onko se ny paljo?

pienimiiies

On tullu vähä aikaa ihmeteltyä tän paikan touhua... Itse tässä just vähän aikaa sitten on päästy pukille ja naiset ovat kehuneet mun 16cm moloani isoksi. Itse luulin aina et se on pieni ku paauudeltakin se on jotai 11.5, muttakai niitä naisia on sit uskottava? Tasan 5 naista on tullut nussittua ja 3 niistä kehu penikseni koota.. muut 2 eivät sanoneet mitään. Ja voin sanoa et kyllä sai olla varovaine ettei työnnä liia syvälle pimperoon. Joten mikäköhä se keskikoko on ku mun mulkku nähtiin tappomulukkana?

28

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukutoucca

Keskikoko on noin 13cm Suomessa. Maailmassa valkoisilla 13.9cm ja mustat mukana 14.5cm.

• olet tosi nolo

Ilman aasialaisia maailman keskikoko on 16cm ja suomen 16cm.

• Tri. Molo
        olet tosi nolo kirjoitti:

Ilman aasialaisia maailman keskikoko on 16cm ja suomen 16cm.

Suomi polveutuu aasiasta eli sitä kautta venäläisistä - slaaveista. Aasialaisilla keskikoko 11cm, Suomalaisilla eli slaaveilla 13 ja siitä länteen mentäessä kasvaa pykälittäin. Eräs isomunaisten paikka on Afrikka. Itä-lönsi suunnassa maapalloa tarkastellessa välillä pohjoisnapa päiväntasaaja, Karipialla on huippukoot, oikein solmukohta, ja sitten taas pienenee manner-amerikkaan ja siitä Japanin kautta sinne 11cm. Koreassa on toinen solmukohta. koreassa on maailman pienimunaisimmat.
        Mitä pohjoisemmassa ollaan, sitä pienemmät on vehkeet.

Kansallisia eroja on ja suomi 13 sentillään siellä keskipaikkeilla likipitäen.

• Penistieteiden professor
        Tri. Molo kirjoitti:

Suomi polveutuu aasiasta eli sitä kautta venäläisistä - slaaveista. Aasialaisilla keskikoko 11cm, Suomalaisilla eli slaaveilla 13 ja siitä länteen mentäessä kasvaa pykälittäin. Eräs isomunaisten paikka on Afrikka. Itä-lönsi suunnassa maapalloa tarkastellessa välillä pohjoisnapa päiväntasaaja, Karipialla on huippukoot, oikein solmukohta, ja sitten taas pienenee manner-amerikkaan ja siitä Japanin kautta sinne 11cm. Koreassa on toinen solmukohta. koreassa on maailman pienimunaisimmat.
        Mitä pohjoisemmassa ollaan, sitä pienemmät on vehkeet.

Kansallisia eroja on ja suomi 13 sentillään siellä keskipaikkeilla likipitäen.

http://m.iltasanomat.fi/inf/infomo?site=ilta-sanomat&view=osathyvaolo&feed:a=a_hyvaolo&feed:c=is_hyvaolo&feed:i=1288504614333

Tri. olette oikeassa..

• N.1.9.8.0

Harvemmin törmää 16cm moloon, mikä on valitettavaa...ja tässä asiassa en ole kirjaoppinut vaan käytännön nainen. Mutta kyllä terhakkaalla 13 senttiselläkin nainen hoidellaan!

• Tämä on TOSI

Ja sitäkin harvemmin törmää rehelliseen naiseen!!

• Tottakin todempi

Ja vielä sitä harvemmin törmää ylipäätään naiseen...nimittäin tällä palstalla :)

• Transu-Tane
        Tottakin todempi kirjoitti:

Ja vielä sitä harvemmin törmää ylipäätään naiseen...nimittäin tällä palstalla :)

Tännehän ilmaantunut "naisia". H-X esiintynyt ainakin kahtena naisena. Sinäkin olet nyt jätkä vetänyt joulumekon päälle, mutta et ole ilmeisesti H-X?

• asus on nysämuna
        Transu-Tane kirjoitti:

Tännehän ilmaantunut "naisia". H-X esiintynyt ainakin kahtena naisena. Sinäkin olet nyt jätkä vetänyt joulumekon päälle, mutta et ole ilmeisesti H-X?

Tällä kertaa on asua nykässyt hameen päälle kirjoittaessaan n 1980

• .....

Voi Asus totuuden torvi äänessä...sulla on tullu kirjotusvirheiden lisäksi mittavierheitä...tarkoitit kai että pituutesi on 11,5cm..

• Asus ihan ite

Se 16 cm oli kyllä ihan oikeaoppisesti persreiästä mitattu! En mä teitä kusettais..

• Tuo aloitus haiskahtaa Asuksen perinteiseltä:D

Ensin tuollainen, ei ihan kauhean liioitteleva 16 sentin tarina, ja sitten lukutoucca tulee ja teilaa sen. Lukutoucca=100% Asus.

Kukaan nainen ei muuten sano 16 senttistä 11,5 cm ympärysmittaista pilliä liian isoksi...

Nuo viimeiset lauseet ovat taas taattua Asusta: Ja voin sanoa et kyllä sai olla varovaine ettei työnnä liia syvälle pimperoon. Joten mikäköhä se keskikoko on ku mun ****** nähtiin tappomulukkana?

Ei pelkästään "käsiala", vaan tuo niin monesti lisätty, mikäköhän se on se keskikoko...

Jatka Asus hyvää työtä. Jutuistasi revitään lystiä vielä ensi vuonnakin;)

• pienimiiies

Kivasti tää kerännyt keskustelua... Mutta mikä vitun asus? Ja kyllä ne naiset vaan ovat sanoneet isoksi... En usko et rupeavat kusettamaan.

• N.1.9.8.0

Kyllä se sun 16cm on keskivertoa isompi. Ja TÄTÄHÄN Asus ei kirjoittaisi.

T. Nainen vailla penistä

• Drug lesbian

On naisia ilmaantunut huudeille.. Aika äijjämäiset jutut ja ilmaisutyyli!

• N.1.9.8.0
        Drug lesbian kirjoitti:

On naisia ilmaantunut huudeille.. Aika äijjämäiset jutut ja ilmaisutyyli!

Johtuu siitä, että mä oon elämäni aikana niin paljon kuunnellu teidän miesten juttuja, et oon omaksunut vastaavan tyylin ilmaista itseäni. Tätä mun tyyliä tosin moni jätkä säikähtää valitettavasti. Kai pitäis opetella puhumaan siveästi kuin 13 vee neitsyt...

• Jouluinen tumputtaja
        N.1.9.8.0 kirjoitti:

Johtuu siitä, että mä oon elämäni aikana niin paljon kuunnellu teidän miesten juttuja, et oon omaksunut vastaavan tyylin ilmaista itseäni. Tätä mun tyyliä tosin moni jätkä säikähtää valitettavasti. Kai pitäis opetella puhumaan siveästi kuin 13 vee neitsyt...

Ootko saanut isoa?? mikä on iso?

• N.1.9.8.0
        Jouluinen tumputtaja kirjoitti:

Ootko saanut isoa?? mikä on iso?

Olen saanut eilen ja tänä aamunakin mun mielestä isoa ja se oli miehen itsensä ilmoittaman mukaan 19cm pitkä. Ja kyllä mä oon taipuvainen uskomaan, että sitä luokkaa se oli. Paksuus oli about 5cm. Hyvä muna oli, ei vaan voinu kakkoseen painaa kun sattu niin s********i :(

• Vetelevä
        N.1.9.8.0 kirjoitti:

Olen saanut eilen ja tänä aamunakin mun mielestä isoa ja se oli miehen itsensä ilmoittaman mukaan 19cm pitkä. Ja kyllä mä oon taipuvainen uskomaan, että sitä luokkaa se oli. Paksuus oli about 5cm. Hyvä muna oli, ei vaan voinu kakkoseen painaa kun sattu niin s********i :(

Miten menee pillluun?

• Pitkä tikku

Mikäköhän on suomalaispippeleiden keskiympäryysmittä?

• maria veitola

11cm

• olet väärässä
        maria veitola kirjoitti:

11cm

Noup, 12cm.

• Noup noup noup
        olet väärässä kirjoitti:

Noup, 12cm.

12cm maailmassa. suomessa 11cm.

• Noup noup noup kirjoitti:

12cm maailmassa. suomessa 11cm.

Taas joku onneton tekee suomivähennystä oman pillinsä perusteella...

Se totuus ei kyllä nyt sieltä omasta housusta löydy...

Veikkaan oululaista kommentoijaksi. Kelläpä muulla sellaisia luiruja on pilin paikalla.

• Larssoni
        h-x kirjoitti:

Taas joku onneton tekee suomivähennystä oman pillinsä perusteella...

Se totuus ei kyllä nyt sieltä omasta housusta löydy...

Veikkaan oululaista kommentoijaksi. Kelläpä muulla sellaisia luiruja on pilin paikalla.

Maria Veitolan ohjelmassa Hantta Grause oli tekemässä photoxilla mulkunpaksunnosta ja kertoi tämän, että 11cm on keskimääräinen ympärys.

• ---

Kyllähän 11cm on aika nakki....Ympärykseltäänkin!!

• Jay Mon

Veikkaisin semmoista 13cm keskimääräiseksi, se on aika pitkälti sellainen, mitä voisi olettaa joka jätkällä olevan.

• Jay Mon kirjoitti:

Veikkaisin semmoista 13cm keskimääräiseksi, se on aika pitkälti sellainen, mitä voisi olettaa joka jätkällä olevan.

Olettaa ja ainakin toivois;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3544
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      441
      3063
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      23
      2830
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1917
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1517
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1380
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      107
      1267
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      104
      1222
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1143
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      32
      983
    Aihe