Ajattelin aloittaa mahdollisimman pian autokoulun, onko kenelläkään kokemuksia Helsingin keskustan mukavimmista/asiantuntevista autokouluista? Eli missä kouluissa opetetaan asiatuntevasti ja ollaan ammattilaisia ja hintavertailu, hinnalla ei ole niin paljon väliä jos laatu on hyvä.
Mielellään perustelkaa kyseinen autokoulu, joista te piditte.
HELSINGIN KESKUSTAN PARHAAT AUTOKOULUT???
10
419
Vastaukset
- Haagan aut
Haagan autokoulu, hyvät sihteerit, opettajat, ja uusi kalusto
- N S
Kysymys tehty 19:37 ja vastaus jossa suositellaan haagaa on tullut 19:39
Eli todellakin, firma harrastaa "ilmaista mainontaa" kuten tiedetään, no sehän tuo säästöä ja säästö menee oppilaan kukkaroon - 9+5
N S kirjoitti:
Kysymys tehty 19:37 ja vastaus jossa suositellaan haagaa on tullut 19:39
Eli todellakin, firma harrastaa "ilmaista mainontaa" kuten tiedetään, no sehän tuo säästöä ja säästö menee oppilaan kukkaroonAsiahan ei sinulle tietenkää kuulu millään tavalla, olethan täysidiootti.
- rewff
9+5 kirjoitti:
Asiahan ei sinulle tietenkää kuulu millään tavalla, olethan täysidiootti.
Olisit nyt odottanut edes tunnin ettei tuo "yksinpuhuminen" paljastuisi noin selvästi
- Tuore kuski
Haagan autokoulu saa myös suositukseni, nimenomaan Töölön yksikön osalta. Teoriaopetus oli hyvää, innostavaa ja osallistavaa. Erityisesti arvostan opettajien runsain mitoin jakamia kokemuksia ja turvallisuusvinkkejä. Ajo-opettajani oli myös hyvin kannustava ja selvästi opetustyön ammattilainen, opetus vastasi tarpeitani koko ajan.
Mitä todennäköisemmin tulen suorittamaan myös kakkosvaiheen Töölön opettajien ammattitaitoon luottaen.- N S
Lisäksi Haagan autokoulu on mainittu lähes 350 viestissä tällä palstalla, sekin kertoo jotain koulun paremmuudesta
Lisäksi koulu ei tuhlaa rahaa turhaan mainontaa, vaan kirjoittelee netissä itsee tyytyväisinä oppilaina, ja tukee omia väittämiä ja tämä säästö menee suoraan oppilaan(omistajan) taskuun - Tuore kuski
N S kirjoitti:
Lisäksi Haagan autokoulu on mainittu lähes 350 viestissä tällä palstalla, sekin kertoo jotain koulun paremmuudesta
Lisäksi koulu ei tuhlaa rahaa turhaan mainontaa, vaan kirjoittelee netissä itsee tyytyväisinä oppilaina, ja tukee omia väittämiä ja tämä säästö menee suoraan oppilaan(omistajan) taskuunTai autokoulun koosta?
- kaikissa ollut
Pakilan Pakitus on hyvä, myös Roihiksen Ryhmitys. Myös Kantsun Kaistaleet menettelee.
- Autokouluharkisija
Otin selvää Haagan autokouluista niil on toimipisteita ympäri helsinkiä esim. kampis ja töölössä joka on tosi hyvä. Haagan autokoulu kuulostaa hyvältä ja asiantuntevaa väkeä. Taidankin mennä sinne sitten.
Kiitos neuvoista!- Tuore kuski
Tsemppiä koitokseen! Nyt on ruuhka-aika autokoulussa, mutta alkuun saat minä maanantaina tahansa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628