Onkos kellään vinkkiä kuka voisi aurata mökkitien Sääksjärvellä, apaut 300 m tienpätkä?
Varmaan siellä on traktoeia joka nurkalla mutta ku ei tunne ketään...
Lumenauraus
4
239
Vastaukset
- John 5
Varmaan lähin maajussi? Sääksjärvikin on aika pitkä kylä, joten ei kannata ihan toisesta päästä lumitöihin ajattaa.
Sellanen joka auraa teitä lähettyvillä muutenkin, lienee edullinen ja nopea.
Jos et muuta keksi, paa vaikka tonne sähköpostia: http://www.saaksjarvi.fi/
Yleensä tietävät kylän asioista jotain kertoa...- Jeep sport
Luit ajatukseni :)
Läji-jussille laitoin viestin että jos maksia vastaan tökkäis myös mökkitien puhtaaksi, ei tökännyt, en tiä miks on vaippa vinossa :\
Myös kylätoimikunnan 2: lle heebolle laitoin mailia, toinen vastas ettei tiä mistään mitään ja asunut vuoden jo ihan muualla, toinne ei vastannut mitään :)
Sivut vissiin päivittämättä...
Mutta kiitos anyway, mä koitan keksiä jotakin.
- Jeep sport
No niin nyt alkoi löytyä auramiehiä, eli case closed.
- öhlroos
Harmi, olisin mielelläni aurannut tiesi parista tonnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242