Näin Länsi-Autossa LTZ:n, jossa oli navigaattori, keyless entry ja kokonahkapenkit. Tällähän joskus pohdittiin niiden saatavuutta.
LTZ + lisävarusteet
11
382
Vastaukset
- LTZ.
Kaikki kolme ovat Saksassa myynnissä olevia varusteita ja ne myyjä kertoi olevan saatavissa Suomeen. Voisivat lisätä hinnastoon.
- ransto
Olisipa 14-15 tonnin väliraha niin ostaisin heti sen pois kuleksimasta.
- sittis75
ransto kirjoitti:
Olisipa 14-15 tonnin väliraha niin ostaisin heti sen pois kuleksimasta.
mä oottelen ltz plussaani vielä navigaattoriin Suomen karttoja, mukana tuli vain Saksan kartat :D...muuten ei valittamista.
- rtopri
sittis75 kirjoitti:
mä oottelen ltz plussaani vielä navigaattoriin Suomen karttoja, mukana tuli vain Saksan kartat :D...muuten ei valittamista.
Moi. Meille pitäisi tulla muutaman viikon päästä Cruze navilla. Onko sinulla jotain tietoa Suomen karttojen tulosta?
- ooppeliksi
sittis75 kirjoitti:
Eikö siinä ole Navi 600, sama laite kuin Opeleissa?
- LTZ.
Ohjekirjassa puhutaan Navi 600:sta. Siihen saa Skandinavian kartat suoraan täältä:
http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/GBP/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogCategoryID=iQEKCghBGUcAAAE4uAlmCaPk&ShowAllProducts=YES
Ei tietysti asiakkaan pidä niistä maksaa mitään.- 12+8
Vaatiiko se muuta kuin Pohjoismaiden karttamuistikortin? Puhuuko navi suomea vai vaatiiko navi uuden softan?
- Jukka 01
12+8 kirjoitti:
Vaatiiko se muuta kuin Pohjoismaiden karttamuistikortin? Puhuuko navi suomea vai vaatiiko navi uuden softan?
Automyyjän mukaan pelkkä muistikortti piti vaihtaa.
- 2.0d_SW_aut
Me emme ottaneet autoa Navilla aivan tarkoituksella . Piakkoinhan pitäisi tulla sovellus jolla voi käyttää älypuhelimen karttoja navikointiin.
BringGo
http://www.chevrolet.fi/koe-chevrolet/chevrolet-mylink/yksityiskohta.html- werwert
Mainio toiminta kun tulee! Olen plussan kanssa jo niin tottunut avaimettomuuteen ja bluetoothiin, etten vaihtaisi niitä pois. Avaimet ja kännykkä pysyy taskussa koko ajan koska navia vartenkaan ei tarvitse kännykkää ottaa taskusta.
Kerro sitten navikokemuksia kun softa on valmis. - Jukka 01
werwert kirjoitti:
Mainio toiminta kun tulee! Olen plussan kanssa jo niin tottunut avaimettomuuteen ja bluetoothiin, etten vaihtaisi niitä pois. Avaimet ja kännykkä pysyy taskussa koko ajan koska navia vartenkaan ei tarvitse kännykkää ottaa taskusta.
Kerro sitten navikokemuksia kun softa on valmis.On muuten tosi. Mylinkin saa halvimmalla launch packissa ja launch packin ja LTZ plussan välissä on hintaeroa kuitenkin monta tonnia. Siinä välissä on sitten perusmallinen LTZ.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1444802- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401668Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213