Esikoulussa seksuaalista väkivaltaa

Raakaa peliä

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288526592527.html?ref=rss

6-vuotiaan tytön uskotaan joutuneen ikätoveriensa hyväksikäyttämäksi pohjoisruotsalaisessa Härnösandin kunnassa.
Paikallinen Örnsköldsviks Allehanda -lehti kertoo epäillyn hyväksikäytön tapahtuneen tiistaina aamulla koulun tiloissa.

Lehden tietojen mukaan seitsemän esikoululaista hyökkäsi 6-vuotiaan ikätoverinsa kimppuun. Tyttöä pidettiin kiinni ja uhattiin väkivallalla. Hänet pakotettiin riisuutumaan ja häntä alistettiin ja nöyryytettiin usealla eri tavalla.

Tyttö vietiin lääkärin tarkastettavaksi tapahtumien jälkeen. Hänen kehostaan löytyi mustelmia ja haavoja.

- Tämä on niin kauheaa, että voin tuskin puhua siitä. En voi millään uskoa, kuinka noin pienet ihmiset voivat kyetä tekemään jotain näin pahaa, sanoi tytön isä lehdelle.....

Nyt olisi oleellista tietää se, mitä ei tietenkään voi paljastaa.
Taas jälleen kerran.

16

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivi l.

      Yksittäistapaus!

      • Nyt olisi

        tärkeä tietää, minkä värisiä tekijät olivat.


    • nhfhjtjhftr5hu

      Monikultti on rikkautta

    • Fiksua kansaa

      Olen pitänyt ruotsalaisia fiksuna kansana. Olen luullut, että siellä lapset opetetaan arvostamaan ja kunnioittamaan toisia ihmisä. Olen luullut, että Ruotsissa kuten muissakin länsimaissa lapsille opetetaan, että mikä on oikein ja mikä väärin. Näin ne kuvat kaatuu.

    • Oliko päiväkodin

      multikultti-lapset opetettu rikkaille tavoille vieraillessaan kotimaassaan, johon ei toki voi palata asumaan koska siellä on niin vaarallista? Mutta vierailla voi, jotteivät oikeauskoiset tavat pääse unohtumaan.

    • Valkopesun aika

      Pitäähän ne ruotsalais tytöt opettaa jo nuorelta iältä inter racial gang bang meininkiin mitä tulevaisuudessa tullaan suorittamaan julkisilla paikoilla. Suvaitka suvaitkaa tuleta paremmiksi ihmisiksi. Eräistä ei ole kuin rikastuttamaan kompostin pohjaa.

      • !!!

        Gangbang style!


    • Bananas are for monk

      Apinoiden todellinen ikä on usein ilmoitetusta poikkeava, ja tulevathan ne sukukypsiksikin ainakin pari vuotta aiemmin...

    • ruytugyihuo

      "- Tämä on niin kauheaa, että voin tuskin puhua siitä. En voi millään uskoa, kuinka noin pienet ihmiset voivat kyetä tekemään jotain näin pahaa, sanoi tytön isä lehdelle....."

      Samoja geenejä ne pienetkin kantavat kuin isommatkin tummat.

    • Käsitinkö väärin
      • Semmoista, ettei

        alle 15-vuotias ole rikosoikeudellisessa vastuussa tekemisistään.


    • jokivarrenmies

      Juu, Jussufit asialla, ei voi erehtyä. Olen edelleen sitä mieltä, että KAIKKI islamistivaltiot tulisi pommittaa maan tasalle, ei muuten tule rauhaa maan päälle. Epäilijöille; Katsokaa uutisia, missä maissa musut "HARRASTAA KULTTUURIAAN" JA MIKÄ NS. "USKONTOKUNTA"? Mikä on Pakistanin pääkaupunki nimeltään? TOTUUS LUKEE SIINÄ. Se on Islamabad, =>Islam-a-bad, tarvitseeko tyhmemmille suomentaa?

    • Pahoittelen

      Tämä on kohta arkipäivää suomessa.

      • ihmettelen...

        Suomalaisten perheineen seuraamasta rodunsekoitus-propagandasta päätellen suurin osa suomalaisia haluaa elää sekaroduistuvassa yhteiskunnassa.

        En jaksa sääliä, kun olisi niin helppo kärrätä se propaganda-laatikko ESR-kierrätykseen. Mutta ihmettelen kyllä suomalaisten hinkua muuntaa esi-isiensä taistelema maapläntti väkivaltaisten mulattien ja kikkarapäiden asuttamaksi.


      • Propaganda jauhaa
        ihmettelen... kirjoitti:

        Suomalaisten perheineen seuraamasta rodunsekoitus-propagandasta päätellen suurin osa suomalaisia haluaa elää sekaroduistuvassa yhteiskunnassa.

        En jaksa sääliä, kun olisi niin helppo kärrätä se propaganda-laatikko ESR-kierrätykseen. Mutta ihmettelen kyllä suomalaisten hinkua muuntaa esi-isiensä taistelema maapläntti väkivaltaisten mulattien ja kikkarapäiden asuttamaksi.

        että on pahuutta ajatella että suomi olisi suomalaisten maa.

        Suomi on rakennettu sen pohjalta että suomi on suomalaisten maa, ja että suomalaisten paras tuki on suomalainen kansa, joka pitää yhtä.

        Multikultistit ovat vuosikausia tehneet valtion varoilla työtä että juuri tuo saataisiin tuhottua.

        Ja valtava pahoinvointi ja oireilu onkin saatu jo aikaan.

        Multikultti on tuhon tie.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe