnyt tutkimuksia tässä pikkujoulujen aikaan ja olen vertaillut tuloksia tyttökavereiden kanssa, ja täytyy sanoa että totta on mainittu 13,25 cm.
lyhyin oli 11cm, ja pisin oli 14,5 cm. loput oli tuolta väliltä. yli 15 cm ei ole mahdollista. joka muuta väittää puhuu omiaan.
Nimimerkki Asus on fiksu kaveri.

48

1369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emilia511

Niinhän se on, Eurooppalaisen miehen kyrpä on reilut 13 cm. Minä väittäisin tuon asian tietäväni... kokemuksesta.

• PitkäJussi

Vai niin on, onkos paljonkin "ännää" ?

• Emilia511
        PitkäJussi kirjoitti:

Vai niin on, onkos paljonkin "ännää" ?

Muutama sata.

• Asus ihan ite

Heh, kiitos kiitos pojankossit :)

• Teija-75

kyllä olen samaa mieltä että ihanan fiksu ja karismaattinen mies kirjoittaa asus nimimerkillä. Oikein tässä alkaa naarastiikeri kehräämään gurnauu!! ;)

• Asus ihan ite :)

Hahh hah, Teppo nyt lopettaa :)

• Ffyincdtik

Puhutaanko tuossa löysänä vai kova?

• Löysien peniksien

mitoista ap puhuu!

• Tom- boy of Finland
        Löysien peniksien kirjoitti:

mitoista ap puhuu!

Ikävä kyllä jäykän.

• ...

Löysänäpä tietenkin...ja alakoululaisten...

• Hakkaa tattiisi

Äss sus sitten kysyy itseltään ja myös vastaa itselleen, voi vittu mikä apina..Äsyksen ihan oma ketju..

• Asus ihan ite

Eipä ole asuksen ketju. On täss muutakin elämää.
        Kohta lähtään isomman pojan kans kuusen hakuun. Mites teillä?
        Meneekö Joulukin mittaillessa?

• Asus on mytomani
        Asus ihan ite kirjoitti:

Eipä ole asuksen ketju. On täss muutakin elämää.
        Kohta lähtään isomman pojan kans kuusen hakuun. Mites teillä?
        Meneekö Joulukin mittaillessa?

Olet sinä Asus sairas! Vittu kehut itseäsi naisena täällä, mene hoitoon!!
        Yksikään palstanlukijoista ei tosiaankaan sinua arvosta, luulitko tosissa ettäö menisi läpi?

• Mieheni penis
      • Asus ihan ite

Joo ihan varmaan...H-X laittaa nykyisin aijjaan kautta kuvia :)

• Asus ihan ite kirjoitti:

Joo ihan varmaan...H-X laittaa nykyisin aijjaan kautta kuvia :)

Joo. Kaksi kertaa olen laittanut, mutta yhtään kullinkuvaa en ole laittanut. Ainoastaan asiallisia tutkimuskuvia ja aprillipilaa...

Asus on vainoharhainen ja harhainen muutenkin, jos luulee kikkeliään keskikokoisen ylärajoilla olevaksi 17-senttiseksi.

• 3465eyrhfdhfdh

Miehelläsi on kyllä tosi iso!

• cindy4

mistä mitattuna yli 15 cm ei ole mahdollinen?? juuresta kärkeen , 17cm, mittanauha on muuten aika väärässä

• -tar

Jos mittaa kullin alta keulaan, niin saa kaksi senttiä lisää verrattuna päältä mitattuun mittaan.

• lololo2

Jos se sun mittanauha päättyy siihen 15 ni ei oo mahollista tietää piemmälle, mut sori vaan mulla on yli 16 cm ja senverran montakertaa mittailut et turha jauhaa paskaa. Ja sitä paitsi jossain maissa miesten penisten keskikoko oli vähän päälle 17 et revi siitä :D:D

• 65uyjfjgfj

Koreassa joudutaan pärjäilemään keskim. 9-senttisellä, Afrikan tietyissa valtiossa mitta onkin keskimäärin jo melkein 18 cm. Järkyttävän iso ero siis eri mantereiden välillä.

• ...

Onkos anneli käynyt jossain alakoulun hyyssissä tekemässä mittauksia?hyi hyi puuma annelia,meinaan vaan ei kait niitä tommosia mittoja muualta löytyne....Poikkeuksena tietenkin eräs pohjoisen mies joka tälläkin palstalla joskus on naisena esiintynyt..nimeltä mainitsematta..

• John Smith

Jos voisin koittaa tota nii sit voisin ehk sanoo.

• uteliasaatu866

Asus tehny ite tän palstan:DDDDDDDDDD

• ...

Asus se esiintyy taas naisena...nyt Annelina

• Hankkikaa elämä..

H-X esiintyy nyt henkilönä joka väittää asuksen tehneen joko ketjun. Kohta asus esiintyy ja taas H-X. On tämä sairas paikka. Pari vitin pelleä täällä temmeltää eri nikeillä!

• vitsi vitsi..
        Hankkikaa elämä.. kirjoitti:

H-X esiintyy nyt henkilönä joka väittää asuksen tehneen joko ketjun. Kohta asus esiintyy ja taas H-X. On tämä sairas paikka. Pari vitin pelleä täällä temmeltää eri nikeillä!

Nykyään melko sairaatkin potilaat lähetetään jo avohoitoon. Lyödään vaan reseptit käteen, jotta voi hakea säkillisen nappeja apteekista. Sitä itse tärkeintä, eli terapiaa ei ole yhteiskunnalla varaa tarjota. Onneksi on tällaisia palstoja, jossa mt-potilaat voivat ottaa vähän kontaktia toisiinsa ja näin terapoida toisiaan. Ja me aavistuksen terveemmät yksilöt voidaan nauraa seuraten sivusta tätä showta!

• vitsi vitsi.. kirjoitti:

Nykyään melko sairaatkin potilaat lähetetään jo avohoitoon. Lyödään vaan reseptit käteen, jotta voi hakea säkillisen nappeja apteekista. Sitä itse tärkeintä, eli terapiaa ei ole yhteiskunnalla varaa tarjota. Onneksi on tällaisia palstoja, jossa mt-potilaat voivat ottaa vähän kontaktia toisiinsa ja näin terapoida toisiaan. Ja me aavistuksen terveemmät yksilöt voidaan nauraa seuraten sivusta tätä showta!

Kyllä osa meistä potilaistakin nauraa ihan huolella:D

Varoitan kuitenkin, että seura tekee kalltaisekseen ja kohta sinäkin tiedät, mikä ero on sinisillä ja punaisilla napeilla. (sininen jäykistää liian rentoja paikkoja ja punaisen toimintaa en vielä tunne)

Kyllä tässä ketjussa on paljon Asuksen käsialaa, mutta kuten niin useasti on todettu, sehän on vain hyvä asia. Ilman huumoria maailma olisi kuiva paikka. Nyt se huumori revitään kullien minimaalisista mitoista, mutta tärkeintä on, että edes jostain.

• Joulumieltä
        h-x kirjoitti:

Kyllä osa meistä potilaistakin nauraa ihan huolella:D

Varoitan kuitenkin, että seura tekee kalltaisekseen ja kohta sinäkin tiedät, mikä ero on sinisillä ja punaisilla napeilla. (sininen jäykistää liian rentoja paikkoja ja punaisen toimintaa en vielä tunne)

Kyllä tässä ketjussa on paljon Asuksen käsialaa, mutta kuten niin useasti on todettu, sehän on vain hyvä asia. Ilman huumoria maailma olisi kuiva paikka. Nyt se huumori revitään kullien minimaalisista mitoista, mutta tärkeintä on, että edes jostain.

Tyhjästä on paha nyhjäistä, mutta kyllä sekin näyttää täällä onnistuvan. Viitaten siis noihin minimaalisiin mittoihin.

Siniset napit onkin jo tuttuja (kuten myös keltaiset), mutta täytyy mahdollisesti noita punaisiakin vielä kokeilla joskus :D

• Varoittakaa ensiks!

Laittakaa varoitus kun seuraavan kerran linkitätte kikkelin kuvia. Äiti tuli just huoneeseen kun klikkasin auki. :(

Tyttö 15v

• Pyydä sinä äitiäs varoittamaan myös "kielletty alle 18v" sivuilla käymisestä:)
        Eikö äitisi ollut ennen kikkeliä nähnyt? On sulla ujo isi:D

• 13,25 levos

Mikä siinä on että uimahallis tuo lepomitta tuntuu aivan normaalilta , seisokissa toki 21,5 , se voisi ehkä jo aiheuttaa hämmennystä ;)

• Panomies-

Mulla on 13.25 levossa. Seisokissa 14.5cm.

• Paras paskanjauhaja
        Panomies- kirjoitti:

Mulla on 13.25 levossa. Seisokissa 14.5cm.

Mulla on 14,5cm levossa, mutta kun nahat kirii, niin 13,25cm...

• Paras paskanjauhaja kirjoitti:

Mulla on 14,5cm levossa, mutta kun nahat kirii, niin 13,25cm...

Tunnettu tosiasiahan on se, että jos jonkun esineen tai objektin täyttää äärimmilleen, niin se yllättäen pienenee... Minuahan se ei pitkäaikaisena palstan lukijana enää yllätä.

13,25cm on varmaan totta elämän jossain vaiheessa, ellei elämä pääty ennen murrosiän kasvupyrähdystä.

• Sukankuivattaja
        h-x kirjoitti:

Tunnettu tosiasiahan on se, että jos jonkun esineen tai objektin täyttää äärimmilleen, niin se yllättäen pienenee... Minuahan se ei pitkäaikaisena palstan lukijana enää yllätä.

13,25cm on varmaan totta elämän jossain vaiheessa, ellei elämä pääty ennen murrosiän kasvupyrähdystä.

Periaatteessa ei ihme vaikka kutistuu tai pysyy samana.
        Miettikää vaikka pyykkinarulla kuivuvaa märkää villasukkaa: roikkuessaan on iso, pitkä, mutta kun nostaa pystyyn, niin kutistuu.

• Sukankuivattaja kirjoitti:

Periaatteessa ei ihme vaikka kutistuu tai pysyy samana.
        Miettikää vaikka pyykkinarulla kuivuvaa märkää villasukkaa: roikkuessaan on iso, pitkä, mutta kun nostaa pystyyn, niin kutistuu.

Entäs jos sinne sukkaan työntää raappahousut? Kyllä se suurenee vaikka kuinka sitä kääntelee...

Olis joskus kiva nähdä kikkeli, joka pienenee erektoituessaan. Onko kukaan nähnyt?

• Omakohtainen kokemus
        h-x kirjoitti:

Entäs jos sinne sukkaan työntää raappahousut? Kyllä se suurenee vaikka kuinka sitä kääntelee...

Olis joskus kiva nähdä kikkeli, joka pienenee erektoituessaan. Onko kukaan nähnyt?

Oon nähny. Mulla on 12cm eressä ja löysänä 13.5.

• Omakohtainen kokemus kirjoitti:

Oon nähny. Mulla on 12cm eressä ja löysänä 13.5.

Voisiko sanoa, että sulla on yhteensä 25,5cm?

Aivan yhtä uskottava juttu sekin olis;)

Ai niin. Nyt kun noita piiperoita on näkyvissä, niin laita sinäkin se sirkuksen partaiseen naiseen verrattava ihme palstalle. Uskoisin, että moni muukin haluaisi nähdä, miten kikuli pienenee, kun se saa verta.

• asuksen fyysikkokamu
        h-x kirjoitti:

Kyllä se niin on, että kalu pienenee kun se saa verta. Kullin erektoituminen ei noudata tavallisia fysiikan lakeja, vaan siihen huomattavasti monimutkaisempaa fysiikkaa, mm. kvanttimekaniikkaa. Tavan pulliaiset eivät vaan asiaa pysty käsittelemään, mutta onneksi heidän joukossaan on kuitenkin joitakuita (mm. Asus), jotka tajuavat jo hiukan asian päälle.

• asuksen fyysikkokamu kirjoitti:

Kyllä se niin on, että kalu pienenee kun se saa verta. Kullin erektoituminen ei noudata tavallisia fysiikan lakeja, vaan siihen huomattavasti monimutkaisempaa fysiikkaa, mm. kvanttimekaniikkaa. Tavan pulliaiset eivät vaan asiaa pysty käsittelemään, mutta onneksi heidän joukossaan on kuitenkin joitakuita (mm. Asus), jotka tajuavat jo hiukan asian päälle.

Tuossa ehkä luonto on ajatellut, että kalun pienentyessä kiihotuksessa, se on helpompi työntää mustaan aukkoon. Tai minkä väriseen vaan.

Onneksi Stephen Hawkinin kollegat pitävät meitä normipulliaisia ajan tasalla näissä pullistusasioissa.

• mä oon oikees!
        h-x kirjoitti:

Tuossa ehkä luonto on ajatellut, että kalun pienentyessä kiihotuksessa, se on helpompi työntää mustaan aukkoon. Tai minkä väriseen vaan.

Onneksi Stephen Hawkinin kollegat pitävät meitä normipulliaisia ajan tasalla näissä pullistusasioissa.

Yli 14 cm on jo murhaqulli ja sitä naarasta kun ei ole tarkoitus murhata, vaan saattaa tiineeksi. Senpä takia jopa 20 cm lepokulli pienenee 13,52 cm mittaan erektiossa, jotta se jotenkuten mahtuu sinne pímppiin.

Entisinä aikoina ei ollut aikaa esileikeille tahi hieroa pímppiä märäksi. Se oma pili oli saatava mahdollisimman äkkiä pímppiin ja lastit oli ammuttava ennekuin sapelihammastiikeri oli hyökkimässä niskaan. Tuolloin pieni 9 cm kalu oli paras ja nykyinen keskiarvo 13,52 cm oli jo liian iso nopeille touhuille. Muistakaa, että vain 1% kaluista on yli 16 cm, se yks tutkimuskin sanos niin!!!

• mä oon oikees! kirjoitti:

Yli 14 cm on jo murhaqulli ja sitä naarasta kun ei ole tarkoitus murhata, vaan saattaa tiineeksi. Senpä takia jopa 20 cm lepokulli pienenee 13,52 cm mittaan erektiossa, jotta se jotenkuten mahtuu sinne pímppiin.

Entisinä aikoina ei ollut aikaa esileikeille tahi hieroa pímppiä märäksi. Se oma pili oli saatava mahdollisimman äkkiä pímppiin ja lastit oli ammuttava ennekuin sapelihammastiikeri oli hyökkimässä niskaan. Tuolloin pieni 9 cm kalu oli paras ja nykyinen keskiarvo 13,52 cm oli jo liian iso nopeille touhuille. Muistakaa, että vain 1% kaluista on yli 16 cm, se yks tutkimuskin sanos niin!!!

Tähän ei ole mitään lisättävää...

• 28cm posahti mitaksi
        h-x kirjoitti:

Voisiko sanoa, että sulla on yhteensä 25,5cm?

Aivan yhtä uskottava juttu sekin olis;)

Ai niin. Nyt kun noita piiperoita on näkyvissä, niin laita sinäkin se sirkuksen partaiseen naiseen verrattava ihme palstalle. Uskoisin, että moni muukin haluaisi nähdä, miten kikuli pienenee, kun se saa verta.

Ei vittu...niinkö se täällä kuuluu ilmoittaa, että lepomitta jäykkä-koko? No se selittääkin kaiken. Mulla on 28cm!!

• Kfdhkllf
        h-x kirjoitti:

Tähän ei ole mitään lisättävää...

20cm nyt ei wittuun mahdu edes. Oki kyse hei ihmismitoista eikä hevosista..

• jjksöfskjfslö
        Kfdhkllf kirjoitti:

20cm nyt ei wittuun mahdu edes. Oki kyse hei ihmismitoista eikä hevosista..

Juurikin näin, asus! Oot mahtava

• Vähän epäilen Annelin tutkimuksia. Olet etsinyt tyttökavereidesi kanssa liian komeita miehiä. Ja silloin mulkku on harvoin riittävän iso. Tingi vähän ulkoisista vaatimuksista ja keskity aisan kokoon. Se on kuitenkin loppupeleissä tärkeintä. Niin miehelle kuin naiselle.

Itse olen ainakin päättänyt etten nussi enää ikinä ketään pienellä mulkullani. Ex-avovaimonikin moitti komistustani "madoksi" kun löysi uuden, nuoremman ja isompiaseisemman miehen.

Eli siunausta kaikille isomulkkuisille miehille. Ja hyvää Uutta vuotta!

• Temmi13.8cm

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe