on syksy kaunista aikaa siinä on ikuista taikaa sen luoja aikaan saikaan minä uskon ikuisuuteen ja aikaan siitä kuuluu kiitos jumalalle tai kuten me itsekukukin sen käsitämme.on ihanaa elää kun on aikaa.ajatus täältä äijälästä.
elämän kertani
erkki21
2
170
Vastaukset
- erkki21
minne menit. minne menit minne kuljit mun rakkauteni silmät suljit en ollut rikas köyhä kulkija vain mutta olit mulle rakas jäin sua kaipaamaan etkö ollut onnenneni vielä kuljin hiljaa kylä tiellä mietin mielessäni ja itkin etkö ollut onneni vielä kuljin hiljaa kylätiellä pitkin mietin mielessä ja itkin ei onni kulje aina yhtä matkaa yksin sitä täytyy joskus jatkaa .mietin mietin .erkki kautto 41390 äijälä puh on 0452069156 kunhan vain kirjoittelen näitä vaatimattomia runojani ja mietin...missä rakkaani on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437