Kahden vuoden seurannan perusteella olen sitä mieltä, että Tattarisuon ST1 on keskimäärin edullisin pääkaupunkiseudun tankkauspaikka. Eilen ST1:llä 95 maksoi 1,139 ja diesel 0,805, joista kun vielä poistaa ilmaisella ST1-kortilla saatavan 1,5 senttiä litralta, jää meksettavaksi 1,124 ja 0,790. Hinnan vaihtelu on lisäksi pientä eli hinta ei yllättäen hypähtele, minkä vuoksi ko. asemalle uskaltaa ajaa tankille selvittämättä muiden hintoja. ST1:llä hinta on muuten yleensä 1,5 senttiä alempi kuin lähimmällä kilpailijalla eli Malmin lentoaseman tiehaaran SEO:lla, joka sekin kuuluu seudun edullisimpiin.
Tattarisuo/Malmin ST1 edullisin
16
2443
Vastaukset
- no joo
Miksi Turussa esim diesel on 10 c halvempaa kuin
Helsingissä.vastaus: Kyseessä on kartelli.- Komparatiivi
Laske Turun ja Helsingin keskihinnat - vain muutama sentti on eroa. Tuskin on kartellia.
- Jaska22
Viikonloppuna tulin Turusta Helsinkiin ja ainakin tällä kertaa Turun asemilla oli kalliimpi bensa. Turussa 1,19 kun taas Helsingissä 1,16 näytti olevan yleisin hinta.
- on ~18 penniä!
Komparatiivi kirjoitti:
Laske Turun ja Helsingin keskihinnat - vain muutama sentti on eroa. Tuskin on kartellia.
mutta se muutama sentti on jopa useita kymmeniä "mummon pennejä"
markka-aikanakin kun toinen huoltis myi bensaa esim 5,85 mk ja toinen 5,70 mk (15 penniä eroa eli 2,5 senttiä), niin kyllähän auton keula helposti kääntyi edukkaampaan suuntaan!
tuo nykyinen valuutta (€) on hämärtänyt ihmisten hintamielikuvia, etteihän se muutama sentti sinne tänne paljoa meinaa...
- aapo
Espoon karamalmin seo on vielä halvempi ainakin dieselin osalta (0.779)
- Rico
Entäs tämän päivän hinta ?
- Noway
Missä muka ?
- Asema
Noway kirjoitti:
Missä muka ?
joka on Espoon edullisin tankkauspaikka Kauniaisten tien Shell Expressin kautta. Unohda muut Jatkuvasti Edulliset Tankkauspisteet.
- Tankkaaja
Ei Tattarisuon St ole koko pääkaupunkiseudun edullisin, mutta kylläkin keskimäärin Helsingin edullisin. Espoon suunnan Jet -asemat ovat yleensä ne halvimmat.
Malmin lentoaseman tiehaaran Seo on lähes aina 0,5 senttiä Tattarisuon St1:ä kalliimpi (ei siis 1,5 snt).
Positiivista kyllä on se että aseman hinnoittelu on maltillista, ei päivittäistä poukkoilua vaan jatkuvasti edullista.
Muuten, eilen (12.8.) Kirkonkyläntien Esso Express oli 0,1 snt halvempi!- Komparatiivi
...
- Senttipentti
JETin hinta on ollut espoossa keskimäärin 1.179 euroa mutta esimerkiksi Kilon Ysi ja Shell Express ovat pidempään myyneet hintaan 1.129. Eroa siis 5 snt eli 30 penniä litralta. Ilmeisesti autoilijat eivät osaa seurata bensan hintaa vaan tankkaavat mielikuvahintojen mukaan.
- Ihmettelijä
Omien havaintojeni mukaan Espoon Jettien hinnat eivät ole erityisen edullisia. Mutta Karamalmin ja Nihtisillan Ysi5:n hinnat ovat yleensä aivan halvimmasta päästä.
- Varatankki
Polttoaineiden hinnoissa on paljon paikkakuntakohtaista vaihtelua. Samoin bensakauppiailla on paljon kamppanjoita(uusia asema tms.) Maksuvälineeksi ei aina käykkään riihikuiva vaan ainoastaan "muovi". Keskimäärin edullisin hinta on ollut Jetin asemilla ja riihikuivakin kelpaa. Kuulemma hyvittävät tilille jos takkiin ei mahtunutkaan kokorahamäärällä menovettä.
- siis mitä
ei voi olla totta?
- Varatankki
siis mitä kirjoitti:
ei voi olla totta?
Eli jos pukkaat automaattiin e. 50 eskoo ja tankkiin mahtuukin vain bensaa 30 eskon edestä niin anova soitto jetin asiakaspalveluun niin hyvittävät ymmärtääkseni erotuksen. Näin olen kuullut tapahtuneen. Tämä on kai aika yleistä (laskutaidottomuus) näin euro aikana ja vahinkoja sattuu ?
- LETKU APINA POHJOISESTA
Varatankki kirjoitti:
Eli jos pukkaat automaattiin e. 50 eskoo ja tankkiin mahtuukin vain bensaa 30 eskon edestä niin anova soitto jetin asiakaspalveluun niin hyvittävät ymmärtääkseni erotuksen. Näin olen kuullut tapahtuneen. Tämä on kai aika yleistä (laskutaidottomuus) näin euro aikana ja vahinkoja sattuu ?
Olen hoitanut kylmiä jakelu-asemia 5-vuotta.
Seteli-automaatteja yhteensä 5kpl.Hyvin hoidetussa automaatissa löytyy asemanhoitajan nimi ja yhteystiedot, joihin voit ottaa yhteyttä ongelmatilanteissa.Voiko joku viellä luulla, että tankkaamatta jäänyttä rahaa ei saa takaisin?
Automaatista haetaan joka päivä MYYNTIRAPORTTI JA SETELIHAKURAPORTTI, josta selviää esim. syötetyt setelit ja tankatuttu määrä euroina.Erotus kertoo, onko asiakas "jäänyt saamaan"rahaa. Tankkaus ajankohta taas voidaan selvittää tarkkailukirjoittimelta tai virhekuitista, josta myöskin selviää mitä ko.ajankohtana on tapahtunut.VAATIKAA VASTINETTA RAHOILLENNE!ÄLKÄÄ OLKO TOLLOJA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628