Kokeilin diskdiggeriä ja keskeytin skannauksen. Tallensin viimeisen wmv tiedoston jolloin ohjelma ilmoitti että tiedostokoko tuntematon. Ehdotti 5000000 määräksi ja lisäsin nollan perään. Katsoin vähän matkaa sitä ja kun koetin poistaa sitä tulee vaan ikkuna että siirretään roskakoriin mutta homma ei lähde etenemään milloinkaan Poisto ei onnistu CMD ikkunassakaan, uud. käynnistys ei auttanut eikä levyn siivous.
Nimenvaihtokaan ei onnistu. Vista Home Premium kyseessä. Miten saan ko. tiedoston pois? Ei ollut edes mikään aikuisviihdefilmi vaan Windows tietoturvakeskuksen joku ohjevideo.
Tiedosto ei poistu roskiin
2
105
Vastaukset
- jweorigjorej
Myös kansiota avatessa yläpalkin vihreä palkki etenee hitaasti eikä koskaan saavuta oikeaa reunaa, kone muutenkin toimii helvetin hitaasti. Edes viruskannauksesta ei tullut mitään kun skannaus etenee helvetin hitaasti.
v1tuttaa nämä paskat, tuollaiset ohjelmat pitäisi kieltää lailla jotka tuhoavat ihmisten koneet! Nimeän tuon ohjelman uudelleen, DiskFucker!! - what-the-fucks-that
läppärin jäähdytyspuhallinkin huusi korkeilla kierroksilla, tehtävienhallinnasta huomasin että dllhost.exe vei 97% suorittimen resursseista. Kun tapoin tuon prosessin, jäähdytyspuhallinkin laski heti kierroksia ja tuon tiedoston poisto onnistui CMD:ssä del komennolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979