Siitä 16 cm keskikoosta

Brüno ihan ite

Kun väitän kyseistä mittaa keskikooksi, tai tarkemmin väitän NOIN 16 senttiä, 15-17 cm ollessa hyvinkin yleinen välikkö, niin se ei ole milläänlailla vittuilua, eikä siksi tarkoitettua, enkä sitä väitä siksi keskimitaksi että haluaisin pahoittaa jonkun mielen vaan sen takia, että haluan tuoda oman näkemyksen julki tässä vuosisadan kusetuksessa.

Väitteeni perustuu ihan oikean elämän kokemuksiin ja näkemyksiin, mitä muut ovat nähneet ja kuulleet, myös mitä netissä olen lukenut ja etsinyt tietoa. En enään kymmenettä kertaa ala samoja postaamaan. Olen sanonut tämän ennenkin mutta nyt uudestaan, minä toivon koko sydämestäni että 13 cm tai jopa pienempi olisi keskimitta, mutta kun se ei ole.

Olen palstalla kertonut useita seikkoja miksi 13 cm EI VOI OLLA keskimitta, varsinkaan mitta painettuna häpyluuhun. Ei hyvänen aika, se olisi silloin ihonpinnasta noin 11 senttiä ja 9-11 cm erektiopenikset olisi tuolloin yleisiä, noh missä ne ovat?

Suomen keskikoosta ei ole kuin yksi höpöhöpö-tutkimus, eikä uusia tehdä koska se tulisi aiheuttamaan enemmän pahaa kuin hyvää. Ajatelkaa, kun Asuksen psyyke ei tunnu edes kestävän väitettä 16 cm keskikoosta, niin mitäs muille "asuksille" tapahtuisi kun se 16 senttiä lukisi ilta-sanomien kannessa?

Eräässä "tutkimuksessa" mokattiin mielestäni tosi pahasti koska siinä sanottiin suoraan että uusi tutkimus tehtiin, KOSKA Ranskassa oli peniksen pidennysleikkauksien määrät kasvaneet ja niitä haluttiin hillitä. Juuri tuon takia aina "tutkimuksissa" sanottaan vielä että jopa ne 13 senttisetkin ovat yläkanttiin mitattu.

Omaa kokoani en ole tarkalleen koskaan sanonut palstalla enkä sano ;D

4

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Party size

Missä ne 9-11 -senttiset on vai? Kuule, ne on ihan hajautuneena suomalaiseen miesväestöön. Ei niitä kyllä näekään, koska niiden omistajat eivät niitä esittele tai niistä huutele mitään. Naisensa niistä vain tietävät jotain ja naisten juttuja sivukorvalla kuulleena sekä noissa naisten nettifoorumeilla (kaksplus ja mitä näitä nyt on) lueskelleena voin kertoa, että kyllä niitä vain on.

Kyllä sä Brüno hyvin kirjoittelet, mutta sun perustelut ovat silti todella heikot. Se on sama teillä muilla. Hoetaan tota "Ei voi olla, ei voi olla!" ..mutta ei se ole mikään perustelu.

Jos 13 cm olisi keskikoko, olisi noita 9-senttisiäkin, kuten sanoit ja niinhän se onkin. Mutta jos keskikoko olisi 16 cm, ja ylöspäin mentäessä se hajonta olisi isompi, kuten tiedätte...tuota 9 cm vastaa ehkä joku 22-senttinen yleisyydeltään...jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan. 19-20 -senttiset olisivat tuoss tapauksessa hyvin yleisiä ja silloin normikordarit olisivat olisivat auttamatta liian lyhyitä ollessaan 18 cm. Ja kortsu tavallaan vielä lyhenee tuosta käytössä, koska siinä on ryppyjä ja itseasiassa se spermapussi lasketaan mittaan, joten senkin saa vähentää siitä.

• Party size

Lisättäköön vielä, että itse olen hetero, joten toisten miesten erektiokulleista ei ole kokemusta. Mutta uintia olen harrastanut jo teini-ikäisestä alkaen ja uimahallissa on siis tullut käytyä muutaman tuhat kertaa varmaan. Myönnettäköön, että vilkuilen muiden kaluja, mutta se johtopäätös niistä on, että on se ihme, jos keskimääräisestä suomalaisesta lepokullista 16 cm kasvaa! Ne on meinaan pieniä ne kullit, mitä uimahallissa näkee. Vähän pienempiä kuin mulla ja ei se mullakaan kasva yli 14 cm erektiossa, vaikka mielestäni kullini on vielä grower-mallia! Eli en todellakaan usko, että suomimiehellä kullin keskikoko mitään 16 cm olisi. 13-14 cm kuulostaa realistisimmalta.

• Party size kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että itse olen hetero, joten toisten miesten erektiokulleista ei ole kokemusta. Mutta uintia olen harrastanut jo teini-ikäisestä alkaen ja uimahallissa on siis tullut käytyä muutaman tuhat kertaa varmaan. Myönnettäköön, että vilkuilen muiden kaluja, mutta se johtopäätös niistä on, että on se ihme, jos keskimääräisestä suomalaisesta lepokullista 16 cm kasvaa! Ne on meinaan pieniä ne kullit, mitä uimahallissa näkee. Vähän pienempiä kuin mulla ja ei se mullakaan kasva yli 14 cm erektiossa, vaikka mielestäni kullini on vielä grower-mallia! Eli en todellakaan usko, että suomimiehellä kullin keskikoko mitään 16 cm olisi. 13-14 cm kuulostaa realistisimmalta.

Asuksella on 17cm yläkäyrä ja käyttökelvoton terskan vuoksi, joka sanojensa mukaan on kuin halkaistu lanttu...

Tuollainen megakulli ja se on tarjoilemassa 12.88 ym mittoja keskimitaksi. Miksi ihmeessä?

Ei noista pienistä kulleista tiedä, kasvaako ne 12 vai 15 senttisiksi ja eikä sillä ole väliäkään. Kunhan edes jäykistyy niin pääsee herkuttelemaan, kuka minnekin.

Hyvin kyllä nuo pienet kikulit pysyy piilossa. Pienin mitä olen nähnyt, on ollut n. 13cm ja se oli kovalla naistenmiehellä, jolla oli muitakin naisia, kuin mielikuvitusvaimo.

Kova itseluottamus takaa kovan kulllin ja ei kai se nyt niin sentin päälle ole.

• Asus ihan ite

Täh? Ei siinä sanottu, että " mulkunpitennysleikkausten hillitsemiseksi " ... Se vaan mainittiin kyllä..
      Ranskassa on muutenkin mustia jättigyrbiä ja siksi siellä varmaan on niin paljon kokoeroja, että se voi olla mukkunpidennysleukkauksissa kärkimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe