Miten win:XP asennetaan uudestaan..? Olisiko jotain vinkkejä ym..tietoa. En ole asentanut käyttistä koskaan ennen uudestaan, mutta nyt se olisi tarpeen!!
Eli mitä teen??
Apua!!
Kiitos jos joku viittii vastata SELKEESTI!!!
Miten xp-uudelleen asennus??
7
1356
Vastaukset
- yölentäjä
Iske asennusromppu koneeseen ja toimi ohjelman ohjeiden mukaan...siinä yksinkertaisuudessaan ohjeet.
Valittavanasi on joko korjaus tai uusi asennus, jolloin kovo formatoidaan ennen asennusta..sekin tapahtuu ihan itekseen.
Mutta asennuksen jälkeen vasta ongelmat alkaa, jottei sulla oo käyttiksen päivitykset cd:llä
Virushyökkäys alkaa VÄLITTÖMÄSTI avattuasi netin, vaikka sulla ois virusvahti asennettuna.
Et nimittäin ehi saamaan päivityksiä kun virusvahti hakkaa koko ajan- heikki
Mitä jos valitsee vaan sen korjauksen mitä voi sillä tehä..?? pitääkö kaikki laitteet ottaa asennuksun ajaksi pois?(tulostin web-box..ym)
- Öötti
heikki kirjoitti:
Mitä jos valitsee vaan sen korjauksen mitä voi sillä tehä..?? pitääkö kaikki laitteet ottaa asennuksun ajaksi pois?(tulostin web-box..ym)
Ota kaikki ylimääräiset irti ja asenna ne korjauksen jälkeen.
Korjauksessa Windows asennetaan uudelleen, mutta kaikki aiemmat tiedostot säilyvät mikäli et valitse levyn alustamista. Siis musiikit, kuvat, videot, ym.
Uudelleen joudut lataamaan kaikki tärkeät päivitykset Updatesta, samoin virusohjelman ja Web-Box:n sun muut. - etkö tiedä
Ei ala ongelmat kun haet ilmaisen suojauspäivitys CD-rompun ja asennat ne päivitykset ennen nettiyhetyden avaamista.
http://www.tietoturvaopas.fi/windowsupdatecd.html
- Erkki
Erkistä tullut Heikki vai Heikistä Erkki?
- Heikki
Se on mun kaveri jota pyysyn laittaa sinne sen kyssärin...ja.....:D
- Siiru
Sulle on varmaa tullut ostettaessa ohjekirja jossa asennus kuvaillaan selkeästi. Mulla ainkain tuli Fujutsu Siemensin kirja mukana.
CD-asennuslevyke vaan koneeseen ja kirjan ohjeiden mukaan toimimaan. Samat ohjeet ovat kyllä rompulla.
Mulla on valmiina aina palomuuriohjelma levylle kopioituna, että sen saa heti asennettua ennen nettiin menoa. Virustorjunta päälle heti ennen nettiyhteyttä. Päivitykset sujuvat sitten turvallisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee683072Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251940Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2581498Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.931486Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2561162Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki251059Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin761014- 97978