Eli jos painaa n. 60kg niin monta kertaa viikossa yli metrisella shetulla menis esim maastos, ei mtn esteilyjä tai sillee, ihan vaan sellane perus maastolenkki. Eli testaisin jokaista askellajia! ja jos on hyvä lihaksinen poni.
Monta kertaa viikossa ratsastusta?
2
124
Vastaukset
- katherine__
jos olisi minun shettis kyseessä, en päästäisi noin painavaa selkään missään vaiheessa, en edes kevyelle maastokävelylle. minusta shettiksillä painoraja on 50kg.
JOs nyt on ihan pakko ponilla päästä ratsastamaan (en kyllä keksi yhtään hyvää syytä miksi olisi pakko) niin ehkä kerran kuukaudessa voi olla kohtuullinen määrä. - kyseliä
hei!
olen 36 kg painava tytsy voinko vielä ratsastaa 5 vuotiaalla shetlannin ponillani shetu on noin 95 cm pitka ja se on tosi lihaksikas. olen noin 137cm pitkä ja ratsastan ponillani noin 4 kertaa viikossa 1 vapaapäivä ja loput ajo päiviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131479Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861084Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82051056Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.78691Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632