Romanisaarnaajia?

jaska mäkinen

Tunnetteko ketään romanitaustaisia saarnaajia? Onko heitä paljon, koska romaneita kuitenkin näkyy paljon helluntaiseurakunnissa. Entäs mielipiteitä romanien muusiikista

13

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mergius

On näitä "välillä uskossa välillä ei" romaanisaarnaajia aika paljon. Käydään raviradalla tappamassa pari heppua pikaistuksissaan, kadutaan ja aletaan saarnaajaksi ja sitten kaikki onkin OK. Sitä se on. Pidän heitä kovin epäluotetavina ja oikeastaan kunnon luottamusasioissa en ole tavannut kuin yhden romanin (Väinö Lindberg, Turku) vaikka raitteja olenkin tallannut hieman. Ehkä heidän ja heidän perheensä hyökkäävällä ja joskus sivistymättömällä esiintymistavallakin on osuutta asiaan.

• Anonyymi

Niin menevät tukholma suomi väliä välillä Suomessa asutaan välillä tukholma

• Tiedän yhden

Feija Friman. Osa musiikista on hyvää, osa ei. Enimmäkseen
      heidän musiikkinsa on iskelmätyylistä, kuin hengellistä.

• Mun isäni kertoi eräästä joka oli selvinnyt jostain suuresta vankilatulipalosta 50-luvun lopulla, oli liekkien keskellä luvannut että jos selviää tästä, antaa elämänsä Herralle, ja antoikin sitten. Kuulemma kiersi vankiloita kymmeniä vuosia, muutti nimensä.

Tietääkö joku tapauksen?

• Näin on!!!

Tunnen monia romani saarnaajia. Eivätkä ole mitään haihattelijoita vaan todella uskossaan vahvoja Herran Sanan julistajia. En käy nimeämään ketään! Romanien musiikki on yleensä aijka mollivoittoista. Ja jos erirellään, niin kyllä kaikki musiikki on ranssillista. Rytmistähän sen tietää. Ei siinä ole erortusta romanimusiikin ja muun musiikin suhteen!

• Exw

Ai hän joka jätti sen toisen romani miehen sinne köilijön vankilaan
      Pelasti itsensä ja jätti toisetpalaavan vankilaan
      Vangit eivät hänestä kyllä hyvää puhu
      Kulkee sellistä selkiin ja puhuu toisten henk kohtasi asioita sellistä selkiin

• Exw

Ja onhan se ihan hyvä saarnata kirkon sisällä ja huudella Halleluja amen
      Kun nuo koti asiat on rempallaan eikä niistä ottolapsista oteta vastuuta loppuun asti, kun enste on piiloteltu lapsia monet vuodet niitten omilta sukulaisilta häpeisit feija .mutta minä muistan kun lupasit ottaa vastuun muista feija että elä unohda vaikka lapsen isä on kuollut niin veli elää, ja nyt olet minulle vastuussa kyllä nenä lyhenee sulta muista kun vielä saat saarnata feija niin koodi sana on TOTUUS, SINÄ ET OLE OLLUT SEN GAJI N REHELLINEN MUISTA KUN TULEN KÄYMÄÄN NIIN OLET MINUlle VASTUUSSA SIITÄ MITÄ OLET SAANUT AIKAAN
      KANNATTAA VEIJA TARKKAAN HARKITA MITÄ SANOT KUN MINUT TAPAAT
      NIIN JA KANNATTAA SAARNATA HARKITUSTI

• hoisiee

Viljo Tamminen muistaakseni evankelioi Kajaanissa.

• konikauppias

Veijo Palmgren Alajärvellä.

• evankelioi

Vilho Algren Oulusta.

• woewoe

Kuka idiootti on aloittanut ainakin 7 kyseenalaista romaniketjua, jotka haiskahtavat rasismille?

• mikkelinmies7

Feija Grönfors Kiuruvesi

• Anonyymi

En ole rasisti, ja vielä osittain verinenkin. Eräs täällä kommentoi hienosti sukulaisistaan, piä se pääs, ja tee niinku tehtäväksi on annettu. Romani on romani, arvostetaan ja kunnioitetaan, uskossaan vahva. Manne on manne vaikka voissa paistaisi, ei saa sympatiaa. Vantaan kennostoon. Feija, katto likkas perään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4444
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3762
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2571
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1725
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1547
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1329
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1273
    Aihe