Mun bf seurustelee idiootin kans. Se kyseinen idiootti on muo vuotta vanhempi poika. Se huutelee käytävillä, et se aikoo tappaa mut. Opettajat vain naureskelee.
Se jopa vainoaa muo vapaa-ajalla. Se lähettelee viestejä, ja saattaa ilmestyä meille tosta noin vaan. Mä en oo kertonu kellekkää aikuuselle. Pitäiskö? Ku mä en oo tehny sille mitään. Se on jopa lyöny muo, ei ny kovaa, mut kumminki.
Tappouhkaukset
5
170
Vastaukset
- 3:09
Kyl sun pitäs kertoo jollekin aikuselle. Onks sul mitään hajuakaan miks se vainoaa sua tolleen? Ootko ihan varma ettet oo tehny sille mitään?
Moikka!
Onko paras kaverisi tietoinen poikaystävänsä käytöksestä? Emme usko, että kaverisi hyväksyisi moista käytöstä omalta poikaystävältään. Tuollaista huutelua ei tarvitse kenenkään kuunnella. Voisitko pyytää ystävääsi puhumaan poikaystävälleen, jotta hän lopettaisi sinun kiusaamisesi?
Mene toki juttelemaan jollekin aikuiselle, jos tilanne jatkuu. Koulustasi löytyy varmasti joku luotettava aikuinen (kuraattori, terkkari, mukava opettaja ym.), jolle voisit tilanteesta puhua.
Tsemppiä jatkoon!
Rosa ja Sari Jyväskylän NettiSaappaasta- ryrfjhj,mn7
Rikoslaki 25 luku
7 § (21.4.1995/578)
Laiton uhkaus
Joka nostaa aseen toista vastaan tai muulla tavoin uhkaa toista rikoksella sellaisissa olosuhteissa, että uhatulla on perusteltu syy omasta tai toisen puolesta pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden tai omaisuuden olevan vakavassa vaarassa, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, laittomasta uhkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi. Ei muuta kuin todisteita kerään ja rikosilmoitusta tekeen ja käräjille korvauksia hakeen katotaan kauanko jaksa uhitella. Kyllä se pupu pöksyyn menee kovemmallakin jossain vaiheessa. - kiusattu 11- vuotta
toi on kyl totta, mutta ite tossa tilatteessa tekisin rikos ilmoituksen, mutta jos ei mitään tapahtuisi niin vetäisin uhkaajaa lättyyn
- jgbfxcbn
No jos teet rikosilmoituksen niin silloin sinut otetaan ainakin tosissaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722367Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211461Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440- 671333
- 211133
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701119Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103