oon ihan innoissani kun näen latex tai nahka housut tai puvun. Onko muita?
latex fetissi
13
5351
Vastaukset
- -ISO-Jorma-
Huolissasi...Et todellakaan ole yksin taipumuksesi kanssa...Noin 100%:a miehistä on kaltaisiasi,vaikka eivät sitä tietenkään myönnä:)
- xXxLOVExXx
Täysin samat voisin sanoa, olen aivan myyty kun vastaan kävelee nahka/pvc hame/housut tai jotain sen tyylistä...
- RuBBeR
Täälä on yksi kumifetissi.Kumi on ihana materiaali,niin päällä kuin ulkonäöllisestikin..Se korostaa vartalon muotoja,kiiltäessään näyttää "märältä" ja se tekee siitä jotenkin NIIIIN kiihottavan!!..
Omistan nipun latex/kumi-fetissifilmejä,joitakin asuja:housuja,paidan,sukat,hameita,pitkät hanskat ja lisää on tottakai ostettava aina kun saa ylimääräistä rahaa..* erittäin ihana harrastus*
Suomalaiset naiset (miksei miehetkin) voisivat olla avoimempia ja ulkoilla rohkeasti ihanissa latex-asuissaan,mieluummin kuin tyhmästi kahisevissa vaaleanvihreissä Rukan tuulipuvuissaan..PÖH!!Todella tylsän näköisiä pukuja kadut täynnä!!
Kaikki rohkeat..juuri SINÄ..Laitahn nyt ne kaapissa olevat reisiä puristavat latexhousut jalkaan niin lähdetään ulkoilemaan..Hmm??
Allekirjoittanut oli tänään kaupassa kumipaita päällä..(lyhythihainen,erittäin tiukka..onneksi vetoketjullinen) ja musta tietenkin! Nam...pari kaupan asiakasta hieman katseli silmät kiiluen kun naristen kävelin ohi kylmäkaappien kohdalla..Heh..Meitsi hymyillen jatkoin matkaa kassalle...- jonesy6
mulla on myös useita kumi/latex asuja, sukkia, body,maski ja käsineet sekä housuja.materiaali on mielettömän ihanan tuntuista, ulkona sateessa kävelyä ei ehkä voita kuin toisen kumihmisen kanssa leikkiminen!
- Anonyymi
Kirjoitit kauansitten jo asiaa. Vähintään kerran viikossa täytyy saada taianomaista kumicatsuitin antamaa piinaavaa nautintoa. Kumiasu orjuus miten ihanaa se onkaan....
- siinä
tilantees lyödä vaikka pääni seinään jos siitä olis jotain apua
- Rubbe
kumivaatteitani, mutta kyllä net siellä tavallisten vaatteiden alla narisee!
- Kumifettari
Minä taasen rohkaisin mieleni kesällä ja pistäydyin kaupungilla täysin kumiin pukeutuneena. En tietenkään kotikaupungissa.
- Anonyymi
Kumifettari kirjoitti:
Minä taasen rohkaisin mieleni kesällä ja pistäydyin kaupungilla täysin kumiin pukeutuneena. En tietenkään kotikaupungissa.
Mahdoit olla pölvästi oloinen. Fetissit on epänormaalia ilmiöitä ihmisessä
- Anonyymi
Nyt sitten kirjoitan sen mitä tekisi mieli tehdä: hankkia latex housut tai vastaavat ja sitten vetää useamman päivän umpi kännit, olen 49 vuotias mies .
- Anonyymi
Myönnän
Terveisin sinkku mies 49 vuotias. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/J2g5E6
- Anonyymi
Miltä tuntuu päästää pissat tahallaan latex housuun
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776