PALESTIINALAINEN TUTKIMUS SYYTTÄÄ ARAFATIA ANARKIASTA
Palestiinan lakiasäätävän neuvoston tutkimus Palestiinan kaaoksen syistä paljasti, että pääsyynä anarkiaan ovat PA ja sen johtaja Jasser Arafat, sillä he ovat epäonnistuneet luomaan selvän päätöksen anarkian loppumiseksi.
Raportti vaatii myös Qassam-rakettien ampumisen lopettamista Israeliin ja hyökkäysten lopettamista Israelin alueille, Qureian hallituksen jäsenten eroa ja vapaita vaaleja.
Haaretz 10.08.2004
3
97
Vastaukset
- Mar Sarug
Kamalaa ja vähän liikaa IDF:ää ja Unilevernahkasionismia. Lukisit joskus IDF:n Uutisia! Oppisit puhumaan IDF-asiasta helikopterissa syyttömien palestiinalais-terroristien kanssa.
Väität juutalaisia IDF:läisiksi mutta et sionisteiksi? Toisaalta kivillä nakkelevat Israelin panssarit palestiinalaisia, joilla vain gorillan ÄO -kilpenä.
Kommunikointi IDF:n kanssa onnistuu sinulta sionisti, mutta entä IDF-älykkyys 15!? Jotain on vaikeasti IDF:llä kun sinulla ei ole sionismiä. Harjoittelu IDF:n riveissä tekee sinusta palestiinalaisen, ellet ole sionisti. Kannustan sinua Unilevernahka edelleen IDF:n Uutisia lukemaan! - Shalom1
Kirjoittanut: Shalom1, 10.8.2004 klo 10.01
NeverUniLever rienaa minua, kun kerran otin yhteyttä Israelin suurlähetystöön kysyäkseni jotakin, joka askarrutti minua tämänkaltaisessa juutalaisia herjaavassa asiassa.
Sain heiltä vastauksen - erään linkin - ja neuvon antaa herjaajien vain herjata, sillä heitä ei vaikenemaan millään tavoin saada. Israelin suurlähetystö ei seuraa tämänkaltaista suunsoittoa juurikaan millään tavalla.
Muuten... minun on väitetty olleen pullakahvilla lähetystössä montakin kertaa. No... itse asiassa olen käynyt siellä, mutta en pullakahvilla.
Aikoinaan erään järjestämäni Israel-musiikkijuhlan puuhamiehenä minä ja esiintyjät kutsuttiin Israelin valtion juhlahuoneistoon Kaivopuistoon viettämään Jerusalem-päivää.
Paikalla oli kutsujana Israelin Suomen suurlähettiläs siihen aikaan Mr. Josef Haseen ja I lähetystösihteeri Miriam Asif, kummatkin erittäin miellyttäviä ja ystävällisiä ihmisiä. Paikalla oli myös muita lähetystön ihmisiä samoin kuin myös kymmeniä kutsuvieraita.
Tunnelma oli erittäin lämmin ja ystävällinen. Israel pitää Suomea yhtenä parhaana ystävänään ja Mr. Haseen olikin virkakautenaan erittäin kysytty vieras Israel-tilaisuuksissa kautta maan.
Siis yhden kerran olen kysellyt linkkineuvoa Israelin suurlähetystöstä, ja siitä sitten pari kolme nikkiä (tai yksi ja sama) muistuttaa kuukausikaupalla, kun haluaa piruilla. Silloin vain huomaan, että hänellä ei taaskaan ole mitään muuta sanomista.
Vastaa - Shalom1
NeverUniLever rienaa minua, kun kerran otin yhteyttä Israelin suurlähetystöön kysyäkseni jotakin, joka askarrutti minua tämänkaltaisessa juutalaisia herjaavassa asiassa.
Sain heiltä vastauksen - erään linkin - ja neuvon antaa herjaajien vain herjata, sillä heitä ei vaikenemaan millään tavoin saada. Israelin suurlähetystö ei seuraa tämänkaltaista suunsoittoa juurikaan millään tavalla.
Muuten... minun on väitetty olleen pullakahvilla lähetystössä montakin kertaa. No... itse asiassa olen käynyt siellä, mutta en pullakahvilla.
Aikoinaan erään järjestämäni Israel-musiikkijuhlan puuhamiehenä minä ja esiintyjät kutsuttiin Israelin valtion juhlahuoneistoon Kaivopuistoon viettämään Jerusalem-päivää.
Paikalla oli kutsujana Israelin Suomen suurlähettiläs siihen aikaan Mr. Josef Haseen ja I lähetystösihteeri Miriam Asif, kummatkin erittäin miellyttäviä ja ystävällisiä ihmisiä. Paikalla oli myös muita lähetystön ihmisiä samoin kuin myös kymmeniä kutsuvieraita.
Tunnelma oli erittäin lämmin ja ystävällinen. Israel pitää Suomea yhtenä parhaana ystävänään ja Mr. Haseen olikin virkakautenaan erittäin kysytty vieras Israel-tilaisuuksissa kautta maan.
Siis yhden kerran olen kysellyt linkkineuvoa Israelin suurlähetystöstä, ja siitä sitten pari kolme nikkiä (tai yksi ja sama) muistuttaa kuukausikaupalla, kun haluaa piruilla. Silloin vain huomaan, että hänellä ei taaskaan ole mitään muuta sanomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691