The Times -lehti kirjoitti, että EU:n budjettia koskevien petosten määrä on voimakkaassa kasvussa. Todettujen petosten määrä 3440 on yli viidenneksen edellisvuotta suurempi.
Vain osa petoksista paljastuu. Paljastuneiden petosten hinnaksi koituu lähes 6000 000 000 markkaa eli n. miljardi euroa.
Britannian lehdistö kaivaa korruption esiin eikä perusteluitta pokkuroi EU:n byrokratiahirviön valheiden edessä.
Petokset rehottavat EU:ssa
9
308
Vastaukset
- Teppo
Joo, tabloid magazinet ovatkin niitä lähteiden aarteita.
Minkä jutun vierestä asian bongasit, oliko viereisellä sivulla kenties Beckhamien sukupuolielämästä tarina vaiko jopa Charlesin ja Dianan suhteesta?- Rule Britannia
The Times onkin tabloid magazine, yes sir!
- Teppo
Rule Britannia kirjoitti:
The Times onkin tabloid magazine, yes sir!
..taso on yleensä tabloid luokkaa. Mutta eikös se eliitti lobbaakaan ja aivopese kansaa kuten Suomessa?
- fin
Teppo kirjoitti:
..taso on yleensä tabloid luokkaa. Mutta eikös se eliitti lobbaakaan ja aivopese kansaa kuten Suomessa?
Ilmeisesti valppaan brittilehdistön harjoittama rötösten paljastaminen on sekin Tepon mielestä väärin?
Myös esim. minun esittämäni EU-kritiikki on sekin ihan vääränlaista.
Kerrohan nyt Teppo, että pitäisikö EU-koneistossa tapahtuvista meidänkin verorahojen puhalluksista ja muista ketkuiluista vaijeta ja pitäisikö EU-kritiikin olla Brysselin hyväksymää? - Teppo
fin kirjoitti:
Ilmeisesti valppaan brittilehdistön harjoittama rötösten paljastaminen on sekin Tepon mielestä väärin?
Myös esim. minun esittämäni EU-kritiikki on sekin ihan vääränlaista.
Kerrohan nyt Teppo, että pitäisikö EU-koneistossa tapahtuvista meidänkin verorahojen puhalluksista ja muista ketkuiluista vaijeta ja pitäisikö EU-kritiikin olla Brysselin hyväksymää?..eikö Suomen "itsenäisyysaikana" ole ollut sitten petoksia, vai olemmeko olleet puhtaita kuin pulmuset?
No ei, nämä ovat ikävä kyllä lieveilmiöitä. Otetaan esim. Paavolat, Väyrysen jalasmökit tai vaikkapa juhantalot niin aina näitä löytyy. Ikävä kyllä ihmisluonto on heikko. - fin
Teppo kirjoitti:
..eikö Suomen "itsenäisyysaikana" ole ollut sitten petoksia, vai olemmeko olleet puhtaita kuin pulmuset?
No ei, nämä ovat ikävä kyllä lieveilmiöitä. Otetaan esim. Paavolat, Väyrysen jalasmökit tai vaikkapa juhantalot niin aina näitä löytyy. Ikävä kyllä ihmisluonto on heikko.Niin tosiaan, eihän Väyrysen jalasmökeistä ja Juhantalon koplauksista ole tiedotusvälineissä kerrottu halkaistua sanaa? : )
Juhantalo ei edes saanut taloudellista hyötyä koplauksestaan, (yritti toki) mutta menetti ministerin viran, erotettiin eduskunnasta ja joutui vielä valtakunnanoikeuteenkin.
Nämä megaluokan puhalluksia suorittavat EU-rötösherrat joutuvat vain harvoin teoistaan vastuuseen. Yleensä vain silloin, kun tapaukset tulevat julki nimen omaan juuri tehtäviensä tasalla olevan median ansiosta.
Ja täällä sitten jotkut paheksuvat kun näitten roistojen puuhia joku hieman tonkii.
Hohhoijaa. - Hehehheh
fin kirjoitti:
Niin tosiaan, eihän Väyrysen jalasmökeistä ja Juhantalon koplauksista ole tiedotusvälineissä kerrottu halkaistua sanaa? : )
Juhantalo ei edes saanut taloudellista hyötyä koplauksestaan, (yritti toki) mutta menetti ministerin viran, erotettiin eduskunnasta ja joutui vielä valtakunnanoikeuteenkin.
Nämä megaluokan puhalluksia suorittavat EU-rötösherrat joutuvat vain harvoin teoistaan vastuuseen. Yleensä vain silloin, kun tapaukset tulevat julki nimen omaan juuri tehtäviensä tasalla olevan median ansiosta.
Ja täällä sitten jotkut paheksuvat kun näitten roistojen puuhia joku hieman tonkii.
Hohhoijaa.Näitä roistoja ja koplareita on nyt koko EU-pullollaan. Nyt sitä vasta maksetaankin näiden rötöstelijäherrojen metkuiluista . Niitä maksaa myös Teppo, vaikka muuta väittääkin.
- Teppo
Hehehheh kirjoitti:
Näitä roistoja ja koplareita on nyt koko EU-pullollaan. Nyt sitä vasta maksetaankin näiden rötöstelijäherrojen metkuiluista . Niitä maksaa myös Teppo, vaikka muuta väittääkin.
No sanopa perustellusti muutama.
- varaventtiili
Teppo kirjoitti:
..eikö Suomen "itsenäisyysaikana" ole ollut sitten petoksia, vai olemmeko olleet puhtaita kuin pulmuset?
No ei, nämä ovat ikävä kyllä lieveilmiöitä. Otetaan esim. Paavolat, Väyrysen jalasmökit tai vaikkapa juhantalot niin aina näitä löytyy. Ikävä kyllä ihmisluonto on heikko.Minne unhotit Ulf Sungwistin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483