99% nykytuotteista on tahallaan huonoa.

helvetti on kylmä

Miksi tehdään helpostihajoavia puhelimia, tietokoneita, autoja tms?

Miksi ruoka sisältää teollisuusmyrkkyjä eikä meille kerrota kuin E koodi?

Kaikki sen takia koska suuret yritykset ja teollisuus hyötyvät huonosta laadusta.
jos puhelimet yms kojeeet hajoilisi eihän niitä kukaan ostaisi uudestaan?

Mites autokaupan kävisi jos auto kestäisi 70 vuotta? olisi ihan mahdollista nykyään.

Mites öljybisneksen kävisi, kun autot kulkevatkin sähköllä? ja jos sähkö tuotettaisiin aurinkovoimasta? Ja jos kaiklla olisi oma aurinko kenno? Tai kaikki jopa osaisivat tehdä sen itse? ei ole mitenkään mahdotonta.

rahatakous on itseään ruokkiva oravanpyörä joka ei johda mihinkään. ainostaan kuluttaa maapallon resursseja ja orjuuttaa ihmisiä.

Koulujen opetus on kaavailtu sen mukaan miten teollisuus sen sanelee. ja ne sanelee sen nykyään niin että kaikki tekisivät mukisematta töitä ja eläisivät rahan illussiossa. oikeasti ihmisen pitäisi pystyä matkustamaan ympäri maailmaa millä tahansa rakentamallaan kulkuneuvolla mutta nykyään et saa tehdä mitään polkuppyörää vaikeampaa itse. tai jos teet niin saat ajaa vain yksityisellä alueella vaikka se olisi turvallisempi kuin panssarivaunu. raha ja byrokratia jarruttaa ihmisten kehitystä niin kovasti että suurin osa keksinnöistä jää toteuttamatta sen takia koska on niin vaikeaa aloittaa projekti. RAHALLISISTA SYISTÄ.

olisimme kaikki miljonäärejä jos kukaan ei olisi koskaan keksinyt rahaa.

2

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta turiset. Yksikään suomalainen tuote muutamaa peruselintarviketta lukuunottamatta ei ole kunnollista vaan tahallaan tehtyä valmista kaatopaikkaroskaa, jota myydään väärillä väittämillä ja mielikuvilla. Silmien avaamiseksi kannattaa lukea seuraava uutinen kommentteineen ja katsoa filmi, josta Pohjois-Korean propagandaosuuden saa itsekukin suodattaa pois: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=6&id=6242
      Filmi on seitsenosainen ja todella pitkä, kuvat huonoja ainakin siksi, että ne on pakattu liikaa ja tapahtumat vaihtuvat niin nopeasti että tällainen hidasjärkinen joutuu pysäyttelemmän filmiä yhtenään. Kannattaa silti katsoa, ehdottomasti, ennenkuin kaikki sensuroidaan Suomessa. Yhtään valhetta en tuosta löytänyt, löysitkö sinä?
      Olisiko jo aika herätä?

      • kartellijippo

        -- kysymyksessä on kansainvälinen kartelli laki , -- esim. kodinelektroniikka koneet kuten tulostin , saa toimia vain 18000 A4 kpl ,sitten mikrosiru sulkee konee - osta uusi -- viittaan tv ohjelmaan tässä joku päivä sitten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe