Tampereella harraste salibandya?

lölleröööööö

Moro, oisin kiinnostunut aloittaan Tampereella Salibandyn. Olen 18-vuotias "huono kuntoinen" miehen alku, enkä ole ikinä pelannut joukkueessa salibandya ainoastaan koulun sählyjä. Onko kenelläkään tietoa mistä kannattais lähteä kyseleen? :)

15

773

Vastaukset

• Pitäiskö noihin vaan sit rohkeesti soitella ja kysellä?

• lölleröööööö kirjoitti:

Pitäiskö noihin vaan sit rohkeesti soitella ja kysellä?

Ehkä, tai sitten huhuilla opiskelijoiden joukkoon, onko jossain joku porukka. Monien koulujen tiloissa on liikuntasaleja.

• kallista kun mikä ja kova taso

• Joo ite oon kans kiinnostunut voisko joku laittaa tähän seurojen nimiä mistä kannattaa kysellä, aikasempaa taustaa ei ole ja olen 19-vuotta.

• Oletko siis kiinnostunut nimenomaan kilpailemisesta vai ainoastaan pelaamisesta? Minusta nimittäin hyvällä porukalla pelaaminen on paljon mielekkäämpää kuin matalien sarjatasojen kilpapelaaminen, jossa asiat otetaan liian tosissaan ja harjoituksissa treenataan eikä pelata.

Tosin katsojan näkökulmasta nuo matalien sarjatasojen liian tosissaan pelin ottavat ja jo hieman iällä olevat miehet ovat mitä parhainta viihdettä.

Tosin hyvän porukan saaminen voikin olla hieman hankalampaa jos ei tunne kovin urheilullista porukkaa ja salivuokratkin ovat Tampereella aika korkeat.

• Olen kiinnostunut pelaamisesta nyt aluks ainakin kattoo ny jos joukkueen löytäs että mihin johtaa.

• sama homma täällä, pitäs sählyä saada pelata. koivistonkylästä jengiä? 22 v

• Kun teitä kerran löytyy enemmänkin niin pistäkäähän oma joukkue pystyyn. :) Jos kilpailla täytyy niin ilmoitautukaa vaikka nelosdivariin (näin aluksi) ensi kaudelle. :)

Löytyy niitä halpojakin salivuoroja, jos ei ole niin nuuka tilan laadusta. Ei sitä seinien rappeutumista ehdi huomata kun pallon perässä juoksee tarpeeksi kovaa.

• Osaisko joku nimetä jonkun porukan joka reenaa tampere areenalla? 20v jantterilla heräs kiinnostus taas salibandyyn ja asun tässä kalevan tienoolla eikä omaa autoa käytössä joten tampereen areena ois aika optimaalinen reenaus paikka. Junnuna tuli pelailtua 7 vuotta säbää luottopuolustajana ;)

• Ettekö ole nähneet Höntsyn ilmoituksia?
      Vuoroja useita viikossa ja eri puolilla kaupunkia. Suosittelen. Etenkin, jos sinulla on liikuntasetelit, jolloin hintakin kohdillaan. Itse olen nainen (ei kovin hyvä kunto), joten sekaporukassa pelaaminen oli melko haastavaa ja naisten vuoroa ei taida enää olla.

www.hontsy.fi

• Eikö noissa ole yleensä myös aika paljon lapsia mukana? Ei se ole mielestäni peliä ollenkaan jos pitää jatkuvasti varoa lapsia tai naisia, vaikka mikään varsinainen kontaktipeli ei olekaan kyseessä.

• Niin ja kyllä meikä on ihan joukkuetta täs ettimässä..

• Pallo karhut on vapaa muotoinen joukkue joka on voittanut harraste sarjassa paljon ja vuoåsi maksukin vain 10€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi Suomessa on niin paljon homeasuntoja?

Missä se kuuluisa rakennustaito on? Taloja ei hoideta, mutta ei talon home voi johtua pelkästään koneellisen ilmastoinnin puuttesta, eikä talon ilmast
      Maailman menoa
      196
      2630
    2. Miksi ei ole korona-ahdistusta?

Mietin asiaa mutta en saa sitä päälle millään. Katselen kaupassa maski päällä olevia ihmisiä, lehtien lööppejä koronasta joka puolella, tartuntojen mä
      Maailman menoa
      223
      2296