http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288526546476.html?ref=rss
Noin se riittää joillekin hulluille perusteeksi tappaa joku, joka muka olematonta pilkkaa, vaikka todisteita ei ole edes esittää siitä, että olisi poltettuna löydetyn koraanin polttanut.
Uskovaiset on hulluja
17
106
Vastaukset
- Lavrenti Berija
Muistan tapauksen, kun eräs venäläismies sai aikoinaan Leonid Brezhneviä esittävän pilakuvan piirtämisestä 15 vuoden vankeustuomion.
Oliko kommunismi uskonto vai hulluutta?- ON olemassa
Venäläisten itsensä vitsi : Kun toimittaja kysyi Stalinilta, että mitä tämä harrasti, niin Stalin vastasi, että itseään koskevia vitsejä, -niin toimittaja kysyi, että kuinka paljo niitä on löytyny, niin Stalin vastasi, että "pari leirillistä".
- Tiedoxsfaan
"Oliko kommunismi uskonto vai hulluutta? "
Vastaus: koska kommunismi pohjautuu Talmudin oppeihin se on sekä uskontoa että hulluutta suurimmassa määri. Voitaisiin jopa luokitella anti-elämäksi.
- IsraeliteOrigins
Toinen hyvä kysymys: Onko Isrealiteetti entiteetti ulkoavaruudesta?
http://fontes.lstc.edu/~rklein/Documents/mosesone.htm - Tosimies.
Muslimi!!
Juu, mutta jos muslimit haluaisivat polttaa raamattuja, suomenlippuja ja vaikka rättejä joissa lukee minun nimeni, niin en minä sen vuoksi lähtisi heitä vainoamaan.
- Tosimies.
Kairakettu kirjoitti:
Juu, mutta jos muslimit haluaisivat polttaa raamattuja, suomenlippuja ja vaikka rättejä joissa lukee minun nimeni, niin en minä sen vuoksi lähtisi heitä vainoamaan.
Emme niin, sen tkia muslimit ovatkin erikoistapaus ja islam mielisairaus.
Tosimies. kirjoitti:
Juu, onhan se mielisairaus, mutta onhan ne kaikki muutkin uskonnot sitä.
- PetosjytkyKokoomus
Tosimies. kirjoitti:
Teekutsuliike = islamilaiset fundamentalistit.
- 20+10
HARHAAN JOHTAVA OTSIKKO!
OIKAISU!!!! ISLAMISTIT OVAT HULLUJA!!!!!!!!!!!!!- kaikkikanssa.
Islam perustuu monilta osin samoille periaatteille kuin juutalaisuus sekä kristinusko.
Islam on sekä elämäntapa että uskonto. Islamissa, kuten juutalaisuudessa, uskonnollisella lailla (šaria) on keskeinen merkitys.
Wp.
- SANOT NIITÄ
MIELIPUOLITAPPAJIA uskovaisiksi - PÖLJÄ !!!
Miten joku voikin olla noin TÄYSPÄIVÄINEN IDIOOTTI !!! - POLTTAKAAMME
KAIKKI KORAANIT !!!
SITTEN VASTA MUSLIMIEN HULLUUS ALKAA PARANTUA !!!
Jos minä jostain löydän koraanin, niin taatusti poltan sen !!! - PetosjytkyKokoomus
Äärioikeiston Teekutsuliikkeen hörhöt ovat yhtä hulluja, kuin islamistiset fundamentalistit. Ääni väristen vastustetaan aborttia ja samaan aikaan vaaditaan aselakien höllentämistä, kovempia rangaistuksia köyhille ja lietsotaan vihaa ja väkivaltaa kaikkia muita kohtaan, paitsi veropakolaiseliitin rikkaita ja samanmielisiä ahneita ja itsekkäitä hörhöjä.
- ps ainut vaihtoehto
Merkillistä onkin , että Vasemmistoliitto audinmäkineen on tämän petosjytkypolitiikan laahuksenkannattelija...:P
- puurim
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=29691
tää on totta - Kaikki uskonnot
perustuvat mielikuvitukseen.
Mutta nykyaikana vain islam on institutionalisoinut vääräuskoisiin kohdistuvan tuhoamisvimman asteelle joka tekee uskontonsa harjoittajista kollektiivisen muurahaiskolonian tyyppisen luonnonvoiman, jonka tehtävä on tuhota kaikki, jotka eivät ajattele täysin samoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232