Venäjä aseistaa

Irakin terroristeja

On Venäjän etu mitä korkeammalle öljynhinta nousee,koska Venäjä saa vientitulonsa lähes kokonaan öljynviennistä

Ja Irakin öljynviennin estäminen nostaa parhaiten öljynhintaa

Siten on erittäin todennäköistä että Venäjä rahoittaa ja aseistaa Irakissa toimivia terroristeja

USA varmasti epäilee samaa ,mutta ei tee mitään ennnen täysin pitävää näyttöä

12

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Onko USA:n tai kenenkään edun mukaista saada Aasia, varsinkin Kiina ja Intia, sekä joskus tulevaisuudessa Afrikka mukaan tähän kiihtyvään kulutukseen?

      Osa syynä tähän USA:n vimmaan saada koko maailma kuluttamaan on tietysti lyhytnäköinen voiton tavoittelu.

      • Tieto on varma

        Nyt se sitten paljastetaan:aiheen avaaja itse aseistaa Irakin terroristeja ja yritti tietenkin vierittää syyn toisille:Ne taas jotka taistelevat USA:n verikoirien häätämiseksi Irakin maaperältä eivät ole terroristeja.Todelliset terroristit ovat USA:n asevoimat ja sen häntyrit.Tämän keskustelun avaaja siis tukee terroristeja ja me kaikki tuemme rahallisesti,vaikka suurin osa ei haluaisikaan,syöttää USA:n verikoiria.Monet Suomessa toimivat yhtiöt ovat(esim. Nokia)USA:osittain omistamia ja osakkeen omistajat maksavat veronsa tietysti kotimaahansa..jne....


    • Ressu

      Utopistinen väite. Perätöntä puhetta.

      • Alain

        Venäjänpuolustaja-Ressu iski jälleen.


      • hannibal

        Venäjänpuolustaja-Ressu iski taas.


    • analysoija

      Tuntuisi ihan loogiselle. Tosta tuskin saa Erkkikään ikinä mitään todisteita selville.

    • megagodzilla

      Venäjähän on Iranin suurin asetoimittaja ja iranilaiset puolestaan ovat saamillaan aseilla varustaneet Irakin shiia-taistelijoita.

      Molempien maiden etu on sekä öljyn korkea hinta että amerikkalaisten häätäminen Irakista. Tosin barbaarisella sodallaan Kaukasuksella/Tsetseniassa venäläiset ovat saaneet suuren osan muslimimaailmaa ärsyyntymään.

      Siis vaikka yhteinen vihollinen löytyykin niin liittosuhde tuskin on kovin lämmin...

    • Tuomas

      Irakin hajonneen armeijan jäljiltä Irakissa on aivan riittävästi aseita, lisäksi maan rajat tietenkin vuotavat kuin seula. Irakin vastarintaliike ei tarvitse venäläisten apua eikä Putinin hallitus sitä tuskin olisi antamassakaan.

    • Jah Jah

      Irakissahan on enemmän aseita kuin ihmisiä ja ruokaa on vaikeampi hankkia kuin tulikeppejä. Tuskinpa Venäjällä paljoa aseistamista olisi edes jäljellä.. Ja toisaalta, kyllä Amerikkalaisetkin varmasti olisivat huomanneet mikäli kapinallisilla olisi ollut tuliteriä venäläisiä PST-Ohjuksia yms..

    • Minna

      Ja jenkitkö ei sitten hyödy sodasta mitään? Saanen huomauttaa, että jenkit tuottaa venäläisiäkin enemmän tuota mustaa kultaa joka heidät on Irakiinkin kieli pitkänä houkutellut.

    • MAVI

      Kyllä kirjoituksessasi on tiettyä loogisuutta, jos
      asiaa ajattelee hyvin lyhytnäköisesti.

      Mutta enpä usko että venäläiset ajattelevt noin.
      Heillä kun on erittäin huonoja kokemuksia näistä terroristien aseistamisista ja avustamisista.

      Luulenpa että Putin & pitävät hyviä suhteita USA:han paljon tärkeämpinä, kuin lyhytnäköisesti
      yrittää pitää öljyn hintaa muutaman dollarin tynnyriltä korkemmalla.

    • Höh

      Samalla logiikalla paljon todennäköisempiä aseistajia ovat kuitenkin Saudi-Arabia, Iran, Jemen, Kuwait...Kaikkihan hyötyvät öljyn korkeasta hinnasta. Myös Norja...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2794
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      805
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      88
      663
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe