Onko kukaan nähnyt näin vastuuttomasti ja surkeasti lumitöitä hoidettavan?T.siven auraa suuret lumimassat risteyksen penkereisiin,eikä risteykseen saapuvalla ole mahdollisuuksia nähdä muita autoilijoita lumimassan vuoksi,vaan joutuu tuurin kaupalla ajamaan liikenteen sekaan näkemättä muuta liikennettä.näin ainakin kuussillankuja/kuussillantien risteys hoidettu vantaalla toistumiseen,vaikka asukkaat itse lapioineet usein näkyvyyttä turvakseen!!! prk!
T.siven Vantaa.lumitöiden vastuu itä vantaan aluueella!
sotanorsujn69
4
577
Vastaukset
- T.Siven suolakuski
Tätä sivenin suolakuskia et nää kuin aamuisin 5.30-6.00 välisenä aikana levittelemässä suolaa kulomäentien ympäristöön. Se voitelee rekolantienkin kun ei huvita aurata.
- Suolapellen poika
Mistä se johtuu että suolaavat omakotitaloaluetta halkovat tiet kulomäessä mutta päätiet ovat suolaamatta. Saako siitä paremmat tuntiliksat vai asuuko suolapellejä alueella ?
- Exauraaja
Voisko olla niin että on eri taho joka hoitaa päätiet ja alemman tieverkoston?
- Tukossa ollaan!
Ei ei, vantaalaiset ovat valveunutta kansanosaa ja tietää, että Hankkija hoitaa hommansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512