Näin Länsi-Autossa LTZ:n, jossa oli navigaattori, keyless entry ja kokonahkapenkit. Tällähän joskus pohdittiin niiden saatavuutta.
LTZ + lisävarusteet
11
355
Vastaukset
- LTZ.
Kaikki kolme ovat Saksassa myynnissä olevia varusteita ja ne myyjä kertoi olevan saatavissa Suomeen. Voisivat lisätä hinnastoon.
- ransto
Olisipa 14-15 tonnin väliraha niin ostaisin heti sen pois kuleksimasta.
- sittis75
ransto kirjoitti:
Olisipa 14-15 tonnin väliraha niin ostaisin heti sen pois kuleksimasta.
mä oottelen ltz plussaani vielä navigaattoriin Suomen karttoja, mukana tuli vain Saksan kartat :D...muuten ei valittamista.
- rtopri
sittis75 kirjoitti:
mä oottelen ltz plussaani vielä navigaattoriin Suomen karttoja, mukana tuli vain Saksan kartat :D...muuten ei valittamista.
Moi. Meille pitäisi tulla muutaman viikon päästä Cruze navilla. Onko sinulla jotain tietoa Suomen karttojen tulosta?
- ooppeliksi
sittis75 kirjoitti:
Eikö siinä ole Navi 600, sama laite kuin Opeleissa?
- LTZ.
Ohjekirjassa puhutaan Navi 600:sta. Siihen saa Skandinavian kartat suoraan täältä:
http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/GBP/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=iQEKCghBGUcAAAE4uAlmCaPk&ShowAllProducts=YES
Ei tietysti asiakkaan pidä niistä maksaa mitään.- 12+8
Vaatiiko se muuta kuin Pohjoismaiden karttamuistikortin? Puhuuko navi suomea vai vaatiiko navi uuden softan?
- Jukka 01
12+8 kirjoitti:
Vaatiiko se muuta kuin Pohjoismaiden karttamuistikortin? Puhuuko navi suomea vai vaatiiko navi uuden softan?
Automyyjän mukaan pelkkä muistikortti piti vaihtaa.
- 2.0d_SW_aut
Me emme ottaneet autoa Navilla aivan tarkoituksella . Piakkoinhan pitäisi tulla sovellus jolla voi käyttää älypuhelimen karttoja navikointiin.
BringGo
http://www.chevrolet.fi/koe-chevrolet/chevrolet-mylink/yksityiskohta.html- werwert
Mainio toiminta kun tulee! Olen plussan kanssa jo niin tottunut avaimettomuuteen ja bluetoothiin, etten vaihtaisi niitä pois. Avaimet ja kännykkä pysyy taskussa koko ajan koska navia vartenkaan ei tarvitse kännykkää ottaa taskusta.
Kerro sitten navikokemuksia kun softa on valmis. - Jukka 01
werwert kirjoitti:
Mainio toiminta kun tulee! Olen plussan kanssa jo niin tottunut avaimettomuuteen ja bluetoothiin, etten vaihtaisi niitä pois. Avaimet ja kännykkä pysyy taskussa koko ajan koska navia vartenkaan ei tarvitse kännykkää ottaa taskusta.
Kerro sitten navikokemuksia kun softa on valmis.On muuten tosi. Mylinkin saa halvimmalla launch packissa ja launch packin ja LTZ plussan välissä on hintaeroa kuitenkin monta tonnia. Siinä välissä on sitten perusmallinen LTZ.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45831
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684